Fitness Seller

Anabool grapje (Echt gebeurd!)

Bij ons in de sportschool krijg je gratis die oxys bij een jaar abonnement.

Nou.......... ik gebruik ook oxo's ik heb er net de soestanon en komende week komt de troembalone erbij....

hihihihihihi.....

Ach ja...
Het is gewoon triest dat dit soort bacobaby's de sport en vooral bodybuilders een slechte naam geven.
Maar goed heren......wij blijven gewoon lekker hard trainen en goed eten..

Yip yip....let's do it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat zal ik je vertellen. Het gaat erom wat voorradig is. Daar verkopen ze dan aan zoveel mogelijk verschillende jongens e.e.a. van en dan kun je als buitenstaander meteen de tendens meten.

Zo was het 2 maanden terug Winstrol + Deca tijd, iedereen ging ineens aan de Winny en Deca. Winstrol orals vlogen om je hoofd.

Nu hoor je veel dat iedereen aan Testex en Oxy zit.
Veel HG en vooral Testex is vals maar goed who knows.

Niemand weet wat het is en wat ze hebben gekocht maar de sportschool-bronnen zijn types die veel opkopen van wat ze voor hun voeten krijgen en hopla ze bouwen er een mooi verhaaltje bij en verkopen dan 3 maanden lang product X aan de lopende band.

Enigszins begrijp ik het wel, anderzijds lijkt het me dat je als 'verkoper' toch ook tevreden klanten wil ofzo, als je daarvan zou kunnen spreken. In die zin zou je toch gewoon dat verkopen waar iemand werkelijk wat aan heeft. Als je die kneuters dan toch wat wil verkopen, dan inderdaad winstrol ofzo.

Ik kan bij ons nooit echt een trend ontdekken, ik hoor al heel lang gewoon oxy only voorbij komen. Iemand legde me wel eens uit dat die floepers dan gewoon vragen om het sterkste wat er is en dan vervolgens met oxy weg lopen.

• Topic Starter Topic Starter
Enigszins begrijp ik het wel, anderzijds lijkt het me dat je als 'verkoper' toch ook tevreden klanten wil ofzo, als je daarvan zou kunnen spreken. In die zin zou je toch gewoon dat verkopen waar iemand werkelijk wat aan heeft. Als je die kneuters dan toch wat wil verkopen, dan inderdaad winstrol ofzo.

Ik kan bij ons nooit echt een trend ontdekken, ik hoor al heel lang gewoon oxy only voorbij komen. Iemand legde me wel eens uit dat die floepers dan gewoon vragen om het sterkste wat er is en dan vervolgens met oxy weg lopen.

Winstrol is te moeilijk voor ze. Winstrol is sensitive, zeker in tabs. Het moet effect geven, ook als ze niet vreten en dat doen ze niet.
Je weet de gouden regel he:

Álles wat je aan hormonen gebruikt, wérkt.
Dus als je een Deca only doet of Primo met Oxy, hoe dom ook, je merkt altijd wel iets van een effect. Daarom is het ook zo moeilijk om aan knuppels uit te leggen wat ze fout doen met bepaalde stacks. Of wat ze hadden kúnnen bereiken als ze het anders hadden gedaan. Want elke knuppel roept: Maar het werkte wel man! Sukkels.

Dus wat doe je dan? Geef ze iets simpels dat voor hún gevoel keihard werkt.
Oxy dus. Ze blazen op als watertanks en denken dat ze massa aan het bouwen zijn hahaha! Met die ballon vocht hup naar Salou en daar even de guy uithangen. Ik pik ze er zo tussenuit. Ze kijken anderen stoer aan en zijn in hun sas maar als ze mij zien zien ze een ouwe die groter is én spieren laat zien ipv vocht. Dan balen ze weer even. :D

Ik zeg dat soort types altijd: Hoeveel van je maatjes gebruiken er?
Zeggen ze: Allemaal man!
Zeg ik: Hoeveel zijn er permanent groot van geworden?
Dan is het stil.
Dan zeg ik: Hoeveel grote jongens ken jij, of zie je dagelijks lopen? Veel?
Nee, niet veel zeggen ze.
Zeg ik: Eigenlijk erg weinig dus. Denk nou es na HOEVEEL tijd en moeite het dan wel niet kost om groot te zijn? Want als het echt zo was als jij denkt dan zouden toch al je vrienden groot moeten zijn?

:rolleyes:

chapeau kerel, goed uitgelegd aan deze noob.

Winstrol is te moeilijk voor ze. Winstrol is sensitive, zeker in tabs. Het moet effect geven, ook als ze niet vreten en dat doen ze niet.
Je weet de gouden regel he:

Álles wat je aan hormonen gebruikt, wérkt.
Dus als je een Deca only doet of Primo met Oxy, hoe dom ook, je merkt altijd wel iets van een effect. Daarom is het ook zo moeilijk om aan knuppels uit te leggen wat ze fout doen met bepaalde stacks. Of wat ze hadden kúnnen bereiken als ze het anders hadden gedaan. Want elke knuppel roept: Maar het werkte wel man! Sukkels.

Dus wat doe je dan? Geef ze iets simpels dat voor hún gevoel keihard werkt.
Oxy dus. Ze blazen op als watertanks en denken dat ze massa aan het bouwen zijn hahaha! Met die ballon vocht hup naar Salou en daar even de guy uithangen. Ik pik ze er zo tussenuit. Ze kijken anderen stoer aan en zijn in hun sas maar als ze mij zien zien ze een ouwe die groter is én spieren laat zien ipv vocht. Dan balen ze weer even. :D

Ik zeg dat soort types altijd: Hoeveel van je maatjes gebruiken er?
Zeggen ze: Allemaal man!
Zeg ik: Hoeveel zijn er permanent groot van geworden?
Dan is het stil.
Dan zeg ik: Hoeveel grote jongens ken jij, of zie je dagelijks lopen? Veel?
Nee, niet veel zeggen ze.
Zeg ik: Eigenlijk erg weinig dus. Denk nou es na HOEVEEL tijd en moeite het dan wel niet kost om groot te zijn? Want als het echt zo was als jij denkt dan zouden toch al je vrienden groot moeten zijn?

:rolleyes:

DBC01.... You are the man!!!

Dat is nou eens dekselen...

:D

Terug
Naar boven