bodylojohn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 17%
Bacoboys zijn dildo's.
En ze irriteren we mateloos.
Ok we trainen om een mooie fysiek te krijgen en om deze fysiek te tonen in wedstrijd verband (voor sommige dan).
Maar de mensen hier, die hart hebben voor de sport weten wel wat er voor nodig is. VRETEN (en ik zeg dan bewust "clean vreten"), TRAINEN, TRAINEN en nog eens trainen tot we er zwart van zien.
Bacoboys willen alleen maar op het zwembad breed zijn en na de zomer zakken ze weer in omdat ze alleen maar een oral only kuurtje hebben genomen en er voor de rest niets voor over hebben...
Kortom... **** Bacoboys!!!!!!!!!!
En ze irriteren we mateloos.
Ok we trainen om een mooie fysiek te krijgen en om deze fysiek te tonen in wedstrijd verband (voor sommige dan).
Maar de mensen hier, die hart hebben voor de sport weten wel wat er voor nodig is. VRETEN (en ik zeg dan bewust "clean vreten"), TRAINEN, TRAINEN en nog eens trainen tot we er zwart van zien.
Bacoboys willen alleen maar op het zwembad breed zijn en na de zomer zakken ze weer in omdat ze alleen maar een oral only kuurtje hebben genomen en er voor de rest niets voor over hebben...
Kortom... **** Bacoboys!!!!!!!!!!
trouw Dennis?

, waarschijnlijk bedoelde hij dianabol, kon komen. Hij trainde dan ook al twee hele maanden, en de resultaten waren niet zoals hij van te voren had verwacht (de zomer komt eraan, hé!). Heb hem uiteindelijk ervan weten te overtuigen dat hij gewoon natural moest blijven, hard(er) moet gaan trainen, en vreten totdat hij erbij neer zou vallen.
de zomer komt er weer aan zien ik!