MuscleMeat

Anabolic Monster - Cuttin Down!

• Topic Starter Topic Starter
net tijdens m'n inject voor het eerst bloed uit mn glute geaspireerd, ging wel heel snel, zat zo 0,1ml bloed in die spuit.. magoed bloed en een klein beetje test eruit gespoten en daarna alsnog gezet

Damn goed dat je hebt gespireerd broeder!

Ik volg je log trouw wil in het voorjaar iets soortgelijks gaan doen ben benieuwd naar de results.

ben nu overigens van 16 naar 11,5% gegaan, so far so good ;)

vandaag beginnen met afbouwen van de T3, nu lekker verder op alleen 2ml test en weer lekker bulken, ik weet nu dat ik in een week of 6 droog kan staan ( naar mijn behoefte ) dus dat doen we tegen de zomer wel weerr!

Ga je nu trouwens door met kuren of je ga je nu eerst OFF?

ik ga lekker nog 13 weekjes door met 2ml test :) zal d'r vast heerlijk op gaan nu ik weer lekker aan het bulken ben

ik ga lekker nog 13 weekjes door met 2ml test :) zal d'r vast heerlijk op gaan nu ik weer lekker aan het bulken ben

Lekker gappie! Alleen ik vind het een beetje vreemd eerst zwaar cutten en dan weer bulken?

Had je het niet beter andersom kunnen doen bro?

vorige kuur had ik al dik gebulkt, en was een klein beetje uit de hand gelopen, ik had verwacht echt 20 weken nodig te hebben om wat droger te worden, maar dat ging allemaal veel sneller dus. ik ben kwa BF nu voorlopig tevreden, dus ga nu weer lekker massa pakken en tegen de zomer doen we wel weer 6 weekjes cut :)

edit

maar inderdaad, andersom had misschien ook wel handig geweest

vorige kuur had ik al dik gebulkt, en was een klein beetje uit de hand gelopen, ik had verwacht echt 20 weken nodig te hebben om wat droger te worden, maar dat ging allemaal veel sneller dus. ik ben kwa BF nu voorlopig tevreden, dus ga nu weer lekker massa pakken en tegen de zomer doen we wel weer 6 weekjes cut :)

edit

maar inderdaad, andersom had misschien ook wel handig geweest

s6 gozer!

2 weken tren zit er nu in, het zweten nachts is alweer begonnen maar dat is nog best te doen zolang ik niet onder de dekens ga liggen.. droogte en hardheid blijft lekker nu ondanks dat ik toch weer bulk! hopelijk pak ik nog wat kilo's want ik wil toch wel naar de 100k toe :) vooral borst heeft aandacht nodig omdat hij afsteekt tegen mn schouders die veel sneller lijken te groeien. enigste nadeel is dat ik echt veel puistjes op mn rug krijg.. tis zonde maar ik heb er zelf niet zoveel moeite mee, mn vriendin vind het minder dus die geeft me om de dag een scrub massage hahah ook niet vervelend dus ik vind het prima zo ;) ik zag na de eerste paar dagen bulken al snel verschil, nu na een week helemaal al, dus ben erg benieuwd wat 10 weken me gaan brengen, ik ga nu dus de 2de bulkweek in.

Terug
Naar boven