gosha09
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tremendes heeft liever niet dat je nog in dit topic reageerd, ik heb er trouwens gèèn problemen mee, maar dat je het even weet.![]()

Bedankt voor het herhalen van mijn vraag, jij krijgt tenminste meteen antwoord en zodoende heb ik nu ook antwoord op mijn vraag.
Thanks man.![]()

Inderdaad zijn anabolen niets dan goed nieuws voor een iets ouder wordende man, trek je niets aan van wat de anderen zeggen. Het zal je training vooruit helpen en, wat nog belangrijker is, je leven aangenamer maken. Geloof mij maar als ik je zeg dat een simpele dosis van 500 mg testosteron de tand des tijds afremt!hoi,
ik heb een vraag. misschien dat iemand mij een antwoord kan geven.
ik ben 41 jaar oud... en wil beginnen met fitness... ik heb een vette buik en toch dun lichaam...
ik wil nu echt goed beginnen met trainen, en dan anabolen gebruiken.
kan ik nog goed uit zien...
Even als toevoeging; als hij nog kinderen zou willen leg dan maar uit dat je als 17-jarige dit advies hebt gegeven, terwijl zijn Johannes (niet de Wit deze x) niet meer omhoog komt. Heb het vermoeden dat er bij dit heerschap sowieso niet veel omhoog komt, maar dat daargelaten.![]()
Ik zou die stelling van GEEN hartaanval wel eens onderbouwd willen zien. hoog LDL wordt toch wel degelijke wetenschappelijk in verband gebracht met hart-en vaatziekten.
Kijk, zo'n dingen zijn uiteraard moeilijk te bewijzen, maar, zoals ik al stelde, kan je kijken naar de top krachtsporters van vroeger, ze zijn toch zeker niet allen dood gevallen van hun hart. Ik durf zelfs beweren, zonder inderdaad echt een bewijs te kunnen leveren, dat er niet meer hartkwalen onder de krachtsporters zijn dan onder andere 'normale' mensen. Ook kan niemand aantonen dat anabolen gebruikers meer vatbaar zijn voor welke ziekte dan ook.
Om op je vraag te antwoorden, kan ik je verzekeren dat mijn lichaam volkomen in orde is, ik ga maandelijks op onderzoek naar de dokter en laat regelmatig mijn bloed trekken en tot hier toe ben ik zo gezond als een vis. En...ik durf zelfs stellen fitter en sterker dan vele andere mannen van mijn leeftijd.
Wel sterk dat je kinderen kan verwerken als je al meer dan 20 jaar ON bent...werken je testikels dan nog?
gebruik je evengoed dan ook nog tren en deca, de middelen die zwaarder op je axis drukken?