MuscleMeat

anavar 30mg pd 4weken

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik geprobeerd. Maar 30 sec voluit sprinten en dan 1 min joggen is best pittig. Dat moet dan 6x toch

Ja beter wel ja,
Alleen fiets conditie is andere conditie als hardloop conditie, of maakt dat geen bal uit.

Scheelt wel iets, maar zonder je kuiten begin je niks tijdens de keuring.

Klopt. Ik ga dinsdag donderdag en zaterdag hardlopen
Maandag woensdag en vrijdag krachttraining met fietsen of op de cross trainer.

Vandaag hars gelopen en kuiten voel ik licht. Dus komt wel goed.

Ik had 98 push ups en 3000 + meter zonder exogene test in mn lichaam tijdens of de maanden voor mn laatste dcp

Ik had 98 push ups en 3000 + meter zonder exogene test in mn lichaam tijdens of de maanden voor mn laatste dcp
Goeie jonguh jij! Mijn max was 2950m.. in mn goeie tijd [emoji14] al die andere kerel ging ik voor de 2500 en was ik er klaar mee haha

Tegen die pomps heb je toch taurine (var pomps)

98 push ups? Zijn er zat. Ik haal er net 50.
Deed jij elke dag 1x tot max opdrukken of hoe deed je dat?

En zit er iemand nog in het leger van jullie?

pang pang

98 push ups? Zijn er zat. Ik haal er net 50.
Deed jij elke dag 1x tot max opdrukken of hoe deed je dat?

En zit er iemand nog in het leger van jullie?
Ik ben vorig jaar mei de landmacht uit gegaan. Ik zit nu bij de Defensie Bewaking & Beveiligings Organisatie ;)

Waar wil je naartoe?? GENIE??

Ik wil in het korps mariniers, waarom ben je landmacht uitgegaan?

En hoe combineerde jij bodybuilding met landmacht? Neem aan dat jij ook oefeningen had en een keer bent uitgezonden?

Ik wil in het korps mariniers, waarom ben je landmacht uitgegaan?

En hoe combineerde jij bodybuilding met landmacht? Neem aan dat jij ook oefeningen had en een keer bent uitgezonden?
Bij de landmacht sporten we zowieso al 3 keer per week. Vaak 1 x in de vorm van hardlopen 1 x kracht uithoudingsvermogen 1 x terreinwerk. Overal hoge schoenen..

Tijdens oefening zit je niet te wachten op fitness hoor maak je maar niet druk.. verder als je binnen slaapt heb je natuurlijk savonds alle tijd om te trainen, omdat ALLE kazernes uitgerust zijn met een gym ;)

Op uitzending licht het er helemaal aan. Heb jongens heel wat kilo's zwaarder terug zien komen dan toen ze die kant op gingen. Ilzelf had in Afghanistan heel veel tijd om te trainen alleen door de hitte had ik daar toen de puf niet voor.. Dat zou nu wel anders zijn ;)

Maargoed mocht je het halen bij de mariniers te komen dan hoef je je niet druk te maken, omdat gross van de NL mariniers wel redelijk gespierd zijn ;)

Oke top man, bedankt voor je uitgebreide reactie! Hoe zit het met eten?

eten bij de landmacht?
Gaarkeuken bedoel je...

Haha dat is minder natuurlijk. Ben ook benieuwd wat je te eten krijgt

Oke top man, bedankt voor je uitgebreide reactie! Hoe zit het met eten?
Tja eten... Blijft een verhaal appart haha [emoji14]

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Ik viel gemiddeld 3a5kilo af op een bivak, at ik nog voer van collega's op ook..
+1 Al hadden wij vaak wel een tas gevuld met eigen voer mee [emoji14] heerlijk in de winter.. unox erwtensoepjes met knakworst haha

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Pinda pinda roepen ze tegenwoordig whahaha

Terug
Naar boven