Fitness Seller

Anabool grapje (Echt gebeurd!)

Bacoboys zijn dildo's.
En ze irriteren we mateloos.
Ok we trainen om een mooie fysiek te krijgen en om deze fysiek te tonen in wedstrijd verband (voor sommige dan).
Maar de mensen hier, die hart hebben voor de sport weten wel wat er voor nodig is. VRETEN (en ik zeg dan bewust "clean vreten"), TRAINEN, TRAINEN en nog eens trainen tot we er zwart van zien.

Bacoboys willen alleen maar op het zwembad breed zijn en na de zomer zakken ze weer in omdat ze alleen maar een oral only kuurtje hebben genomen en er voor de rest niets voor over hebben...

Kortom... **** Bacoboys!!!!!!!!!!

maak je niet druk man!baco boys trekken baco meisjes aan, en die pakken we dan af.
ik uiteraard niet, want ik ben trouw!

Misschien offtopic. Maar is oxy wel zo`n goed produkt? Ik lees vaak de logs door van de mensen die een kuurtje doen, maar lees daar heel weinig over oxy`s.
Hoe moet ik dit zien? Ik heb begrepen dat een oral product is, is het als dianabol, t-bol, winny of totaal iets anders?

wat een grappige topic, werklijk waar ik lach me hier kappot.

oof T.
@speirbal 2, dat is iets waar jij nog heel lang vanaf moet blijven.

HA! Hoe herkenbaar. Een aantal maanden geleden vroeg een studiegenoot van me (zware ecto, van 180 cm en 57 kilo) of ik niet aan 'dianabal' ???, waarschijnlijk bedoelde hij dianabol, kon komen. Hij trainde dan ook al twee hele maanden, en de resultaten waren niet zoals hij van te voren had verwacht (de zomer komt eraan, hé!). Heb hem uiteindelijk ervan weten te overtuigen dat hij gewoon natural moest blijven, hard(er) moet gaan trainen, en vreten totdat hij erbij neer zou vallen.

Edit: Weet alleen niet of hij dit advies dan ook heeft opgevolgd, heb hem na 't gesprek niet meer gezien (ivm stage's).

Maar hoe komen die gasten in godsnaam bij oxy uit? die rakker die het verkoopt moet toch ook het fatsoen hebben om er uberhaupt iets van te weten?

Daarnaast als je iets gaat doen is het eerste toch lijkt mij ff die naam googlen van het product en je weet wat je aan het doen bent.

Ik kan daar werkelijk geen touw aan vast knopen. Ik lach ze altijd gewoon midden in der bek uit. 6 weken zo opgeblazen dat al der puiten als vanzelf open barsten. Daarna weer net zo zielig klein en slap als eerst.

Maar hoe komen die gasten in godsnaam bij oxy uit? die rakker die het verkoopt moet toch ook het fatsoen hebben om er uberhaupt iets van te weten?

Daarnaast als je iets gaat doen is het eerste toch lijkt mij ff die naam googlen van het product en je weet wat je aan het doen bent.

Ik kan daar werkelijk geen touw aan vast knopen. Ik lach ze altijd gewoon midden in der bek uit. 6 weken zo opgeblazen dat al der puiten als vanzelf open barsten. Daarna weer net zo zielig klein en slap als eerst.

:roflol:

:wl: de zomer komt er weer aan zien ik! :wl:

powerrrrrr!!

komt de zomer er aan?
ik moet zo snel mogelijk een abonnement in de gym en wat oxy's zien te versieren !!!!!

Als je zo iemand tegenkomt zit er maar 1 ding op dat je kan doen hoor. Tegen de kop slaan meer zit er niet op.

Idioten heb je overal, die profs die vroeg sterven zijn ook debiel. Als je kijkt hoe het gekomen is zie je dat ze het totaal verkeert hebben aangepakt. Zelfs profs hoeven hun leven niet te verkorten door de AAS, zolang ze regelmatig op controle gaan, niet teveel orals gebruiken, verder gezond eten en aan conditie werken, beperken van de HGH en insuline ed. Maar dit... dit is gewoon in één woord triest. En dan zijn er nog voorstanders van het legaliseren omdat het zogenaamd hetzelfde zou zijn als plastische chirurgie! Alsof het zo simpel is om een pilletje te nemen en dan te wachten tot de spieren eraan komen en het vet verdwijnt. wat eigenlijk een goed idee zou zijn is voorlichtingsavonden in de sportscholen zelf, ouders en jeugd uitleggen waarom aas er niet bij hoort als je pas enkele maanden bezig bent. Laat staan zeer zware varianten als anadrol. Als zo'n idioot er nog wat alcohol bij gaat drinken zou het binnen de kortste keren wel eens bye bye gezonde lever kunnen zijn.

Idioten heb je overal, die profs die vroeg sterven zijn ook debiel. Als je kijkt hoe het gekomen is zie je dat ze het totaal verkeert hebben aangepakt. Zelfs profs hoeven hun leven niet te verkorten door de AAS, zolang ze regelmatig op controle gaan, niet teveel orals gebruiken, verder gezond eten en aan conditie werken, beperken van de HGH en insuline ed. Maar dit... dit is gewoon in één woord triest. En dan zijn er nog voorstanders van het legaliseren omdat het zogenaamd hetzelfde zou zijn als plastische chirurgie! Alsof het zo simpel is om een pilletje te nemen en dan te wachten tot de spieren eraan komen en het vet verdwijnt. wat eigenlijk een goed idee zou zijn is voorlichtingsavonden in de sportscholen zelf, ouders en jeugd uitleggen waarom aas er niet bij hoort als je pas enkele maanden bezig bent. Laat staan zeer zware varianten als anadrol. Als zo'n idioot er nog wat alcohol bij gaat drinken zou het binnen de kortste keren wel eens bye bye gezonde lever kunnen zijn.

zo is het maar net !!!

Zou het niet veel beter zijn dat iedereen die een nieuw abbonnement neemt bij een sportschool er ook standaard een zakje oxy's bij geleverd krijgt??:eek:

• Topic Starter Topic Starter

Dat zal ik je vertellen. Het gaat erom wat voorradig is. Daar verkopen ze dan aan zoveel mogelijk verschillende jongens e.e.a. van en dan kun je als buitenstaander meteen de tendens meten.

Zo was het 2 maanden terug Winstrol + Deca tijd, iedereen ging ineens aan de Winny en Deca. Winstrol orals vlogen om je hoofd.

Nu hoor je veel dat iedereen aan Testex en Oxy zit.
Veel HG en vooral Testex is vals maar goed who knows.

Niemand weet wat het is en wat ze hebben gekocht maar de sportschool-bronnen zijn types die veel opkopen van wat ze voor hun voeten krijgen en hopla ze bouwen er een mooi verhaaltje bij en verkopen dan 3 maanden lang product X aan de lopende band.

waarom moet je overal precies het zelfde posten?

Terug
Naar boven