MuscleMeat

Anavar only

Resultaten kuur zullen we zien. Als het voor hem tegenvalt kan volgende kuur dosis aangepast worden, niets mee verloren (alleen gewonnen).

Als je langer als 4 weken kuurt is een nakuur inderdaad aan te raden, maar nolva bv. (clomid mindere mate) is al even slecht voor je haren als de kuur zelf.

Leverbeschermende middelen werken zeker als je weet wat werkt en het beste is om te nemen (check topic Lever).

Hgh is niet aan te raden bij anavar only.

Anavar is inderdaad goed om te cutten en spiermassa te behouden, maar ook te winnen in combinatie.

Libido of krimpen teelballen is inderdaad persoonsafhankelijk, maar risico is zeer miniem bij deze kuur.

Vet op anavar only is heeel moeilijk. Eerder vet ga je verliezen. Wat hij aan spiermassa wint zullen we zien.

Vet verliezen van Anavar? ???

Je bedoelt gewoon anavar icm met cutten dan? Voor zover ik weet heeft anavar geen vetverbrandingsfactor. Correct me if wrong

Vet verliezen van Anavar? ???

Je bedoelt gewoon anavar icm met cutten dan? Voor zover ik weet heeft anavar geen vetverbrandingsfactor. Correct me if wrong

Hij bedoelt dat je met anavar only geen vet gaat aanzetten maar eerder zal verliezen.

Anavar heeft inderdaad wel invloed op je vetverbranding. (corrected ;))

• Topic Starter Topic Starter
In hoe verre moet ik trouwens boven onderhoud eten met een kuur zoals deze?
Zie in logs verschillende waarden voorbijkomen maar de kuren zijn niet te vergelijken met deze van mij.

In hoe verre moet ik trouwens boven onderhoud eten met een kuur zoals deze?
Zie in logs verschillende waarden voorbijkomen maar de kuren zijn niet te vergelijken met deze van mij.

Tijdens kuur, clean eten en zoveel je kan zeg ik altijd ;) Meer trainen en eten zorgt voor betere gains.

Tijdens kuur, clean eten en zoveel je kan zeg ik altijd ;) Meer trainen en eten zorgt voor betere gains.

Hoezo zoveel je kan? Mijn onderhoud is 2400-2500 Maar ik kan easy 4000Kcall vreten.
Moet ik dan srs 1500kcall boven men onderhoud gaan? Dan word ik toch gewoon vet :roflol:

Hoezo zoveel je kan? Mijn onderhoud is 2400-2500 Maar ik kan easy 4000Kcall vreten.
Moet ik dan srs 1500kcall boven men onderhoud gaan? Dan word ik toch gewoon vet :roflol:

Niet zo op kcal letten ;) clean eten zoveel je kan.

-Eiwitten
-vetten (noten en olien)
-koolydraten (goede bronnen)
-fruit (2 tot 4)
-groenten (300gram)

Als de verhoudingen goed zitten moet je je geen zorgen maken om vet te worden.

Laatst bewerkt:
Niet zo op kcal letten ;) clean eten zoveel je kan.

-Eiwitten
-vetten (noten en olien)
-koolydraten (goede bronnen)
-fruit (2 tot 4)
-groenten (300gram)

Als de verhoudingen goed zitten moet je je geen zorgen maken om vet te worden.

Ik ga wellicht 40/40/20 hanteren.

Resultaten kuur zullen we zien. Als het voor hem tegenvalt kan volgende kuur dosis aangepast worden, niets mee verloren (alleen gewonnen).

Als je langer als 4 weken kuurt is een nakuur inderdaad aan te raden, maar nolva bv. (clomid mindere mate) is al even slecht voor je haren als de kuur zelf.

Leverbeschermende middelen werken zeker als je weet wat werkt en het beste is om te nemen (check topic Lever).

Hgh is niet aan te raden bij anavar only.

Anavar is inderdaad goed om te cutten en spiermassa te behouden, maar ook te winnen in combinatie.

Libido of krimpen teelballen is inderdaad persoonsafhankelijk, maar risico is zeer miniem bij deze kuur.

En de kans op haaruitval?
Omdat topic starter juist voor anavar kiest i.p.v. winstrol door de DHT effecten.

