USSR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
2de kuur
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben nu overigens van 16 naar 11,5% gegaan, so far so good![]()

ik ga lekker nog 13 weekjes door met 2ml testzal d'r vast heerlijk op gaan nu ik weer lekker aan het bulken ben

vorige kuur had ik al dik gebulkt, en was een klein beetje uit de hand gelopen, ik had verwacht echt 20 weken nodig te hebben om wat droger te worden, maar dat ging allemaal veel sneller dus. ik ben kwa BF nu voorlopig tevreden, dus ga nu weer lekker massa pakken en tegen de zomer doen we wel weer 6 weekjes cut
edit
maar inderdaad, andersom had misschien ook wel handig geweest
vooral borst heeft aandacht nodig omdat hij afsteekt tegen mn schouders die veel sneller lijken te groeien. enigste nadeel is dat ik echt veel puistjes op mn rug krijg.. tis zonde maar ik heb er zelf niet zoveel moeite mee, mn vriendin vind het minder dus die geeft me om de dag een scrub massage hahah ook niet vervelend dus ik vind het prima zo
ik zag na de eerste paar dagen bulken al snel verschil, nu na een week helemaal al, dus ben erg benieuwd wat 10 weken me gaan brengen, ik ga nu dus de 2de bulkweek in.