MuscleMeat

Anabolic Monster - Cuttin Down!

• Topic Starter Topic Starter
160 is wat het apparaat zei, ik had zelf het gevoel dat ik lager zat.. Vanochtend weer een uurtje cardio gedaan, dit keer zat ik meer rond de 150bpm.

Zojuist benen getraind, heb nu echt pijn ( geen spierpijn maar echt pijn ) in m'n quad... Ik denk niet dat ik nog een quad inject durf te doen, want morgen moet ik weer werken en ik loop nu echt te slepen met m'n been terwijl ik zelfs al pijnstillers heb genomen....

Even een grote week-update dan maar. Vorige week vrijdag dus eerste quad inject gedaan, leek allemaal niks aan de hand totdat 2 dagen later m'n been echt veel pijn begon te doen en op te zwellen. Waarschijnlijk heeft er een ontsteking gezeten, op het meest cruciale moment heb ik gezegd, nog 1 dag, word het erger dan ga ik naar de doc. Volgende dag was het gelukkig een stuk minder! Flink geschrokken, maar al met al door het oog van de naald ( hehe ) gekropen.

DSC_0240Large.jpg

Zo zag het er overigens uit...

Gisteravond 2e keer injects gezet, en terwijl ik tegen iedereen gilde dat ik nooit een quad inject meer zou doen, heb ik hem toch ook weer in m'n andere quad geprikt.. Wie niet waagt wie niet wint :D Voor de rest gaat het allemaal lekker z'n gangetje, ik zweet me het pl**ris tijdens het trainen en ik stink dan ook als een dooie bever, voor de rest blijf ik redelijk bespaart van sides volgens mij. Slaap als een blok, geen freaky nightmares, geen moordneigingen ( oke soms, maar dat had ik al hahaha ). Volgens mij zie ik ook al wat meer aders en wat meer hardheid, maar dat kan ook illusie zijn.. m'n vriendin zij dat ik al wat breder was, maar toen had ik net schouders getraind dus die zaten lekker vol :p Deze week 3x cardio gedaan, 2x 45mins en 1x 60mins.

Op naar de volgende week, I'll keep you posted!

heb ik ook gehad, bij men eerste quadinject. dus ontstoken is het volgens mij niet geweest hoor. heb hetzelfde dan jou meegemaakt, ook hetzelfde uitzicht.

denk dat het ontstoken had geweest, we wel anders hadden gepiept...

ik ben blij dat het weg is, hopelijk heb ik het geen 2de keer!

Kleine update, anderhalve week on nu. Ik merk echt weer dat typische kuurgedrag, heb de hele dag maar zin in een paar dingen ( drinken ( HEEL VEEL ), eten, coïtus ( ook heel veel hahaha ), slapen en trainen ) Zweet me overdag flink de t*ring, en de afgelopen nachten ging het ook lekker door, slaap nu met een handoek zodat niet me hele bed nat is.. Voor de rest kwa sides eigenlijk helemaal niks, emotioneel een klein beetje instabiel, maar dat had ik wel verwacht aangezien ik al geschiedenis had zegmaar.. Begin nu sporadisch meer cardio te doen omdat ik al lekker resultaat begin te zien, dan word het ineens een stuk leuker! Aders op m'n armen komen al mooi terug en ook de V vorm zit er wat beter in alweer. Enigste waar ik me zorgen om maak is dat m'n urine maar niet lichter wil worden, ik drink echt heel veel water op een dag, maar het blijft geel. Ik hoorde dat dat van de tren kwam, maar klopt dat ook?

Gister weer een inject gezet, dit keer is het wel gelukt om 4ml in 1 spuit te krijgen. Waarom het de vorige keer niet lukte weet ik niet maar het ging nu wel makkelijk. Alles gewoon in me linkerglute gezet.

hehe t*ring ik vergeet elke keer dat ECA best heftig is, ik heb hem om 4u genomen en ik zit nu echt keihard te trippen... hartslag is in rust echt bizar, voel me helemaal strakgetrokken joh...

