@LowBoB,
Luister goed, want ondanks dat ik ook de neiging had om grappig te doen wil ik serieus op je reageren.
Het nemen van anabolen zal in jouw situatie niks teweegbrengen en mocht je toch wat aankomen zal je dit direct bij het stoppen verliezen. Anavar op 20mg zal ook helemaal niks doen, hoeveel onderzoeken dit ook beweren.
Ik voeg zelf wel eens 100mg per dag toe aan een al vrij hoog gedoseerde stack en het enige wat het bij mij doet is de vetverbranding wat verhogen en kracht/massa behouden.
Als iemand als eerste kuur 100mg anavar neemt zal ie waarschijnlijk 3 a 4 kilo aankomen als ik heel optimistisch ben.
Je zegt dat je voeding in orde is, maar dat ligt eraan hoe je het bekijkt.
Je voeding zal misschien gebalanceerd kunnen zijn, maar alleszins niet voldoende calorieën voor jou om aan te komen. Je moet dus nog méér eten wil je aankomen.
Jij bent de zogeheten "hard gainer", iemand die al een pizza verbrandt wanneer ie in zijn neus peutert.
Mijn advies aan jou is: Zorg dat je meer calorieën binnenkrijgt.
Probeer een goed dieet op te stellen van 6-8 maaltijd per dag, bestaande uit een goede eiwit bron:
vlees, vis of eieren
en een koolhydraat bron:
rijst, havermout, pasta, aardappelen
Mocht je uit 3000 kcal schone voeding niks aankomen kan je het beste een goede weight gainer kopen en hiermee je maaltijden aanvullen tot je wel aan begint te komen.