younggod
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zullen zien.. Zowiezo is dit geen geldverspilling voor mij ik kan er namelijk enkel uit leren.
Ik wil niet dat mijn omgeving merkt dat ik aas gebruikt dus maw ik wil geen massive gains.
Wat ik nog minder wil is sides, aangezien anavar only zéér mild is kom ik tot de conclusie dat ana voor mij ideaal is.
En als het me niets opbrengt dan is het niets.. Ga heus niet beginnen flippen voor dat geld, ik vind het namelijk goed meevallen.
Dus komt goed.30 mg op anavar only gaat je zeker niks brengen. Maak eens mooie voor en na foto's dan. Ben heel benieuwd.
Zou niet weten waarom lichaamsgewicht de dosering bepaald. Gaat om de receptoren en cyp enzymen wat de uiteindelijke werking bepaald.
---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 14:52 ----------
Ik ken er dan weer wel die op 30mg goed doenDus komt goed.
Meeste die roepen dat 30mg niets gaat brengen hebben het gehoord van iemand of gelezen. Maar zelf geprobeerd? Nee.

Foto's zeggen alles. Cijfers zeggen niks, zeker niet op een forum.
Foto's zeggen alles. Cijfers zeggen niks, zeker niet op een forum.
Als je me als een leugenaar wilt bestellen geen prob voor mij.. Ik meet alles op foto's komen er niet.
Verder heb ik er zelf niet echt een meerwaarde bij als ik in de toekomst zou liegen over stats/metingen bij deze kuur..
Cools, 4 weken op 30 mg anavar. Hoe zit het eigenlijk met de lever? Zou U lever dit voelen? Is hier een risico aan volgens U?
Ok, dat is goed nieuwsMisschien een logje maken zodat anderen deze resultaten kunnen zien?
Ik ben op dit moment zelf eveneens bezig met een oxandrolone kuur van 30mg (stop ook na 4 weken).
Mijn ervaringen tot op heden (zit nu aan het einde van week 2);
- Merkte vrijwel niks de eerste week.
- Vanaf dag 7 is een strength gain duidelijk merkbaar. Ik volg op dit moment een uit bulgaarse training afgeleid squatschema van elke dag maxen op afwisselend backsquat en frontsquat. Mijn frontsquat is 10kg omhoog en bs zit ik 5kg onder mijn alltime pr (na smolov cycle) na 8 dagen achter elkaar maxen.
- Kleine pijntjes verdwijnen als sneeuw voor de zon.
- Iets zwaarder (ongeveer 1 kg, en iets leaner; taille 2cm kleiner).
- Totaal geen drop in libido merkbaar of testical hypertrophy.
Vroeger veel last gehad van acné vandaar mijn motivatie van anavar only.
Ik weet niet wat de komende twee weken (en off cycle) gaan brengen maar tot op heden ben ik erg te spreken over de resultaten en de (tot nu toe) ontbrekende sides.
Hoop dat je er wat aan hebt ts.

Nah, ik zit al op de helft.
Mochten de laatste twee weken eveneens zo zalig verlopen (dito voor de offcycle) dan herhaal ik de cycle na een maand. Dan met log van begin tot einde.
Heb ik zeker wat aan!! Thnx voor de info
Graag na je kuur ook nog eens een update als het mogelijk is?
Waarom zo kort erna al terug kuren? Cools raadde mij aan om 3maand ertussen te laten ivm met leverherstel.
Ik ben op dit moment zelf eveneens bezig met een oxandrolone kuur van 30mg (stop ook na 4 weken).
Mijn ervaringen tot op heden (zit nu aan het einde van week 2);
- Merkte vrijwel niks de eerste week.
- Vanaf dag 7 is een strength gain duidelijk merkbaar. Ik volg op dit moment een uit bulgaarse training afgeleid squatschema van elke dag maxen op afwisselend backsquat en frontsquat. Mijn frontsquat is 10kg omhoog en bs zit ik 5kg onder mijn alltime pr (na smolov cycle) na 8 dagen achter elkaar maxen.
- Kleine pijntjes verdwijnen als sneeuw voor de zon.
- Iets zwaarder (ongeveer 1 kg, en iets leaner; taille 2cm kleiner).
- Totaal geen drop in libido merkbaar of testical hypertrophy.
Vroeger veel last gehad van acné vandaar mijn motivatie van anavar only.
Ik weet niet wat de komende twee weken (en off cycle) gaan brengen maar tot op heden ben ik erg te spreken over de resultaten en de (tot nu toe) ontbrekende sides.
Hoop dat je er wat aan hebt ts.
Heb ik zeker wat aan!! Thnx voor de info
Graag na je kuur ook nog eens een update als het mogelijk is?
Waarom zo kort erna al terug kuren? Cools raadde mij aan om 3maand ertussen te laten ivm met leverherstel.
http://www.theironsamurai.com/2012/...n-to-volume-load-and-intensity-zone-training/
Als je googled op ''21 day squat challenge'' krijg je ook nog resultaten.
Samengevat;
Elke dag opwerken tot een max single (een nippertje gemaakte lift of een fail).
Gewicht terugbrengen tot 80% van wat je zojuist hebt gesquat en hiermee triples doen. Deze blijven verhogen totdat je denkt er geen drie meer te kunnen maken. Vervolgens gewicht terugbrengen tot 50% en hier 2*5 op snelheid mee doen.
Frontsquat en backsquat elke dag afwisselen. Je zou uiteindelijk gaan wennen aan de zware gewichten en supercompenseren. Ben er nu 9 dagen mee bezig en bevalt erg goed.
Ik zat te denken om ook zoiets te doen ja, alleen duurt 3 tot 6 maanden voor je eraan gewend zou zijn.
Als het al lukt natuurlijk. Ik gok dat mijn CNS zoiets niet grappig zal vinden.