Gister een lekker dagje gehad voor de verbranding, op 75mcg T3 gaan zitten en dan gewoon helemaal niks eten.. Uiteindelijk ontbijte ik pas om 14.30 met een pannekoek en 2 hamburgers.. Echt dramatisch, maar wel hele leuke dag gehad met m'n meisje en de hond, lekker gewandeld enzo :)

( en voor iedereen die nu begint te schreeuwe "jaaahh das helemaal nie goed!", dat weet ik, maar soms gaan er andere dingen ff voor he! )

zondag de 4de weer netjes m'n injects gezet, ging prima, ik voelde me die zaterdag ervoor al een beetje funky maar hey, wie heeft dat niet soms? nou van zondag op maandag brak de hel echt los, wat een baggernacht! alleen maar overgeven de hele nacht, ik kon zelfs een glas water niet binnen houden.. dat heeft uiteindelijk 3 dagen aangehouden ( ghehe ben wel kilotjes vet kwijt ). op maandag de 5de besloten om te stoppen met tren en winstrol omdat ik me al zo k*t voelde. nu met de winstrol eruit gaat het al 200% beter dus ik ga vandaag even in beraad of ik wel verder ga met de tren aangezien die toch nog in mn systeem zit.

Pff heavy man sterkte. Denk je niet dat het van de tren komt by the way?

Zag er niet zo goed uit voor je dus!

Effe rusten en komt weer goed..

Pff heavy man sterkte. Denk je niet dat het van de tren komt by the way?

Ik weet het niet, toen ik stopte met de winstrol ging het wel snel weer een stuk beter. tren heb ik afgelopen zondag nog gezet dus dat zou nog niet uitgewerkt kunnen zijn..

Zag er niet zo goed uit voor je dus!

Effe rusten en komt weer goed..

dit weekend lekker rustig aan en dan maandag maar weer is full pull knallen!

Welk programma heb je daar gebruikt voor je voedingsschema samen te stellen ?

Excel

toch besloten om de tren niet verder te zetten, gister dus alleen 500mg test gezet. heb geen spijt van de tren maar als ik het nog een keer gebruik ga ik voor de acetaat versie zodat als ik me weer k*t voel het iig sneller uit mn systeem is. nu lekker verder op 500mg test EW en 75mcg T3 ED. het resultaat tot dusver bevalt me prima, deze week flink cardio'en en dan zien we het wel!

de tren begint ondertussen zn kracht wel te verliezen, voel me meer "sane" dan voorheen. injects beginnen nu echt routine te worden, zet ze nu gemakkelijk zelf en pijnloos. cutten gaat heel goed terwijl ik nog regelmatig cheat, vriendin vind het ook allemaal wel leuk dat ik weer een 6packje krijg en obliques ;) laatste week wel aardig aan de valium gezeten omdat het stiekum echt wel ****ing lekker spul is en ik er heerlijk op slaap, enigste nadeel is dat ik me soms niet helemaal meer kan herrinderen wat er is gebeurd hahaha :P afgelopen weekend valium + alcohol samen met m'n meisje, de volgende ochtend moesten we echt goed nadenken wat we nou allemaal hadden gedaan haha :P maargoed het komt allemaal wel weer terug :) gaat allemaal lekker dus, niks te klagen over het kuren op het moment :)

Hoeveelste kuur is dit?

Even een grote week-update dan maar. Vorige week vrijdag dus eerste quad inject gedaan, leek allemaal niks aan de hand totdat 2 dagen later m'n been echt veel pijn begon te doen en op te zwellen. Waarschijnlijk heeft er een ontsteking gezeten, op het meest cruciale moment heb ik gezegd, nog 1 dag, word het erger dan ga ik naar de doc. Volgende dag was het gelukkig een stuk minder! Flink geschrokken, maar al met al door het oog van de naald ( hehe ) gekropen.

DSC_0240Large.jpg

Zo zag het er overigens uit...

Gisteravond 2e keer injects gezet, en terwijl ik tegen iedereen gilde dat ik nooit een quad inject meer zou doen, heb ik hem toch ook weer in m'n andere quad geprikt.. Wie niet waagt wie niet wint :D Voor de rest gaat het allemaal lekker z'n gangetje, ik zweet me het pl**ris tijdens het trainen en ik stink dan ook als een dooie bever, voor de rest blijf ik redelijk bespaart van sides volgens mij. Slaap als een blok, geen freaky nightmares, geen moordneigingen ( oke soms, maar dat had ik al hahaha ). Volgens mij zie ik ook al wat meer aders en wat meer hardheid, maar dat kan ook illusie zijn.. m'n vriendin zij dat ik al wat breder was, maar toen had ik net schouders getraind dus die zaten lekker vol :p Deze week 3x cardio gedaan, 2x 45mins en 1x 60mins.

Op naar de volgende week, I'll keep you posted!

Lijkt op een allergische reactie?
Of gewoon wat roodheid die opspeelt na een injectie, volgens mij een vrij onschuldige bijwerking.

Terug
Naar boven