Fitness Seller

Anabolic Diet Log (LangeMan en Tjooky)

Hm hier TJOOKY's eerste post, ik was even te ziek om ook maar overeind te zitten dus vandaar deze late reactie.

Over die vitamines enzo ga ik me geen zorgen maken, ik eet bij bijna elke maaltijd wat groenten (broccoli, bloemkool, spinasie etc.)

Vandaag lekker eieren en spinasie en hamburgers en kaas gegeten al, de hele dag nog geen honger gehad en totaal geen behoefte aan KH's

Hopen nu dat ik snel weer beter word zodat ik weer lekker kan gaan trainen

Ik hou jullie op de hoogte!

Hm hier TJOOKY's eerste post, ik was even te ziek om ook maar overeind te zitten dus vandaar deze late reactie.

Over die vitamines enzo ga ik me geen zorgen maken, ik eet bij bijna elke maaltijd wat groenten (broccoli, bloemkool, spinasie etc.)

Vandaag lekker eieren en spinasie en hamburgers en kaas gegeten al, de hele dag nog geen honger gehad en totaal geen behoefte aan KH's

Hopen nu dat ik snel weer beter word zodat ik weer lekker kan gaan trainen

Ik hou jullie op de hoogte!

Pff sucks m8. get well soon iig. Zou me verder ook niet al te druk maken. Gewoon lekker volhouden zo.

• Topic Starter Topic Starter
Tweede dag, voel me nog steeds gewoon normaal. Kreeg tegen het avond eten geluk al een beetje trek enzo, dus zal wel goed komen. Poepen is niet echt gegaan vandaag LOL
Mijn maag voelt wel een beetje vaag, kan het niet echt beschrijven, niet misselijk ofzo gelukkig.

Nou volgens mij zit ik echt verstopt, ik werd net wakker en voel me niet zo lekker, alsof er veel lucht ofzo vast zit en je kan niet ruften. Net effe wat Volcolon genomen (vezelsupplement). Vraag me af waarom de lijnzaad niet werkt! Ik neem die s'ochtend; 2 lepels met water gemeng en dus heel doorslikken...misschien niet goed?

hmmm ik ben benieuwd wat het jullie uiteindelijk zal opleveren, zal hem zeker volgen.

maar ff een vraagje:

jullie gaan in het weekend carb laden, maar hoe ziet jullie voedingsschema er dan uit? wat laat je weg, wat voeg je toe..of is het dan een totaal anders schema?

Nou volgens mij zit ik echt verstopt, ik werd net wakker en voel me niet zo lekker, alsof er veel lucht ofzo vast zit en je kan niet ruften. Net effe wat Volcolon genomen (vezelsupplement). Vraag me af waarom de lijnzaad niet werkt! Ik neem die s'ochtend; 2 lepels met water gemeng en dus heel doorslikken...misschien niet goed?

Volgens mij wel goed hoor, staat ook op de verpakking hoe je het moet innemen of niet?

Pff sucks m8. get well soon iig. Zou me verder ook niet al te druk maken. Gewoon lekker volhouden zo.

Thnx man, gaat alweerw at beter vandaag gelukkig!!! Heb alles ook binnen kunnen houden gisteren!

Nou die 2 eetlepels lijnzaad hebben goed gewerkt voor mij hoor!!! Poeh ging lekker soepeltjes allemaal :roflol:

Misschien 3 of 4 eetlepels proberen!

Volgens mij wel goed hoor, staat ook op de verpakking hoe je het moet innemen of niet?
Tegen mij zei je laatst dat je het heel doorslikte? Ja toch ? Probeer er is op te kauwen, dat doe ik ook en dat werkt zeker wel!!

OT

Ben dus alweer wat beter :) vanmorgen 3 eitjes metlekker veel bacon gegeten en nog wat left-overs bloemkool!

Is kijken of ik alweer wat fut heb om zo te gaan trainen.

Tot later!

