AndroidHealthClinic

Anavar oxandrolone dosis

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb je verhaal gelezen en ik vind het echt rot voor je.
Het is goed dat je naar de huisarts gaat.
Heb je wel eens je laten testen op je schildklier? Een neef van mij kan echt ook alles eten en is zo dun en droog als een garnaal. later bleek dat hij een schildklier deficiëntie had. volgens mij kunnen ze dit dan behandelen met radioactieve isotopen therapie.

Willen ze of kunnen ze niks doen probeer, toch al die junkfood weg te laten en verander dit bijv in Pasta bijvoorbeeld. eet gewoon een tijdje eens 500 gram pasta en 5 bananen ipv doner kebab?

In jouw situatie weet ik niet of anabolen zoals anavar je veel zullen gaan helpen. je zou dan het zwaardere spul moeten gaan proberen zoals Testosteron/Deca/Dianabol etc maar daar zitten dus gelijk ook wel meer risico;s aan vast.
Het "voordeel" voor jou is dat door deze soort anabolen je flinke kans op aromatisatie kan gaan krijgen waardoor je vocht en vet kan gaan opslaan. Dat komt misschien ook nog goed voor je uit, want ook dat is massa...

Natuurlijk kun je anavar een keer proberen. Het is mild in vergelijking met de andere anabolen. ik las dat je niet veel risico wil nemen met anabolen wat natuurlijk verstandig is, daarom je keuze op anavar. ik zou in jou geval dan 40 mg per dag nemen voor een weekje of 5-6.

Beter niet gebruiken natuurlijk, maar als jij er zoveel problemen mee hebt en de medici je niet kunnen of willen helpen dan zou ik zeker anavar proberen maar verwacht zeker geen wonderen hiermee.

In ieder geval veel succes met je keuze en met het oplossen van je probleem.

Bij de huisarts geweest, die heeft mij een aanvraagformulier laboratoriumonderzoek meegegeven.
Die wilt dus eerst weten of mijn schildklier in orde is voordat ze mij doorverwijst naar de juiste persoon, helaas zit daar sowieso een wachttijd bij. Toch bedankt voor de tip ;)

Volg dat advies van testoflesje nou eens gewoon op. Kap met dat eigenwijze zelfingenomen gedoe.

Vreet je niet voldoende, kom je niet aan. Zo simpel is het. Veel eten moet je trouwens leren.

Doe er wat mee, of kap met die posts in de anabolensectie *waar je overigens helemaal niks hebt te zoeken, laat dat gezegd zijn*

Volgens mij is het zo iemand die denkt veel te eten maar na één maaltijd van mij de hele dag vol zit :P

*Dan* hij inhoud*t*. Kom op, typ is even fatsoenlijk Nederlands.

Beter sluit een mod dit topic. TS wil er niet aan geloven. Laat hem lekker al die anavar opvreten.

Doe er wat mee, of kap met die posts in de anabolensectie *waar je overigens helemaal niks hebt te zoeken, laat dat gezegd zijn*

Doe ik toch? Overigens zijn testoflesje en powerful de enigen waar ik naar luister, omdat zij fatsoenlijk kunnen reageren.
Één geeft een tip met schildklier en ben vervolgens naar de huisarts gegaan om dat voor te leggen.
En heb binnen één dag meteen een lab formulier voor een bloedonderzoek om te kijken of het schildklier wel in orde is.
Wie zegt dat ik niet luister? Waarom zou ik uberhaupt moeten luisteren naar anderen die alleen kunnen afkraken ??? ?

Gebruik eens een week myfitnesspal en kijk hoe veel je eet, doe daar 500 kcal boven op en kijk na 2 weken hoe veel je er bij hebt.

Deze neem ik aan? http://www.myfitnesspal.com/

scvmtz.jpg

Laatst bewerkt:
Hasjkikker moet nodig even relaxen een een hasj jointje roken :D

Beste LowBoB, wij zijn hier allemaal geen dokter. Tenminste de meeste van ons denk ik :-). Ik ben ook niet echt een superkenner van AAS, maar weet er inmiddels wel wat van door lezen, reviews en anderen en door zelfgebruik. De meeste die hier reageren hebben het echt goed met je voor en liegen je niet zomaar wat voor. De meeste bodybuilders hebben echt veel kennis van voeding. Ze hebben een erg goed schema en als iemand streng is voor zichzelf is het wel een bodybuilder wat eettijden, rust etcetc.

Ik denk persoonlijk dat je beter met jouw doeleinden van de var af kunt blijven. Zeker ook gezien de dosering. Wil je echt dat gewicht blijven behouden zal je moeten blijven slikken en trainen.....

Wanneer je var al via de dokter gaat krijgen, zou ik dat gewoon netjes onder doktersbegeleiding blijven doen.

Ik hoop dat je je doelen zal bereiken

Bij de huisarts geweest, die heeft mij een aanvraagformulier laboratoriumonderzoek meegegeven.
Die wilt dus eerst weten of mijn schildklier in orde is voordat ze mij doorverwijst naar de juiste persoon, helaas zit daar sowieso een wachttijd bij. Toch bedankt voor de tip ;)

Graag gedaan.

Ik zou eerst afwachten wat daar uit komt. Als zou blijken dat ze niks hebben kunnen vinden dan zou je het eet programma van testoflesje eens kunnen doen want dat is behoorlijk veel goede voeding wat je binnen zult gaan krijgen.

Mocht daarna blijken dat dit ook niet zou helpen dan zou ik de anavar 40 mg per dag eens een keertje gaan gebruiken.
Maar eerst eens afwachten wat de medici gaan zeggen.

Succes:)

Graag gedaan.

Ik zou eerst afwachten wat daar uit komt. Als zou blijken dat ze niks hebben kunnen vinden dan zou je het eet programma van testoflesje eens kunnen doen want dat is behoorlijk veel goede voeding wat je binnen zult gaan krijgen.

Mocht daarna blijken dat dit ook niet zou helpen dan zou ik de anavar 40 mg per dag eens een keertje gaan gebruiken.

:thumbs: vrijdag mag ik naar de huisarts bellen dan krijg ik de resultaten binnen.

Ik hoop dat je je doelen zal bereiken
TY

Graag gedaan.

Laten we eerlijk zijn, als die 6000 kcal van Testo niet zorgen dat iemand van 59 kg aankomt gaat 40 mg anavar dat ook 100 % zeker niet doen.

Laten we eerlijk zijn, als die 6000 kcal van Testo niet zorgen dat iemand van 59 kg aankomt gaat 40 mg anavar dat ook 100 % zeker niet doen.

De vraag is of ik dat wel naar binnen krijg en of het niet weer uit mijn strot als een fonteintje uitkomt.
Ik zit vrijwel de hele dag op mijn stoel dus 3000kcal zou ik eigenlijk al mee moeten aankomen.
Maar dat even terzijde ik w8 nog even op vrijdag, dan zie ik verder want als het daadwerkelijk aan mijn schildklier ligt dan kan ik blijkbaar eten wat ik wil maar kom ik niet aan. Het meeste wat ik ooit heb gewogen is 62, en daar blijft het vaak bij haken en daalt het soms maar ik vind 60-65 een goed begin of het nou vet of massa is maakt me niet zoveel uit.

Terug
Naar boven