XXL Nutrition

anavar 30mg pd 4weken

fitnessbart

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
75kg
Hallo.

Ik heb volgende maand keuring, heeft het baat om 4 weken anavar te nemen zodat ik wat extra kan gaan hardlopen en voor beter herstel.

Als ik nu flink ga hardlopen krijg ik gruwlijk last van me kuiten enzo.
En ben aan het cutten nu omdat ik wat kilo's kwijt wil omdat ik die alleen mee moet sleuren tijdens coopertest. En in cut os herstel toch niet optimaal
Conditie zal er niet slechter op worden.

Laatst bewerkt:
Dan zou ik het juist helemaal niet nemen.
Door de pomp van var krijg je alleen nog maar eerder last van je kuiten bij het hardlopen.

Of juist van last van pomp in je schenen, daar je met hardlopen die spieren ook intensief gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
Oke het is meer dat me spieren in kuit mega strak komen te staan. Maar kick boxers enzo gebruiken het ook. Dus dacht dat het dan wel kon.

Als vechter wil je echt niet aan de var man, dan liever halo ofzo.
Maar doe wat je niet laten kan..

Keuring voor wat?

Zou het risico op pumps niet willen lopen als je looptestjes hebt enzo. Daar ga je spijt van krijgen.

om 30mg per dag valt dat echt wel mee. Je word veel energieker en krachtiger,je kan langer door gaan en je herstelt iets sneller. Zie het zeker als meerwaarde

Van 30mg loop je ook gewoon risico op die pumps. Al helemaal als het geen real var is en dan iets als winnie. Maar nogmaals, het is een risico, en de een is er gevoeliger voor dan de ander. Dat geld ook voor je 'energie en kracht', want dat zit volgens mij vaker tussen de oren... al helemaal op lage doses.

Ment0s het hoeft niet zo onverschillig hoor, dacht dat ik dat ooit ergens had gelezen.

Maar dacht dat het wel baat kon hebben met trainen enzo, en het herstel. maar het blijft dus een risico. Dan begin ik er denk ik maar niet aan.

Laatst bewerkt:
Maar je weegt maar 77kg toch? Ik zou gewoon op onderhoud eten en conditie trainen. Red je je keuring prima mee.

Misschien is een sarm zoals Gw501516 iets voor jou? Perfect voor het verbeteren van je conditie. Of de SR9009 zou ook kunnen helpen, wel zijn daar nog vrij weinig studies over te vinden.

Lol, als je niet eens op eigen kracht een keuring kunt halen waarom laat je je dan keuren?
Je weet de uitkomst schijnbaar al.

Ik haal de keuring wel, maar heb na hardlopen altijd gruwlijk last van kuiten. En moet wel blijven lopen. Dus dacht meer voor herstel en behoud van spiermassa omdat ik ook aan het cutten ben.

@knettergek, bedankt voor je reactie. Zal eens wat opzoeken.

Last van je kuiten is meer overbelasting dan daadwerkelijk spierpijn. Waarschijnlijk te gek begonnen.

Ja idd dat ook. Toen ik net begon met hardlopen wou ik zien of ik de 2700m haalde binnen 12 min. Dus als een dolle gaan rennen, maar vonden ze niet fijn, maar nu als de pijn verdwenen is en ik ga lekker joggen dan begint het snel weer. Vandaar dit topic ook. Kan het niet gebruiken dat tijdens de keuring me kuiten zeer gaan doen.

als het keuring voor militaire dienst zou ik die droom laten varen. Geen haat maar als je die niet op eigen kracht kan halen ben je gewoon niet geschikt, sorry man

Gast lees vorige berichten is. Ik haal de keuring al!! Haal de 2800m binnen 12min en met kracht zit het zeker wel goed. Het gaat me meer om dat ik wat sneller herstel om nog wat meer te kunnen trainen.

Oke, nogmaals. Er zijn geen middelen die je gaan helpen hiermee, ze hebben allemaal ook een keerzijde en die is gewoon niet wenselijk voor je doel. Beter gewoon goed eten en lekker trainen. Zou inderdaad zoals al eerder aangegeven je kuiten even proberen te ontzien en andere vorm van cardio pakken als hardlopen.

Gewoon naturel knallen gozahh!!! CP stelt geen f**k voor man..

Oke bedankt iedereen voor de reacties, ik weet zat. Ik doe ook hoge intensiteit cardio na mijn krachttraining. 45min ongeveer.

Terug
Naar boven