MuscleMeat

Anavar only

Persoonsafhankelijk. Alleen door te testen weet je het.

Heeft hij z'n account nu verwijderd?

En waar staat dat winstrol androgener is dan anavar?

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 02:32 ----------

Nizoral van weg blijven. Is extreem toxisch middel, slechter dan vrijwel alle aas.

Piroctone olamine moet je hebben ;) Werkt even goed zonder toxiciteit.

Trouwens je moet je pm aanzetten, anders kan ik niet reageren ;)

Nizoral toxisch? waarom wordt het veel door dermatolgen voorgeschreven?
In Spanje kan ik zelfs zonder recept kopen (2%)

Nizoral toxisch? waarom wordt het veel door dermatolgen voorgeschreven?
In Spanje kan ik zelfs zonder recept kopen (2%)

Omdat het werkt waarvoor het gebruikt wordt en er geen andere opties voor hun zijn ;)

Piroctone olamine kan dit wel op een veilige manier. Maar dat is zonder voorschrift, dus kunnen ze niet voorschrijven. Patent staat op Octopirox.

Je moest eens weten wat er allemaal toxisch en slecht is dat voorgeschreven wordt.

Het is een zware P450 cytochroom inhibitor, dat is extreem toxisch voor cellen. Dat komt door zijn doel. Schimmelcellen gelijken spijtig genoeg op onze cellen, hierdoor is selectiviteit zeer moeilijk.

Heb even de tijd genomen genomen alles te berekenen.

De tijdsperiode die ik zou hanteren laat het eigenlijk toe om 3x 4weken op 30mg ana te doen, ik zou dan ook even willen vragen of dit aan te raden is?

Hieronder men schema hoe ik zou hanteren:

1Okt (begin) - 28Okt (einde) (zwaar bulken, 1600 boven onderhoud)
----3maand off---- (200kcall boven onderhoud)

1Feb(begin) - 28Feb (einde) (zwar bulken, 1600 boven onderhoud)
----3maand rust---- (200kcall boven onderhoud)

2juni(begin) - 29juni(einde) (deze gebruiken om droog te worden, afhankelijk van men bf zal ik de kcall bepalen)

Prijs van dit kuurtjé:
100tabs van 10mg= 45Euro

één kuur = 4 weken
Dus.. 28(dagen) X 30 (mg per dag) = 840mg

3x4 weken dus -> 3X840mg= 2520mg
-> 3potjes anavar = 3x45euro=135euro

Edit: Veel zal natuurlijk afhangen van de eerste 4weken kuur. Daarmee bedoel ik ; Neveneffecten/invloed op mijn gedrag/Acné...

Laatst bewerkt:
Iemand?

Heb even de tijd genomen genomen alles te berekenen.

De tijdsperiode die ik zou hanteren laat het eigenlijk toe om 3x 4weken op 30mg ana te doen, ik zou dan ook even willen vragen of dit aan te raden is?

Hieronder men schema hoe ik zou hanteren:

1Okt (begin) - 28Okt (einde) (zwaar bulken, 1600 boven onderhoud)
----3maand off---- (200kcall boven onderhoud)

1Feb(begin) - 28Feb (einde) (zwar bulken, 1600 boven onderhoud)
----3maand rust---- (200kcall boven onderhoud)

2juni(begin) - 29juni(einde) (deze gebruiken om droog te worden, afhankelijk van men bf zal ik de kcall bepalen)

Prijs van dit kuurtjé:
100tabs van 10mg= 45Euro

één kuur = 4 weken
Dus.. 28(dagen) X 30 (mg per dag) = 840mg

3x4 weken dus -> 3X840mg= 2520mg
-> 3potjes anavar = 3x45euro=135euro

Edit: Veel zal natuurlijk afhangen van de eerste 4weken kuur. Daarmee bedoel ik ; Neveneffecten/invloed op mijn gedrag/Acné...

Volgens mij heb jij een rekenfoutje gemaakt?

my bad, nu pas zie ik 3 kuren

Ziet er goed uit ;) Succes.

4 weken var op 30 mg zal alleen niet zo bijzonder zijn qua resultaat verwacht ik.

Ik heb ook nog wel wat vragen:

Zie je er in de off periode minder goed uit dan tijdens de 4 weken op anavar? (door meer vocht en minder pump enzo)

Hoe gaan je trainingen in de off periode? Moet je je dan puur richten op behouden of gaat het gewoon door zoals het voor de kuur ging?

Ben je zonder verdere kuren een jaar na deze 2-3 kuurtjes niet weer terug bij af?

Hoe weet je of je anavar hebt en niet winstrol? Kun je dit verschil in de eerste keer 4 weken goed merken?

Ik heb ook nog wel wat vragen:

Zie je er in de off periode minder goed uit dan tijdens de 4 weken op anavar? (door meer vocht en minder pump enzo)

Hoe gaan je trainingen in de off periode? Moet je je dan puur richten op behouden of gaat het gewoon door zoals het voor de kuur ging?

Ben je zonder verdere kuren een jaar na deze 2-3 kuurtjes niet weer terug bij af?

Hoe weet je of je anavar hebt en niet winstrol? Kun je dit verschil in de eerste keer 4 weken goed merken?

Ik zal een poging doen, maar mijn kennis is toch redelijk beperkt in vergelijking met sommige leden hier..

