Fitness Seller

anabolen 41 plus

hahaha anabolen na je veertigste waarom niet....ik ben er voor ze moeten gewoon hrt en trt hier ook een gewoonte maken iig ik ben er voor en ga toch eens proberen of mijn dokter er ook in wil trappen ;ik moet alleen nog wat wachten voor dat ik mijn bloed laat testen en het is wel makkelijk want dan hoef je volgens mij ook geen nakuur meer te doen en dat zijn dus twee vliegen in een klap.

Ik heb nog een goed trainingsschema voor je. Kun je in 1 uur per dag doen;is in samenwerking met Johannes de Wit (oud NK gewichthefkampioen)
1. SQ 8x8 DL 6x8 BD 6x8
2.1 uur wandelen/joggen
3.zie 1
4.buik 10 sets + 0,5uur wandelen/joggen
5.zie 1
6.onderrug 10 sets + 0,5uur snelwandelen

Heel veel succes; denk echter met de mentaliteit die ik nergens van je bespeur dat je dit schema na 1/2 dagen opgeeft.:D;)

Ben benieuwt wat HRT & TRT zijn??

Oja, ben wel van mening dat 40ers best wel vaak over de afname en eventueele toevoeging van Test. na denken, sorry daarvoor.;)

Ik heb nog een goed trainingsschema voor je. Kun je in 1 uur per dag doen;is in samenwerking met Johannes de Wit (oud NK gewichthefkampioen)
1. SQ 8x8 DL 6x8 BD 6x8
2.1 uur wandelen/joggen
3.zie 1
5.zie 1

Heel veel succes; denk echter met de mentaliteit die ik nergens van je bespeur dat je dit schema na 1/2 dagen opgeeft.:D;)
Ik lees hier niets nieuws eigenlijk, maar zie wel dat het een bruut schema is...
8 sets squats! :eek:
6 sets deadlift! :eek:
Dat bankdrukken geloof ik wel, maar 8 sets squats, en dan nog 6 sets deadlift...
Als je dat flink zwaar doet, ben je dus al helemaal naar de klote volgens mij...
En dan moet je nog op de bank! :eek:
En dan de volgende dag moet je een uur gaan lopen! :eek:

Van geen wonder dat sommige mensen dan aan a.s. gaan denken... ;)

41plusser reageert niet echt jongens.....dus eeeeh.

Ja er zit er een oude topics te bumpen:eek:

1. SQ 8x8 DL 6x8 BD 6x8
2.1 uur wandelen/joggen
3.zie 1
5.zie 1

Ik zou Johannes zijn tips niet al te serieus nemen.

tremendes heeft liever niet dat je nog in dit topic reageerd, ik heb er trouwens gèèn problemen mee, maar dat je het even weet.;):D:p

Nou nee hoor.. maar als je nou eerst eens als newby op dit forum rondsnuffeld, alvorens diverse oude topics omhoog te bumpen, dan zou je weten dat er een speciale TRT, HRT sectie is hier.:rolleyes:

Ik lees hier niets nieuws eigenlijk, maar zie wel dat het een bruut schema is...
8 sets squats! :eek:
6 sets deadlift! :eek:
Dat bankdrukken geloof ik wel, maar 8 sets squats, en dan nog 6 sets deadlift...
Als je dat flink zwaar doet, ben je dus al helemaal naar de klote volgens mij...
En dan moet je nog op de bank! :eek:
En dan de volgende dag moet je een uur gaan lopen! :eek:

Van geen wonder dat sommige mensen dan aan a.s. gaan denken... ;)

Het was ook meer voor de luie meneer die het topic startte; ik houd dit soort schema's zelf ook maar een week of 2 a 3 vol.:D

die luie meneer heeft zoveel commentaar gekregen, die komt nooit meer terug hier.. :D

Je denkt toch niet dat ASS een wondermiddeltje is waarmee je zo een goed figuur hebt
Anabolen moet je helemaal niet doen op jouw leeftijd.
Als je jong en sterk ben dan is het al link en heb je bijwerkingen die niet leuk zijn.

Ga eerst maar eens kijken wat je met gezond eten en goed trainen kan bereiken.
Ik denk dat je gewoon minimaal een jaar moet uittrekken voordat je in de buurt van je doel komt.

ass is wel degelijk een wondermiddel. It makes me do crazy things.

die meneer 41+ heeft zich allang bij de plaatselijke dartsclub ingeschreven en houdt verder BB voor bekeken.. met dank aan de schreeuwers en afbrekers.. yeah..
maja.. beter meteen wakker schudden dan in slaap wiegen..

Robintjuh: gij toch nog niet aan de shit he? hehe..

Terug
Naar boven