XXL Nutrition

Anabolic Diet Log (LangeMan en Tjooky)

Goed... AD gaat me nog steeds lekker af, beetje gekke bijwerking is dat mijn smaak aan het veranderen is!?!? Proef dingen veel sterker eigenlijk. Niet echt vervelend ofzo.
De bittere smaak in mijn mond neemt al af. Hopen dat dat snel voorbij is want dat is wel vervelend.

Eerste puntje, ik ben in 4 dagen ruim 1% vet kwijt (op de digi weegschaal) en 1,5 kilo!! denk dat dat veel vocht is uit mijn spieren, maar ook wel vet dus. Definitie is al meer te zien in mijn spieren.

Ik zal ook nog ff een trainingslog erbij houden, kijken of ik er ook echt veel sterker van word. ik heb eigenlijk nooit op PR's getraind en mijn stats zijn eigenlijk belachelijk... Maar voor mij werkt het goed, ben in 6 maanden al aardig op weg vind ik!

Ik heb dus nu bijgehouden wat ik getraind heb, dat houd ik aan als 0 punt, vanaf nu elke training me PR's onthouden en hier neerzetten!

Training gister:

Squat: 12x60, 10x60, 8x70, 7x80
Benchpress: 12x50, 12x50, 7x60, 4x70
Incline Bench: 10x50, 10x50, 10x50, 6x50 moe:P
Cable Crossover: 12x25, 12x25, 12x30, 10x30
Military DB Press: 12x14, 12x16, 12x18, 6x20 (per DB)
Rope Pulldown: 12x25, 12x25, 12x30, 9x30
Dips: 3xbw, 3xbw, 3xbw, toen was ik het zat (ben 93 kilo hé:)

Training vandaag:

Lat Pulldown: 12x55, 12x55, 12x60, 10x55
dumbbell Rows: 12x14, 12x14, 12x14, 12x16 (pathatic ja)
Close Grip Row: 12x50, 12x55, 12x55, 9x60
Deadlift (doe ik gewoon rustig aan) setjes met 60 kilo en meteen shrugs erbij
Standing Bicep DB Curl: 12x16, 12x16, 12x16
Cable Bicep Curl: 12x35, 12x30, 12x30, 11x35

Ok i9k weet dat het helemaal nergens op lijkt maar hiermee kan ik dus wel een vergelijking maken. Stats staan al een hele tijd stil eigenlijk.

Fijne avond!!

Laatst bewerkt:
Goed... AD gaat me nog steeds lekker af, beetje gekke bijwerking is dat mijn smaak aan het veranderen is!?!? Proef dingen veel sterker eigenlijk. Niet echt vervelend ofzo.
De bittere smaak in mijn mond neemt al af. Hopen dat dat snel voorbij is want dat is wel vervelend.

Eerste puntje, ik ben in 4 dagen ruim 1% vet kwijt (op de digi weegschaal) en 1,5 kilo!! denk dat dat veel vocht is uit mijn spieren, maar ook wel vet dus. Definitie is al meer te zien in mijn spieren.

Ik zal ook nog ff een trainingslog erbij houden, kijken of ik er ook echt veel sterker van word. ik heb eigenlijk nooit op PR's getraind en mijn stats zijn eigenlijk belachelijk... Maar voor mij werkt het goed, ben in 6 maanden al aardig op weg vind ik!

Ik heb dus nu bijgehouden wat ik getraind heb, dat houd ik aan als 0 punt, vanaf nu elke training me PR's onthouden en hier neerzetten!

Training gister:

Squat: 12x60, 10x60, 8x70, 7x80
Benchpress: 12x50, 12x50, 7x60, 4x70
Incline Bench: 10x50, 10x50, 10x50, 6x50 moe:P
Cable Crossover: 12x25, 12x25, 12x30, 10x30
Military DB Press: 12x14, 12x16, 12x18, 6x20 (per DB)
Rope Pulldown: 12x25, 12x25, 12x30, 9x30
Dips: 3xbw, 3xbw, 3xbw, toen was ik het zat (ben 93 kilo hé:)

Training vandaag:

Lat Pulldown: 12x55, 12x55, 12x60, 10x55
dumbbell Rows: 12x14, 12x14, 12x14, 12x60 (pathatic ja)
Close Grip Row: 12x50, 12x55, 12x55, 9x60
Deadlift (doe ik gewoon rustig aan) setjes met 60 kilo en meteen shrugs erbij
Standing Bicep DB Curl: 12x16, 12x16, 12x16
Cable Bicep Curl: 12x35, 12x30, 12x30, 11x35

Ok i9k weet dat het helemaal nergens op lijkt maar hiermee kan ik dus wel een vergelijking maken. Stats staan al een hele tijd stil eigenlijk.

