MuscleMeat

Anavar oxandrolone dosis

• Topic Starter Topic Starter
Yeah right, dat zul je vast elke dag eten ...

Misschien dat je met voedsel met meer voedingswaarde ipv fastfood wel eens zou kunnen bijkomen

Eiwitten enz, dat zou best kunnen maar het maakt niet uit hoe ik aankom alles is welkom of het nou vet of spiermassa is kan me vrij weinig schelen ;)
Avondeten eten wij sowsieso Turks en Hollands gerechten, en een liter kwark is al gauw 40gr eiwitten ik ga het sws proberen even op vrijdag afwachten dan zie ik wel verder.

De vraag is of ik dat wel naar binnen krijg en of het niet weer uit mijn strot als een fonteintje uitkomt.
Ik zit vrijwel de hele dag op mijn stoel dus 3000kcal zou ik eigenlijk al mee moeten aankomen.
Maar dat even terzijde ik w8 nog even op vrijdag, dan zie ik verder want als het daadwerkelijk aan mijn schildklier ligt dan kan ik blijkbaar eten wat ik wil maar kom ik niet aan. Het meeste wat ik ooit heb gewogen is 62, en daar blijft het vaak bij haken en daalt het soms maar ik vind 60-65 een goed begin of het nou vet of massa is maakt me niet zoveel uit.

Dat schema ga jij idd waarschijnlijk niet naar binnen krijgen, eet je net zoveel kilo's voedsel als dat je zelf weegt :p Ik zou, ipv de oplossing in AAS te zoeken, met je dokter overleggen hoe je toch aan kunt komen. Waarschijnlijk zegt ie dat je de doner, kapsalon en yoghurt moet droppen en echt voedsel moet gaan eten. Ik denk dat je dan idd aan 3000 kcal meer dan zat hebt.

Gast,

Ga je roids bestellen en laat ons weten hoe het is afgelopen!

Denk dat je hersenstam is afgebroken bij de geboorte.

De vraag is of ik dat wel naar binnen krijg en of het niet weer uit mijn strot als een fonteintje uitkomt.

Je kan ook niet van de één op andere dag zoveel eten, maar probeer eerst eens van de 3000 (Zeg je dat je eet?) naar de 4000 te gaan en als dat gewend is naar de 5000 etc etc tot je aankomt.
Een maat van mij was ook heel erg dun en ik dacht echt dat hij k*t genen had, maar begon ook te eten als een bootwerker en zag er na een paar jaar uit alsof ie flink kuurde terwijl ie natural was. Hij weegt nu rond de 100 kilo (kuurt nu pas een jaartje) en eet 8000-9000 kcal per dag.

Je kan ook niet van de één op andere dag zoveel eten, maar probeer eerst eens van de 3000 (Zeg je dat je eet?) naar de 4000 te gaan en als dat gewend is naar de 5000 etc etc tot je aankomt.
Een maat van mij was ook heel erg dun en ik dacht echt dat hij k*t genen had, maar begon ook te eten als een bootwerker en zag er na een paar jaar uit alsof ie flink kuurde terwijl ie natural was. Hij weegt nu rond de 100 kilo en eet 8000-9000 kcal per dag.

En heeft 3 bijbaantjes om eten te kunnen kopen :D

Enne? uitslag schildklier al binnen?

Terug
Naar boven