Fitness Seller

anabolen 41 plus

kzou t gewoon doen nu het nog kan, als je 41 bent duurt gewoon trainen toch telang, kun je er beter nog van genieten

Ligt toch wel anders als je 17 bent.;)

Even als toevoeging; als hij nog kinderen zou willen leg dan maar uit dat je als 17-jarige dit advies hebt gegeven, terwijl zijn Johannes (niet de Wit deze x) niet meer omhoog komt. Heb het vermoeden dat er bij dit heerschap sowieso niet veel omhoog komt, maar dat daargelaten.;)

Waarom zou iemand van 17 geen kennis kunnen hebben?
Ik neem aan dat hij de bijwerkingen kent en het lijkt me sterk dat hij van een paar kuurtjes meteen impotent raakt. Maar goed, dat weet natuurlijk niemand zeker. Hij vraagt enkel om visies en geen advies, daarvoor moet je bij de dokter zijn.

Probeer nog het maximale eruit te halen als het kan, iets wat ik van de week ook deed en ai die schouder.......
Weer iets te gretig geweest.

Maar Anabolen nee, die tijd is voorbij waarom? voor wie?
Ik en mijn vriendin willen nog aan kinderen beginnen, dus ik ga dat risico al helemaal niet nemen.

Lekker natural trainen, goed eten etc. vind ik meer dan zat.

hoi,

ik heb een vraag. misschien dat iemand mij een antwoord kan geven.

ik ben 41 jaar oud... en wil beginnen met fitness... ik heb een vette buik en toch dun lichaam...

ik wil nu echt goed beginnen met trainen, en dan anabolen gebruiken.

kan ik nog goed uit zien...
Inderdaad zijn anabolen niets dan goed nieuws voor een iets ouder wordende man, trek je niets aan van wat de anderen zeggen. Het zal je training vooruit helpen en, wat nog belangrijker is, je leven aangenamer maken. Geloof mij maar als ik je zeg dat een simpele dosis van 500 mg testosteron de tand des tijds afremt!
Uiteraard moet je voor jezelf bekijken of je er eventueel slechte bijeffecten van ondervindt (ik persoonlijk heb geen enkel nadelig effect bij aardig hogere dosis, maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is). En om te antwoorden op de post van Sculpture, ik gebruik al anabolen (in zéér serieuze dosisen) sinds mijn 19e jaar (ben nu 48) en ik heb ondertussen 6 kinderen (de laatste kwam 2 jaar geleden ter wereld), dus...

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met je ldl niveau ?

Even als toevoeging; als hij nog kinderen zou willen leg dan maar uit dat je als 17-jarige dit advies hebt gegeven, terwijl zijn Johannes (niet de Wit deze x) niet meer omhoog komt. Heb het vermoeden dat er bij dit heerschap sowieso niet veel omhoog komt, maar dat daargelaten.;)

Kijk, dat je impotent wordt van (niet te overdreven dosisen anabolen) is dus iets dat tot het rijk der fabelen behoort. Ik heb jaren competitie gevechtsport gedaan, en was uiteraard niet clean, zoals iedereen in die wereld. Ik werd begeleid door een dokter en verzeker je dat de medische wetenschap maar al te goed weet dat je NIET impotent wordt van anabolen en dat je prostaat NIET vergroot, en dat je er GEEN hartaanval van gaat krijgen, en dat je lever NIET kapot gaat. Ik heb nu 29 jaar ervaring met anabolica, ben in die periode NOOIT off geweest met het bridging principe van 12 weken volle dosis en 6 weken mindere dosis. Mijn hoogste dosisen waren 2 gram per week en ik heb nooit, uitgezonderd wat lichte acne op mijn schouders, nadelige effecten hiervan gehad.
Ons aller regeringen zorgen er voor dat die verschrikkelijke berichten in verband met anabolen gebruik in de wereld komen. Bewijs? Kijk naar alle topmensen in de verschillende krachtsporten die nu op leeftijd zijn, het doden percentage onder hen is absoluut niet groter dan dat van andere mensen die geen anabolen gebruikten. Vooral als ouder wordende man zijn anabolen in mijn ogen belangrijk, en ik geloof er heilig in dat er een tijd zal komen dat oudere mannen anabolen voorgeschreven krijgen door de dokter, om op die manier de tand des tijd een hak te zetten.