-In off periode ga je je er indd 'minder goed' uitzien, omdat anavar en andere aas ook trouwens een zekere hardheid in de spieren veroorzaakt.

-Trainingen in de off periode ben ik zelf ook nog niet helemaal uit, maar aangezien mijn doel in het volgend jaar spier bijzetten is, ga ik in de of periode 200kcall boven onderhoud eten en tussen de 8-10 herhalingen blijven bij men trainingen.

In de stickie hoe na een kuur spier behouden kan je wellicht meer info vinden die je intresseert.

-Zeker niet, als je gewoon door blijft trainen, en je voeding op peil houd ga je enkel vooruitgaan maken bovenop de kuur. Natuurlijk ga je net na de kuur een kleine terugval hebben maar het is niet zo dat je weer bij het beginpunt terechtkomt, waarom zou je anders kuren?

-In de nep/real sectie kan je om controle vragen van een product. Het meest hangt of je een betrouwbare supplier hebt.

En waar staat dat winstrol androgener is dan anavar?

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 02:32 ----------

Nizoral van weg blijven. Is extreem toxisch middel, slechter dan vrijwel alle aas.

Piroctone olamine moet je hebben ;) Werkt even goed zonder toxiciteit.

Trouwens je moet je pm aanzetten, anders kan ik niet reageren ;)

Hier te koop:

http://www.ebay.nl/itm/KETOXIN-FORT...uty_Haarpflege_Haarpflege&hash=item1e65dc08eb

Zelf wat onderzoek gedaan, op de benaming 'piroctone olamine' vind je eigenlijk niets van producten om te kopen, de andere benaming voor deze producten is 'octropirox'. Op deze naam vind je na enig zoekwerk het product dus wel.

Had even in men kast thuis gekeken waar sensol instond, ook een haarproduct tegen schimmel maar zal wellicht niets tegen haarverlies kunnen doen, vind er allesins niets van terug.

Klopt, octopirox is de patentnaam.

Hier wat research.

Nudging hair shedding by antidandruff shampoos. A comparison of 1% ketoconazole, 1% piroctone olamine and 1% zinc pyrithione formulations.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18498517

Kunt misschien iedere keer de laatste 2 weken verhogen naar 40mg? Tabs genoeg.
of eventueel 3e kuur 14d 40mg en 14d 50mg. Denk dat het anders teleurstellend gaat worden.

Niet verhogen, gaat alleen maar meer onderdrukken. En dus herstel vertragen (en meer kans haaruitval).

30mg komt goed, ken er velen die het zo al genomen hebben met succes.

Anavar only is bs. Ik was ook een van die eigenwijze mensen die dit als eerste kuur deed. Begon met 40mcg/ed en later na 80mcg/ed gewoon om een eerste ervaring met AAS te krijgen. Is zonde van je geld aangezien var duur is en je winsten zullen niet aan je verwachtingen doen.
Elke eerste kuur dient op zijn minst Test te bevatten daarvan ben ik nu overtuigd. Het is cheap en het werkt.
Wil je niet te veel bijkomen, neem dan een lagere dosis.
Ik zou wel nolvadex als pct nemen bij je var kuur want omdat je er geen test bij neemt zijn je test levels sowieso down.
Ik had zelf behoorlijk last van slechte libido en was vaak moe en nergens zin in naar mijn anavar only kuurtje.
Wil je optimaal resultaat gebruik dan test+var zoals eerder is aangegeven.
Meeste mensen zijn bang voor injecteren zodra ze willen beginnen aan AAS, ik ook maar het is iets waar je je overheen moet zetten. Desnoods pak je test-e of test-c en injecteer je minder vaak.

Anavar only is bs. Ik was ook een van die eigenwijze mensen die dit als eerste kuur deed. Begon met 40mcg/ed en later na 80mcg/ed gewoon om een eerste ervaring met AAS te krijgen. Is zonde van je geld aangezien var duur is en je winsten zullen niet aan je verwachtingen doen.
Elke eerste kuur dient op zijn minst Test te bevatten daarvan ben ik nu overtuigd. Het is cheap en het werkt.
Wil je niet te veel bijkomen, neem dan een lagere dosis.
Ik zou wel nolvadex als pct nemen bij je var kuur want omdat je er geen test bij neemt zijn je test levels sowieso down.
Ik had zelf behoorlijk last van slechte libido en was vaak moe en nergens zin in naar mijn anavar only kuurtje.
Wil je optimaal resultaat gebruik dan test+var zoals eerder is aangegeven.
Meeste mensen zijn bang voor injecteren zodra ze willen beginnen aan AAS, ik ook maar het is iets waar je je overheen moet zetten. Desnoods pak je test-e of test-c en injecteer je minder vaak.

We zullen zien.. Zowiezo is dit geen geldverspilling voor mij ik kan er namelijk enkel uit leren.
Ik wil niet dat mijn omgeving merkt dat ik aas gebruikt dus maw ik wil geen massive gains.
Wat ik nog minder wil is sides, aangezien anavar only zéér mild is kom ik tot de conclusie dat ana voor mij ideaal is.

En als het me niets opbrengt dan is het niets.. Ga heus niet beginnen flippen voor dat geld, ik vind het namelijk goed meevallen.

Dus als je 4 weken var pakt zijn je test levels hetzelfde als daarvoor.?
Of je nu 30mg of 50mg pakt?
Lichaamsgewicht bepaald dus niet de hoogte van de dosering?

Groeten

Terug
Naar boven