AndroidHealthClinic

anabolen 41 plus

Zoals ik al zei wordt je helemaal niet impotent van het spul, mijn jongste is 2 jaar geleden geboren en ik kan je verzekeren dat een en ander nog prima werkt, ik ben (uiteraard) zelfs potenter dankzij de AS.

Dat je potentie nog ok zal wel met een hoge dosis test in je lijf maar ik vraag me eigenlijk af of er nog iets overblijft van je ballen na z'on lang gebruik.

iedereen maakt zijn eigen keuze of hij/zij gebruikt of niet alsook wat ze nog willen bereiken.TRT of HRT is gewoon een goede uitkomst voor de ouderen en ja ik weet dat is nog niet bij iedereen door gedrongen;maar dat komt nog wel over een 100 jaar dan is dat de normaalste zaak om te doen let maar eens op...hmm een nadeel dan leven wij niet meer.En impotent mwah ik ken er zoveel die nog kinderen krijgen na een mooi kuurverleden.

Ja true.. maar TRT kent hele andere doseringen dan hier besproken.

Ja true.. maar TRT kent hele andere doseringen dan hier besproken.

yepp daar heb je gelijk in ;maar zoals de meeste wel horen weten hebben wij oudjes geen eigen aanmaak meer van testosteron en groeihormoon en dat begint vooral merkbaar te worden na je 40ste (damn :eek:) en kijk daarom groeien wij niet meer zo goed en tevens wat andere effecten maar dat heb ik al eens gepost http://forum.dutchbodybuilding.com/f192/testosteron-replacement-therapy-hrt-trt-130402/ voor de geinteresserde zou ik dat zeker eens lezen ...en wat betreft een kuurtje voor iemand die de 40 is gepasseerd waarom niet schrik dat je zaakje niet meer werkt dat je geen kinderen meer zou kunnen krijgen ..persoonlijk zou ik geen kind meer willen na mijn 45ste ik heb ooit een vriendin gehad met een vader die 65 was en zij 18 en dat was niet leuk voor haar (bedoel de vader en niet dat ze mijn vriendin was want dat was wel leuk natuurlijk:hornyna::bj: pff ik dwaal af).Maar ja ik denk dat iedereen wel weet hoe ik hierover denk en ik weet gewoon dat als je met mate kuurt en alles in orde hebt je niets te vrezen hebt..

Dat je potentie nog ok zal wel met een hoge dosis test in je lijf maar ik vraag me eigenlijk af of er nog iets overblijft van je ballen na z'on lang gebruik.

wat noem je lang gebruik zover ik weet werken mijn ballen nog of ik nog zwemmertjes heb weet ik niet want wij willen geen kinderen of de kinderen willen ons niet dat kan ook he;) maar alles werkt nog dus...oja vorig jaar zo ongeveer een kuur gedaan van een 26 weken :D en als je hgh meetelt dan was het een maand of 10

wat noem je lang gebruik zover ik weet werken mijn ballen nog of ik nog zwemmertjes heb weet ik niet want wij willen geen kinderen of de kinderen willen ons niet dat kan ook he;) maar alles werkt nog dus...oja vorig jaar zo ongeveer een kuur gedaan van een 26 weken :D en als je hgh meetelt dan was het een maand of 10

hoi jack, hoe was jouw herstel na die 6 maanden, heb jij ook wel is zo'n lange kuur gedaan zonder hgh? of iets wat er in de buurt kwam qua lengte?

ben wel benieuwd, wil volgend jaar ook een lange kuur plannen:cool:.

hoi jack, hoe was jouw herstel na die 6 maanden, heb jij ook wel is zo'n lange kuur gedaan zonder hgh? of iets wat er in de buurt kwam qua lengte?

ben wel benieuwd, wil volgend jaar ook een lange kuur plannen:cool:.

ja ook al gedaan 20 weken was die en het herstel was wel goed duurde wat langer als met de hgh en met de hgh (als nakuur eigenlijk altijd alleen maar nolva gedaan maar wil nu ook hcg gaan doen tijdens de kuur eens kijken wat dat doet)blijft alles beter zitten merk ik nu dus voor mij eigenlijk geen kuur meer zonder hgh en ik zat maar op 2 iu 5/2 dus dat valt wel mee eigenlijk...maar ik wil eigenlijk binnenkort eens naar ome dokter voor HRT maar het heeft kans dat ik in januari weer onder het mes moet dus ik zit nu te denken nu al naar de dokter of na mijn operatie ...

ja ook al gedaan 20 weken was die en het herstel was wel goed duurde wat langer als met de hgh en met de hgh (als nakuur eigenlijk altijd alleen maar nolva gedaan maar wil nu ook hcg gaan doen tijdens de kuur eens kijken wat dat doet)blijft alles beter zitten merk ik nu dus voor mij eigenlijk geen kuur meer zonder hgh en ik zat maar op 2 iu 5/2 dus dat valt wel mee eigenlijk...maar ik wil eigenlijk binnenkort eens naar ome dokter voor HRT maar het heeft kans dat ik in januari weer onder het mes moet dus ik zit nu te denken nu al naar de dokter of na mijn operatie ...

klinkt allemaal positief, als het ff uitkomt wil ik volgend jaar ook een maand of 7/8 aan de hgh. daar een lekkere kuur doorheen breien en op zeker met primo en test. hcg heb ik al gebruikt bij mijn vorige kuur, en vrij vroeg in de kuur begonnen. werkte zeer positief voor mijn herstel(eigenlijk niks gemerkt van een terugval in kracht of iets dergelijks.)

klote voor je dat je weer onder het mes moet, maar daar kom jij dan ook wel weer doorheen.
succes verder.

Laatst bewerkt:
ach wat moet dat moet he ik ben nu al een twee jaar aan het klooien met mijn knie dus die paar maand kan er ook nog wel bij... door je hgh een tweetal kuren doorbreien of een hele lange eigenlijk wel test of sust(ik denk deze keer supersust) mee laten lopen tijdens je hgh periode oja en je t4 niet vergeten.

Dressed black.. heb jij weleens een cholesterol test gedaan de afgelopen maanden?

Ben toch wel benieuwd hoe het met je LDL zit na zo'n lange tijd gebruiken. (lijkt me trouwens dat jij daar nog veel meer benieuwd naar moet zijn).

Dressed black.. heb jij weleens een cholesterol test gedaan de afgelopen maanden?

Ben toch wel benieuwd hoe het met je LDL zit na zo'n lange tijd gebruiken. (lijkt me trouwens dat jij daar nog veel meer benieuwd naar moet zijn).

Jazeker, mijn cholesterol is op een normaal niveau, kijk wat ons nog boven het hoofd hangt kwestie van ziekten dat weet niemand, of je nu gebruikt of niet.

Ja absoluut. Maar het ldl zou het enige zijn waar ik echt angst voor zou hebben.

Goed om te horen dat dit bij netjes in balans is.

Goed topic. Één startpost door de TS, verder niks, en dit topic groeit en groeit :P

Terug
Naar boven