Anavar en winstrol geeft normaal gezien evenveel kans op haaruitval gezien de androgene activiteit ongeveer hetzelfde is

Je moet rekening houden met de androgene activiteit van de stof zelf, maar ook of het naar DHT kan omzetten. DHT is stuk androgener (en dus schadelijker voor de haren) als testosteron zelf bv.

Anavar zet niet om naar DHT (interacteert niet met 5-alfa-reductase) dus de androgene activiteit ligt stuk lager. Enigste om zorgen om te maken is dat het ook niet naar oestrogeen omzet.

Dit verklaart voor een deel waarom anavar haaruitval zou kunnen veroorzaken. Oestrogeen beschermd de haren tegen androgenen. Maar dit is dosis, lengte en persoonsafhankelijk.

Anavar en winstrol geeft normaal gezien evenveel kans op haaruitval gezien de androgene activiteit ongeveer hetzelfde is

Je moet rekening houden met de androgene activiteit van de stof zelf, maar ook of het naar DHT kan omzetten. DHT is stuk androgener (en dus schadelijker voor de haren) als testosteron zelf bv.

Anavar zet niet om naar DHT (interacteert niet met 5-alfa-reductase) dus de androgene activiteit ligt stuk lager. Enigste om zorgen om te maken is dat het ook niet naar oestrogeen omzet.

Dit verklaart voor een deel waarom anavar haaruitval zou kunnen veroorzaken. Oestrogeen beschermd de haren tegen androgenen. Maar dit is dosis, lengte en persoonsafhankelijk.

Winstrol is wel veel androgener dan anavar dus meer kans op dht verschijnselen

Nee, want winstrol doet hetzelfde als anavar. winstrol interacteert ook niet met 5-alfa reducatase enzym

Sry bro te ingewikkeld voor mij, ben me sterk aan het inlezen maar hier kan ik niet verder op ingaan.

Ben trouwens op het volgende gebotst : 'Nizoral', gast met dezelfde schrik als ik (haaruitval bij ana/winny) kuur kreeg dit voorgesteld door Calyptus. Het handige van dit middel is dat het in verschillende manieren kan worden gebruikt; tablet, creme, shampoo. - De creme is niet van toepassing voor mij, de shampoo daarintegen lijkt me wel handig.

Het middel word ook gebruikt voor schimmelwering.

Hier het topic waar ik het heb gevonden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anavar-haaruitval-side-effects-261105/

Ik zou deze kopen:
[Link niet meer beschikbaar]

Winstrol is wel veel androgener dan anavar dus meer kans op dht verschijnselen

En waar staat dat winstrol androgener is dan anavar?

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 02:32 ----------

Sry bro te ingewikkeld voor mij, ben me sterk aan het inlezen maar hier kan ik niet verder op ingaan.

Ben trouwens op het volgende gebotst : 'Nizoral', gast met dezelfde schrik als ik (haaruitval bij ana/winny) kuur kreeg dit voorgesteld door Calyptus. Het handige van dit middel is dat het in verschillende manieren kan worden gebruikt; tablet, creme, shampoo. - De creme is niet van toepassing voor mij, de shampoo daarintegen lijkt me wel handig.

Het middel word ook gebruikt voor schimmelwering.

Hier het topic waar ik het heb gevonden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anavar-haaruitval-side-effects-261105/

Ik zou deze kopen:
[Link niet meer beschikbaar]

Nizoral van weg blijven. Is extreem toxisch middel, slechter dan vrijwel alle aas.

Piroctone olamine moet je hebben ;) Werkt even goed zonder toxiciteit.

Trouwens je moet je pm aanzetten, anders kan ik niet reageren ;)

Ik lees eigelijk altijd dat 30mg helemaal niets voor je doet? en hoe ga je 30mg dan innemen? zeg als je in de avond train? 1x30mg in de ochtend of 2x15mg? of 1x in de namiddag ofzo?

Ik lees eigelijk altijd dat 30mg helemaal niets voor je doet? en hoe ga je 30mg dan innemen? zeg als je in de avond train? 1x30mg in de ochtend of 2x15mg? of 1x in de namiddag ofzo?

Ken er genoeg, alleen maar, waar 30mg goed bij werkt en voldoende is.

10mg 3x per dag.

Terug
Naar boven