Ik zou die stelling van GEEN hartaanval wel eens onderbouwd willen zien. hoog LDL wordt toch wel degelijke wetenschappelijk in verband gebracht met hart-en vaatziekten.

Ik zou die stelling van GEEN hartaanval wel eens onderbouwd willen zien. hoog LDL wordt toch wel degelijke wetenschappelijk in verband gebracht met hart-en vaatziekten.

Kijk, zo'n dingen zijn uiteraard moeilijk te bewijzen, maar, zoals ik al stelde, kan je kijken naar de top krachtsporters van vroeger, ze zijn toch zeker niet allen dood gevallen van hun hart. Ik durf zelfs beweren, zonder inderdaad echt een bewijs te kunnen leveren, dat er niet meer hartkwalen onder de krachtsporters zijn dan onder andere 'normale' mensen. Ook kan niemand aantonen dat anabolen gebruikers meer vatbaar zijn voor welke ziekte dan ook.
Om op je vraag te antwoorden, kan ik je verzekeren dat mijn lichaam volkomen in orde is, ik ga maandelijks op onderzoek naar de dokter en laat regelmatig mijn bloed trekken en tot hier toe ben ik zo gezond als een vis. En...ik durf zelfs stellen fitter en sterker dan vele andere mannen van mijn leeftijd.

Wel sterk dat je kinderen kan verwerken als je al meer dan 20 jaar ON bent...werken je testikels dan nog?

Kijk, zo'n dingen zijn uiteraard moeilijk te bewijzen, maar, zoals ik al stelde, kan je kijken naar de top krachtsporters van vroeger, ze zijn toch zeker niet allen dood gevallen van hun hart. Ik durf zelfs beweren, zonder inderdaad echt een bewijs te kunnen leveren, dat er niet meer hartkwalen onder de krachtsporters zijn dan onder andere 'normale' mensen. Ook kan niemand aantonen dat anabolen gebruikers meer vatbaar zijn voor welke ziekte dan ook.
Om op je vraag te antwoorden, kan ik je verzekeren dat mijn lichaam volkomen in orde is, ik ga maandelijks op onderzoek naar de dokter en laat regelmatig mijn bloed trekken en tot hier toe ben ik zo gezond als een vis. En...ik durf zelfs stellen fitter en sterker dan vele andere mannen van mijn leeftijd.

gebruik je evengoed dan ook nog tren en deca, de middelen die zwaarder op je axis drukken?

Wel sterk dat je kinderen kan verwerken als je al meer dan 20 jaar ON bent...werken je testikels dan nog?

Zoals ik al zei wordt je helemaal niet impotent van het spul, mijn jongste is 2 jaar geleden geboren en ik kan je verzekeren dat een en ander nog prima werkt, ik ben (uiteraard) zelfs potenter dankzij de AS.

gebruik je evengoed dan ook nog tren en deca, de middelen die zwaarder op je axis drukken?

Ik gebruik over al die jaren één constante: Sustanon. Vroeger gebruikte ik ook nog stromba (stanozolol), nu ben ik inderdaad begonnen met deca bij de sustanon. Een goede raad van mij, als je bijvoorbeeld deca gebruikt, voeg dan altijd een dosis zuiver testosteron doe (zoals bijv. sustanon), anders ga je inderdaad last krijgen van een slaphangend geval.

ik train nog 4x per week CLEAN
neem alleen 2x per week Soja Protein 95 en af en toe een protein bar
heb mijn voeding aangepast en voel mij nog altijd goed:D

iedereen maakt zijn eigen keuze of hij/zij gebruikt of niet alsook wat ze nog willen bereiken.TRT of HRT is gewoon een goede uitkomst voor de ouderen en ja ik weet dat is nog niet bij iedereen door gedrongen;maar dat komt nog wel over een 100 jaar dan is dat de normaalste zaak om te doen let maar eens op...hmm een nadeel dan leven wij niet meer.En impotent mwah ik ken er zoveel die nog kinderen krijgen na een mooi kuurverleden.

Terug
Naar boven