Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
30kan toch niet?! Hoeveel woog ie dan vantevoren 60 kg?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30kan toch niet?! Hoeveel woog ie dan vantevoren 60 kg?
Hij begon op 76kg, daarna 82kg (193cm)Kan toch niet?! hoeveel woog ie dan vantevoren 60 kg?
Ik heb je verhaal gelezen en ik vind het echt rot voor je.
Het is goed dat je naar de huisarts gaat.
Heb je wel eens je laten testen op je schildklier? Een neef van mij kan echt ook alles eten en is zo dun en droog als een garnaal. later bleek dat hij een schildklier deficiëntie had. volgens mij kunnen ze dit dan behandelen met radioactieve isotopen therapie.
Willen ze of kunnen ze niks doen probeer, toch al die junkfood weg te laten en verander dit bijv in Pasta bijvoorbeeld. eet gewoon een tijdje eens 500 gram pasta en 5 bananen ipv doner kebab?
In jouw situatie weet ik niet of anabolen zoals anavar je veel zullen gaan helpen. je zou dan het zwaardere spul moeten gaan proberen zoals Testosteron/Deca/Dianabol etc maar daar zitten dus gelijk ook wel meer risico;s aan vast.
Het "voordeel" voor jou is dat door deze soort anabolen je flinke kans op aromatisatie kan gaan krijgen waardoor je vocht en vet kan gaan opslaan. Dat komt misschien ook nog goed voor je uit, want ook dat is massa...
Natuurlijk kun je anavar een keer proberen. Het is mild in vergelijking met de andere anabolen. ik las dat je niet veel risico wil nemen met anabolen wat natuurlijk verstandig is, daarom je keuze op anavar. ik zou in jou geval dan 40 mg per dag nemen voor een weekje of 5-6.
Beter niet gebruiken natuurlijk, maar als jij er zoveel problemen mee hebt en de medici je niet kunnen of willen helpen dan zou ik zeker anavar proberen maar verwacht zeker geen wonderen hiermee.
In ieder geval veel succes met je keuze en met het oplossen van je probleem.

Volgens mij is het zo iemand die denkt veel te eten maar na één maaltijd van mij de hele dag vol zit![]()
76kg op 193 en aas..
Tja.. Ieder zijn keus laten we maar zeggen.
Hatseklats ik ben al obese na het lezen van dit schema, thanks!

Doe er wat mee, of kap met die posts in de anabolensectie *waar je overigens helemaal niks hebt te zoeken, laat dat gezegd zijn*
?Gebruik eens een week myfitnesspal en kijk hoe veel je eet, doe daar 500 kcal boven op en kijk na 2 weken hoe veel je er bij hebt.
Hasjkikker moet nodig even relaxen een een hasj jointje roken[/Q
hij wijst me op d t fout. is toch cool om te zeggen?
Bij de huisarts geweest, die heeft mij een aanvraagformulier laboratoriumonderzoek meegegeven.
Die wilt dus eerst weten of mijn schildklier in orde is voordat ze mij doorverwijst naar de juiste persoon, helaas zit daar sowieso een wachttijd bij. Toch bedankt voor de tip![]()

Graag gedaan.
Ik zou eerst afwachten wat daar uit komt. Als zou blijken dat ze niks hebben kunnen vinden dan zou je het eet programma van testoflesje eens kunnen doen want dat is behoorlijk veel goede voeding wat je binnen zult gaan krijgen.
Mocht daarna blijken dat dit ook niet zou helpen dan zou ik de anavar 40 mg per dag eens een keertje gaan gebruiken.
Maar eerst eens afwachten wat de medici gaan zeggen.
Succes![]()
TY
Graag gedaan.
Ik zou eerst afwachten wat daar uit komt. Als zou blijken dat ze niks hebben kunnen vinden dan zou je het eet programma van testoflesje eens kunnen doen want dat is behoorlijk veel goede voeding wat je binnen zult gaan krijgen.
Mocht daarna blijken dat dit ook niet zou helpen dan zou ik de anavar 40 mg per dag eens een keertje gaan gebruiken.
Maar eerst eens afwachten wat de medici gaan zeggen.
Succes![]()
Laten we eerlijk zijn, als die 6000 kcal van Testo niet zorgen dat iemand van 59 kg aankomt gaat 40 mg anavar dat ook 100 % zeker niet doen.