Fijne avond!!
BRUTE DB ROWS :eek: :p

kom op pr'en man! en zwaar deadliften! Als je zon k*t anabolic diet ken volgen moet dat ook lukken:D

• Topic Starter Topic Starter
hij bedoelt 16 kilo :P

edit: Ik zal maandag mijn borst training ook wel effe neerzetten ;)

:P sja ik snap em ook niet. Ben erg voorzichtig want heb altijd wat (blessure dan) maar dit is wat ik normaal train, dus de pr's gaan nu zeker wel komen!:D

zo... daar ben ik weer even.
Nog steeds allemaal goed vol te houden. Mijn vriendin is gister op zoek gegaan naar recepten (low carb), dus wat stond er vanochtend lekker klaar voor mij. Pannenkoeken met spek en kaas!! Heerlijk zo is het prima vol te houden. Zometeen bakt ze nog even wat low carb brood, dus wij komen er wel.
Voor wie het boeiend vind:
4 eieren.
2/3 bakje mon chou roomkaas
2 druppels zoetstof
evt. proteine poeder erdoorheen.
Alles mixen en bakken maar!!
Je krijgt hier 4 pannenkoeken uit. Het totaal aan KH is 5. Je eet er twee per persoon dus dat is 2.5 KH.
Erg lekker!

Wat een lieve vriendin heb je Tjooky.

Maar dat vocht- en vetverlies is goed!

Update: Ik begin al wat droger te worden, mijn vriendin merkte het ook op gister :) ik sta helaas ook wat platter (toch bijna een cm minder op me arm).
Ik heb ook nogal erge blessure aan me elleboog nu, dus ga zo effe naar een ART therapeut zodat ik vanavond of morgen weer kan trainen.

Ik heb net effe een speculaasje gegeten (zit nog onder me carb limiet) maar voel me wel lui nu !

Ik begin ook aardig droog te worden al!!

itt al 2,5 kilo (bijna 2% kwijt) !!!

Vanavond weer ff lekker knallen in de gym en al mijn PR's breken!

Gaat lekker jongens ;)

Ga deze log wel ff volgen, is misschien wel wat voor mezelf.

Succes :D

zal wel vooral vocht zijn man, ik ben ook iets van 4 kilo kwijt, dat is echt geen vet allemaal

edit: Net weer effe getraind, kon redelijk voluit gaan maar heb nog steeds pijn, deze week ga ik geen trainingen posten, misschien volgende week.

Wat betreft het dieet, ik voel me echt super de laatste tijd, minder stemmingswisselingen, geen afterdinner dipjes en blokjes worden meer zichtbaar.

Laatst bewerkt:
Ja! Eerste PR 4 setjes Decline bench allemaal boven de 10 reps met 70 kilo!! :)Verder heerlijke training gehad voor mijn doen, aangezien mijn spieren nu helemaal leeg zijn van glucosenen (ben al 10 dagen zonder KH's) Kan niet wachten op dit weekend om me helemaal vol te laden... en dan die training de dag erna, dan moet ik dus (als het goed is) een stuk sterker zijn!:):):)!!!

Laatst bewerkt:
Klinkt goed gasten! :thumbs:

Ga ik binnenkort ook maar eens proberen.

Owja vergeten Squat 4 setjes van 9 9 10 en 8 met 80 kilo :):):):)

pff me rug/biceps trainen gaat echt verrot met me klote arm. Herstel gaat nog wel effe duren denk ik ! :S

edit UPDATE: download hier het AD boek RapidShare Webhosting + Webspace

Laatst bewerkt:
hey jongens, ziet er interessant uit, heb het book ff gedownload en ben het nu ook aan het lezen (inmiddels alweer op pagina 26) :P materie is interessant, ik doe zelf iets vergelijkbaars, maar wat experimenteren kan nooit kwaad.

wat ik me afvraag, hoe ervaren jullie de refeeds kwa energieniveau erna en trainingen erna? heb je meer energie/ben je sterker met de trainingen?

en waar koop je flessen visolie? :O

ik hou jullie logje iig in de gaten ;)

Gr Richard

Terug
Naar boven