Heb je gebroken lijnzaad (of gemalen) of gewoon hele zaadjes ?

Ik heb me vandaag echt verrot gevoeld, beetje futloos en gaar in me maag. Na het avond eten (biefstuk+boontjes) voel ik me al stukken beter en stoelgang is ook weer wat op gang gekomen. Ik hoop wel dat ik me volgende week beter ga voelen !!

wss de bonen die hun werk doen

Dacht ook eerst tartaarsaus lol

succes

Ik heb me vandaag echt verrot gevoeld, beetje futloos en gaar in me maag. Na het avond eten (biefstuk+boontjes) voel ik me al stukken beter en stoelgang is ook weer wat op gang gekomen. Ik hoop wel dat ik me volgende week beter ga voelen !!

Sucks man. Hopelijk gaat het snel wat beter anders word het nog een lijdensweg ook. Zijn noten toevallig niet toegestaan..? Werkt bij mij altijd erg goe voor de stoelgang.

Ey lange ouwe poeperd !

Sow d eerste eitjes met bacon, 2 eetlepels heel lijnzaad en 2 gram visolie + multie en C zitten er alweer in, zometeen nog een maaltijd nemen (tonijnsteak met groente) dan 3 RPM metjes in me mik en lekker trainjen (eerste training op het dieet)

Ben wel ziek geweest en heb een week niet getraind dus verwacht er niet al te veel van, maar wie weet...

Hou jullie op de hoogte!

hmmm ik ben benieuwd wat het jullie uiteindelijk zal opleveren, zal hem zeker volgen.

maar ff een vraagje:

jullie gaan in het weekend carb laden, maar hoe ziet jullie voedingsschema er dan uit? wat laat je weg, wat voeg je toe..of is het dan een totaal anders schema?

yo man, sorry ik lees je post nu maar net :P

Ik moet nog effe kijken wat de verhoudingen ongeveer moeten zijn, maar ik ga in ieder geval iets lager in vet, stuk lager in eiwit en enorm hoog in de carbs. Ik heb al besloten dat ik komende carb load een aardbij smoothie ga drinken :P
Ik ga zoiezo veel fruitjes eten het weekend.

Ik vind het een apart dieet, ben ook niet zo'n fan van adkins. Liever toch wat carbs uit vezelrijk voedsel erbij, al is het alleen al om je darmen schoon te houden....maargoed.

Ben benieuwd, succes arnold & arnold.

Ik vind het een apart dieet, ben ook niet zo'n fan van adkins. Liever toch wat carbs uit vezelrijk voedsel erbij, al is het alleen al om je darmen schoon te houden....maargoed.

Ben benieuwd, succes arnold & arnold.

Krijg voldoende vezels per dag binnen dmv heel lijnzaad...

FF wat anders dan, ik heb al 3 dagen verschrikkelijke last van een bitte smaak in mijn mond. Een pepermuntje smaakt bitter, een bak koffie smaakt bitter, ik werd er echt helemaal gek van. Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik ziek was.

Na wat research op google (my best friend) Las ik dus eerst in een forum dat dat beginsymptomen zijn van suikerziekte, dus van binnen flipte ik em al een beetje (ondanks dat ik bijna geen suiker eet en gezond leef)

Na wat verder ben ik er dus achter gekomen dat heel veel mensen dit ondervinden na het eiten van pijnboompitten. En laten er nou net in mijn dieet rauwe zaden en pitten verwerkt zitten.

Tegenvaller dus, ik kan niet tegen pijnboompitten, toch een goede bron van eiwit en vetten.

Maja gaanderweg leert men...

die schrappen we dus, lets move on!

Laatst bewerkt:
Gelukkig maar LOL, maar stel dat je symptomen van suikerziekte ervaard wanneer je begint met dit dieet is dat niet zo heel raar kwam ik net achter.

Ik heb gewoon de hele dag dorst omdat ik van insuline aan het afkicken ben!

edit: ik heb het dieet enigzins aangepast dus check eerste post ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven