AndroidHealthClinic

anavar

Thailand en China, moet eerdaags weer nadat we keuze gemaakt hebben over productie. Damn dorpje lampang verkochten ze provi 50 tabs nog geen tientje, andriol 100 caps 15 euro..... Paradijs benijd Aceeeee wel ik had het wel geweten....

I know...thailand kost het geen drol:D

maar twijfelde erg over de kwaliteit en echtheid :(

hallo, graag had ik wa uitleg van ervaren mannen ivm anavar.
het zit zo ik heb hier nu wat gelezen en wa ik heb opgemaakt is dat je anavar
kunt gebruiken een 6tal weken, gaande van 50tot100mg per dag.
nu is men vraag, hoe verdeel je de dosissen het best?
alles in 1 x of best meerdere keren per dag?
ook vroeg ik me af of het mogelijk is dat je dit meerdere kere gebruikt en hoe het zit met de wachttijd ertussen?
nakure was dus niet nodig heb ik begrepen en liver support was aangeraden.

reacties??
alvast bedankt..

leeftijd:22
lengte:1m84
gewicht:80kg
mocht je aan AAS te denken dan kun je eerst goed eten !

Wil dit nog even kwijt over Anavar.
Het verschil tussen oxandrolone en alle andere orals is dat het niet in de lever maar in de nieren wordt gemetaboliseerd.
Ondanks dat het een gealkyleerde steroide is zal het zo goed als niet lever-toxisch zijn.

This anabolic steroid has the benefit of being
metabolized by the kidney rather than in the liver, like the other anabolic steroids,
making it safer for use in sick patients.

http://www.fda.gov/ohrms/dockets/da...074-sup0001-02-Attachment-01-Demling-vol1.pdf

In addition, oxandrolone is metabolized by the kidney, not the liver; thereby, minimizing the hepatotoxicity seen with the other available anabolic steroids.

http://www.o-wm.com/article/685

Maw moet anavar losgekoppeld worden van middelen zoals oa winstrol en dianabol orals.;)

Ik heb het stuk nog niet gelezen, maar bij een HVC infectie nemen de nieren metabolisme over van afbraak van 17aa ongeveer een derde deel, omdat hepatitis de lever onder extreme druk zet. Dus beide organen worden belast.

Ik heb het stuk nog niet gelezen, maar bij een HVC infectie nemen de nieren metabolisme over van afbraak van 17aa ongeveer een derde deel, omdat hepatitis de lever onder extreme druk zet. Dus beide organen worden belast.

We praten niet over een HVC-infectie.
Het gaat merendeel over brandwonden-research.

Excellent for use as an oral agent, oxandrolone’s elimination half-life is 9.4 hours. Protein binding is greater than 94 percent. Primarily excreted via the kidneys, it has very little hepatic elimination.

In clinical trials, oxandrolone was well tolerated. Nausea occurred in five percent of patients. Elevation of liver function enzymes is rare and reversible on discontinuation.

http://www.woundsresearch.com/article/1068

Op therapeutische dosis neem ik aan?

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Ja las het al 10-20 mg

Wie neemt er nou 20mg anavar?

Wil de nieren weleens 80-100mg zien aanpakken.

Wie neemt er nou 20mg anavar?

Wil de nieren weleens 80-100mg zien aanpakken.

Niet afdwalen bro.
Houd je aan het onderwerp.
Het ging om hoe levertoxisch anavar wel niet is.
En ik dacht dat Krieltje mensen juist 80-100mg ox adviseerd?
Ik blijf nog steeds van mening dat oxandrolone teveel wordt afgeschilderd als slecht voor de lever.
Ik kom hier voortdurend met onderbouwende informatie, maar er is er geen een die mij een keer kan laten zien, van gedachten kan laten veranderen of kan aantonen dat oxandrolone bij een hogere dosering slecht voor de lever is.
En ja, aan verhalen heb ik niet veel, ik wil feiten, bewijsmateriaal, onderzoeken, tests, proeven, rapporten, maakt niet uit wat zolang het tegendeel maar bewezen kan worden.

Laatst bewerkt:
Gaaaap kerel JIJ bent degene die iedere keer afdwaalt.... 5 mg winny is ook niet toxisch en 5 mg di bol ook niet. Jij bent degene die iedere keer komt met dat oxandrolone niet toxisch is ,... Nee op 10 mg niet nee, denk ff na. Normaliter neem je 80 - 100 mg pd om een crapmiddel als oxan te laten werken. Therapeutische dosis van 10-20 mg slaan voledig de plank mis.

Gaaaap kerel JIJ bent degene die iedere keer afdwaalt.... 5 mg winny is ook niet toxisch en 5 mg di bol ook niet. Jij bent degene die iedere keer komt met dat oxandrolone niet toxisch is ,... Nee op 10 mg niet nee, denk ff na. Normaliter neem je 80 - 100 mg pd om een crapmiddel als oxan te laten werken. Therapeutische dosis van 10-20 mg slaan voledig de plank mis.
Is 80-100mg niet een beetje teveel van het goede?
Met zo'n dosering weet je op voorhand al dat je verkeerd bezig bent....

Laatst bewerkt:
Oxandrolone was toch niet schadelijk volges jou?

ik heb nergens beweert dat ana niet schadelijk zou zijn. Zeker in de hoeveelheden die er door BBers genomen worden.

Maar vind het nu wel welletjes hoor. We zijn nu 112 posts verder,en we beginnen nu weer ergens ter hoogte van post 5 ofzo.

Whatever

Dat heb ik nooit beweert.
Moet jij me maar eens laten zien waar ik heb gezegd dat het niet schadelijk is.
De laatste keer zei ik 'zo goed als niet', en dat is naar mijn weten net iets anders, dus moet je het niet gaan verdraaien.;)
En we zijn helemaal niet terug bij af, hoe kom je daar nou weer bij?
Er is nu gewoon meer info over ox bij gekomen waar mensen tenminste wat aan hebben ipv alles maar klakkeloos van iemand overnemen.
Ook is het voor mij enorm goed omdat ik hierdoor steeds meer te weten kom,en daar ben ik hier voor, om te leren.
Tis niet mijn bedoeling om personen dwars te zitten, al wordt dat een beetje in de wandelgangen gedacht.:D

ik heb nergens beweert dat ana niet schadelijk zou zijn. Zeker in de hoeveelheden die er door "bodybuilders">BBers genomen worden.

Maar vind het nu wel welletjes hoor. We zijn nu 112 posts verder,en we beginnen nu weer ergens ter hoogte van post 5 ofzo.

Whatever

Dat heb ik nooit beweert.
Moet jij me maar eens laten zien waar ik heb gezegd dat het niet schadelijk is.
De laatste keer zei ik 'zo goed als niet', en dat is naar mijn weten net iets anders, dus moet je het niet gaan verdraaien.;)
En we zijn helemaal niet terug bij af, hoe kom je daar nou weer bij?
Er is nu gewoon meer info over ox bij gekomen waar mensen tenminste wat aan hebben ipv alles maar klakkeloos van iemand overnemen.
Ook is het voor mij enorm goed omdat ik hierdoor steeds meer te weten kom,en daar ben ik hier voor, om te leren.
Tis niet mijn bedoeling om personen dwars te zitten, al wordt dat een beetje in de wandelgangen gedacht.:D

Stop de bitchfight en ga eens fatsoenlijk cutten, stelletje dikkopen :roflol:

....whatever

Stelling anavar is onschadelijk...niet waar,zeker niet in de hoeveelheden waarin wij het consumeren..punt.

Terug
Naar boven