Fitness Seller

Anabool grapje (Echt gebeurd!)

Eerste kuurtje 150mg Oxy voor tig weken lekker toch:cool:

Het volgende beschrijft wat er tegenwoorfig gebeurt met jonge gasten.
We maken ze elke week -tig keer mee op fora, ze zijn jong, denken aan steroiden toe te zijn en lullen een ons uit hun nek.

Gesprek opgevangen door iemand die ik ken:

Persoon A: En wat zoeken jullie?

Knuppels 1&2 (18 jaar): Ehm proteine moeten we hebben!

Persoon A: Deze is een prima basis voor je, welke smaak?

Knuppel 1: Doe maar aardbei!

Knuppel 2: Tja we gaan de laatste maand niet meer zo vooruit
Knuppel 1: Echt kloteh

Persoon A: De laatste maand? Da's niet zo lang eigenlijk?

Knuppel 1: Daarom hebben we eh...Oxo..eh Oxy..Oxies gekocht!
Knuppel 2: Ja! Van een jongen in de sportschool! Die kerel is 120 kilo man!
Knuppel 1: Die zei dat we daar zwaar van worden! Dus nemen we nu 3 van die dingen per dag!

Persoon A: DRIE?? 150mg Oxy per dag en je bent 18???

Knuppel 1: Ja en? Is dat verkeerd gedoseerd dan?

Persoon A: Hoe lang neem je dat al?

Knuppel 2: Sinds die weken pas. Want we trainen al een maand!

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Dedicated to D600, Nimdex en verder iedereen die te vroeg begint met dingen waar ze nog niets van weten.

Haha dit is nog niets. Een klasgenoot van mij begon aan een kuur dianabol toen hij nog niet eens begonnen was met trainen :roflol: Dus eerst 2 weken slikken en thuis een beetje opdrukken en na die 2 weken nam hij een abbo op de sportschool.

Dat zijn nou juist die gasten die bodybuilding en roids een slechte naam geven.

Ik ken er ook zo iemand.

Iemand kwam naar me toe want een vriend van hem wou een oxy only kuur doen.

Hij had vroeger getraind en heeft al jaren niets meer gedaan. Hij begint over een paar weekjes met trainen en wou al met de oxy's beginnen.
Ik heb hem uitgelachen, zijn vriend afgezeikt en hem naar dit board verwezen en heb me om gedraaid en verder gegaan met trainen..
Lachertjes zijn dat man.

Wij (die serieus met de sport bezig zijn) trainen ons kapot, vreten ons lamlendig en doen er alles voor. En dan komt zo een pikkie die ff snel breed wil worden..
Man fl**ker op!!!!!!!!

in de buurt waar ik woon zit een groepje die toen ze begonnen met trainen gelijk aan de deca gingen
na een jaartje vroeg ik of ze mee wouden doen aan de highlandgames, kreeg ik als antwoord dat het hun slecht uitkwam omdat ze dan juist tussen 2 kuurtjes inzaten :dunno:

Dat zijn nou juist die gasten die bodybuilding en roids een slechte naam geven.

Ik ken er ook zo iemand.

Iemand kwam naar me toe want een vriend van hem wou een oxy only kuur doen.

Hij had vroeger getraind en heeft al jaren niets meer gedaan. Hij begint over een paar weekjes met trainen en wou al met de oxy's beginnen.
Ik heb hem uitgelachen, zijn vriend afgezeikt en hem naar dit board verwezen en heb me om gedraaid en verder gegaan met trainen..
Lachertjes zijn dat man.

Wij (die serieus met de sport bezig zijn) trainen ons kapot, vreten ons lamlendig en doen er alles voor. En dan komt zo een pikkie die ff snel breed wil worden..
Man fl**ker op!!!!!!!!

haha jou nickname :roflol:

Zulke verhalen houden dit board wel levendig. Het is beter dan een comedy kijken op de TV. Kom maar op met die verhalen. Geweldig. Ik lach me nog dood hier :D

ze gaan niet meer vooruit sinds de laatste maand en ze trainen nog maar een maand :scratch:
'Trainen' heeft in 'slang' een andere betekenis dan die wij er aan geven.

Na observatie van verschillende 'knuppels' ben ik tot de volgende definitie gekomen: trainen = een combinatie van lichaamsbeweging en uiterlijk vertoon in een sportschool of health centre, waarbij met halters en dumbbells bepaalde zwaaiende bewegingen geproduceerd worden, vrijwel direct gevolgd door het aanspannen van de musculatuur met een blik op de spiegel, met als doel om het vrouwelijk geslacht dat zich in de directe omgeving van de trainende persoon bevindt te imponeren. Dergelijk gedrag vinden we terug bij bronstige eenden, apen en ezels en het lijkt zich nu te vertalen naar adolescenten in de leeftijd van 16-20 jaar, met name succesvol bij een bepaalde categorie van het vrouwelijk geslacht, bekend staande als 'breezersletjes'.

'Trainen' heeft in 'slang' een andere betekenis dan die wij er aan geven.

Na observatie van verschillende 'knuppels' ben ik tot de volgende definitie gekomen: trainen = een combinatie van lichaamsbeweging en uiterlijk vertoon in een sportschool of health centre, waarbij met halters en dumbbells bepaalde zwaaiende bewegingen geproduceerd worden, vrijwel direct gevolgd door het aanspannen van de musculatuur met een blik op de spiegel, met als doel om het vrouwelijk geslacht dat zich in de directe omgeving van de trainende persoon bevindt te imponeren. Dergelijk gedrag vinden we terug bij bronstige eenden, apen en ezels en het lijkt zich nu te vertalen naar adolescenten in de leeftijd van 16-20 jaar, met name succesvol bij een bepaalde categorie van het vrouwelijk geslacht, bekend staande als 'breezersletjes'.

True.. So true..

wat is er mis mee?
ze trainen toch al een maand !

wat een dombo's...altijd bananensmaak nemen..veel beter dan aardbei, is toch wel algemeen bekend dacht ik..

Er zijn genoeg pro's die vroeg sterven. Dus die slechte naam komt niet alleen van de breezers.

Sorry jongens

wat zijn baco's.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn genoeg pro's die vroeg sterven. Dus die slechte naam komt niet alleen van de breezers.

Sorry jongens

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ook niet als je niet weet waar je over praat, het is je gegund hardop mee te denken ;)

In mijn optiek gaan álle pro's er vroeg aan, dus zo tussen de 45-60 jaar.
Maar dat is door overmatig en langdurig gebruik.
De prestaties zijn er dan ook naar: Shredded beasts zijn het, decennia lang.

De bacoboys die je zo graag verdedigd komen NOOIT boven de 90kg uit, zien er sowieso NOOIT uit, raken hun watermassa kwijt na 6 weken en hebben zodoende dus nooit profijt van wat ze ook slikken of spuiten.

Kortom je vergelijkt appels met peren: De pro's nemen weloverwogen risico's en leveren buitengewone prestaties, de bacoboys doen ook ongezond maar daar zie je niks aan voordelen van terug, ze rommelen aan.

Terug
Naar boven