USSR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de rest gaat het allemaal lekker z'n gangetje, ik zweet me het pl**ris tijdens het trainen en ik stink dan ook als een dooie bever, voor de rest blijf ik redelijk bespaart van sides volgens mij. Slaap als een blok, geen freaky nightmares, geen moordneigingen ( oke soms, maar dat had ik al hahaha ). Volgens mij zie ik ook al wat meer aders en wat meer hardheid, maar dat kan ook illusie zijn.. m'n vriendin zij dat ik al wat breder was, maar toen had ik net schouders getraind dus die zaten lekker vol
Deze week 3x cardio gedaan, 2x 45mins en 1x 60mins. ik ben blij dat het weg is, hopelijk heb ik het geen 2de keer!

Pff heavy man sterkte. Denk je niet dat het van de tren komt by the way?
Zag er niet zo goed uit voor je dus!
Effe rusten en komt weer goed..
laatste week wel aardig aan de valium gezeten omdat het stiekum echt wel ****ing lekker spul is en ik er heerlijk op slaap, enigste nadeel is dat ik me soms niet helemaal meer kan herrinderen wat er is gebeurd hahaha
afgelopen weekend valium + alcohol samen met m'n meisje, de volgende ochtend moesten we echt goed nadenken wat we nou allemaal hadden gedaan haha
maargoed het komt allemaal wel weer terug
gaat allemaal lekker dus, niks te klagen over het kuren op het moment 
Even een grote week-update dan maar. Vorige week vrijdag dus eerste quad inject gedaan, leek allemaal niks aan de hand totdat 2 dagen later m'n been echt veel pijn begon te doen en op te zwellen. Waarschijnlijk heeft er een ontsteking gezeten, op het meest cruciale moment heb ik gezegd, nog 1 dag, word het erger dan ga ik naar de doc. Volgende dag was het gelukkig een stuk minder! Flink geschrokken, maar al met al door het oog van de naald ( hehe ) gekropen.
![]()
Zo zag het er overigens uit...
Gisteravond 2e keer injects gezet, en terwijl ik tegen iedereen gilde dat ik nooit een quad inject meer zou doen, heb ik hem toch ook weer in m'n andere quad geprikt.. Wie niet waagt wie niet wintVoor de rest gaat het allemaal lekker z'n gangetje, ik zweet me het pl**ris tijdens het trainen en ik stink dan ook als een dooie bever, voor de rest blijf ik redelijk bespaart van sides volgens mij. Slaap als een blok, geen freaky nightmares, geen moordneigingen ( oke soms, maar dat had ik al hahaha ). Volgens mij zie ik ook al wat meer aders en wat meer hardheid, maar dat kan ook illusie zijn.. m'n vriendin zij dat ik al wat breder was, maar toen had ik net schouders getraind dus die zaten lekker vol
Deze week 3x cardio gedaan, 2x 45mins en 1x 60mins.
Op naar de volgende week, I'll keep you posted!