XXL Nutrition

anavar

Discussie is altijd goed.
De ene 17aa is slechter voor je lever dan de ander.
Maar goed, elke 17aa is gewoon slecht.
Kan je niet omheen.

Laten we het gezellig houden anders durft nietmand meer wat te posten behalve de grote jongens.(mayb wel beter;))

+1

Leuk dat de theoretische en praktische ervaringen met elkaar conflicteren.

Alleen dat gescheld van SnuffSan slaat werkelijk op niets. Onnodige provocatie.

???
Heb ik gescholden dan?
En het 'gescheld' van krieltje dan, slaat dat ergens op?
Dacht een gezegde te kennen, waar twee vechten hebben 2 schuld.
Maar ja woon al enige tijd in Engeland dus dat gezegde zal wel niet meer bestaan.
Maar ik begrijp het wel heren, krieltje is een begrip hier en ik ben een noob.
Ik ben gewoonweg niet iemand die iets maar gelijk aanneemt en ik vecht dat dan aan, kan ook niet helpen dat iemand die altijd maar begrip van anderen over zijn mening krijgt ineens iemand tegenover zich heeft die dat niet doet.

Wilde je duidelijk maken dat deze nitwit wel eens hier en daar voor testraporten zorgt, dat wilde ik even aantonen omdat je van mijn kennis een schersvertoning probeerde te maken. Heb niet aangeduid dat je daar info over bijmengingen zou vinden.

Stelling.... Persoonlijk kunnen er geen hoge leverwaardes ontstaan door gebruik oxandrolone.

Stelling OF alle testcases berusten niet op waarheid OF er wordt bijgemengd. Ivm verhoogde leverwaardes door personen.

Zowiezo moet iedereen zijn waardes laten checken.... Das allemaal geen hogere wiskunde, of lid van bodynet te zijn.

iedereen moet gewoon ff een anavar kuurtje doen en zijn gegevens hier neerpleuren van de waardes.
Sticky van maken en klaar.

Ik heb nooit gezegd dat je een nitwit bent, heb je zelfs becomplimenteerd over de know how die jij bezit, dus moet je jezelf niet in een zielig hoekje gaan drukken.
Heb je zelfs enige tijd geleden om hulp gevraagd ivm bacterieel water als je dat nog kan heugen.
Je gaf me het verkeerde advies en ik belandde de volgende dag in een hospitaal...

Geintje.;)
BTW: Ik doe wel degelijk bloedtests, heb er net voor ik met mijn huidige kuur een laten uitvoeren en alles was oke, dat was voor mij groen licht om met de kuur te starten.

Laatst bewerkt:
Ik heb nooit gezegd dat je een nitwit bent, heb je zelfs becomplimenteerd over de know how die jij bezit, dus moet je jezelf niet in een zielig hoekje gaan drukken.
Heb je zelfs enige tijd geleden om hulp gevraagd ivm bacterieel water als je dat nog kan heugen.
Je gaf me het verkeerde advies en ik belandde de volgende dag in een hospitaal...

Geintje.;)
BTW: Ik doe wel degelijk bloedtests, heb er net voor ik met mijn huidige kuur een laten uitvoeren en alles was oke, dat was voor mij groen licht om met de kuur te starten.

zelfs helemaal niet grappig dit soort uitspraken over adviezen waardoor iemand in een ziekenhuis beland. Eerst probeer je me met werkelijk alles te beledigen,daarna draai je bij.....en ga je de kennis en input roemen

Heb nog niemand op mijn negeerlijst staan,............je bent de eerste

ik ben redelijk nieuw hier maar is het nu gebruikelijk op dbb dat je nu :popcorn: erbij pakt of ben ik al te laat :D

zelfs helemaal niet grappig dit soort uitspraken over adviezen waardoor iemand in een ziekenhuis beland. Eerst probeer je me met werkelijk alles te beledigen,daarna draai je bij.....en ga je de kennis en input roemen

Heb nog niemand op mijn negeerlijst staan,............je bent de eerste

Ik vind je nu toch wel heel erg zielig.
Niet dat ik er mee zit hoor dat ik op je negeerlijst sta.:D

Ik vind je nu toch wel heel erg zielig.
Niet dat ik er mee zit hoor dat ik op je negeerlijst sta.:D

Beter krijg je een permban, volgens mij zit niemand hier op dat zielige gedoe van jou te wachten. Denk dat iedereen Kriel wat hoger heeft zitten dan jou

Beter krijg je een permban, volgens mij zit niemand hier op dat zielige gedoe van jou te wachten. Denk dat iedereen Kriel wat hoger heeft zitten dan jou

Nou nou, das nogal wat.
Heb volgens mij niet echt veel verkeerd gedaan dacht ik zo.
Ik ben voor mijn standpunt opgekomen en daar was iemand niet van gedient.
Maar is dat de reden om mij maar meteen te bannen?
Dacht het niet bro.

hou het fijn jongens... Er zijn genoeg studies over oxandrolone te vinden om je dagen mee bezig te houden, er zijn er ook waar men spreekt over rare bijwerkingen, maar over het algemeen kun je zeggen dat oxandrolone relatief veilig is op matige doseringen. Dat het geen kilo's massa gaat aanzetten, nogal wiedes, het is quasi puur androgeen. Var is in mijn ogen tren lite en nuttiger voor fitnessdoeleinden ipv hardcore bodybuilding, en als je tren zet is het al helemaal nutteloos.

Beetje respect voor andermans mening mag wel, en ga vooral zeker niet je eigen mening als feit komen verkondingen en dan maar een beetje uit de hoogte komen doen, zie mijn sig waarom niet.

dat je discusieerd ok, maar je gedrag slaat nergens op
vind dat je best uw excuses mag aanbieden, maar dan nog, als iemand zo tegen mij tekeer gaat, zal ik ze zeker niet aanvaarden

Vanuit onze leespositie is het wel vermakelijk. Als iemand in real life zo tegen me praat ruk ik zijn kop eraf en schijt erin.
Bannen is fokking overdreven.
Nu is het toch klaar?

Nou nou, das nogal wat.
Heb volgens mij niet echt veel verkeerd gedaan dacht ik zo.
Ik ben voor mijn standpunt opgekomen en daar was iemand niet van gedient.
Maar is dat de reden om mij maar meteen te bannen?
Dacht het niet bro.
Bij wijze van maat. Gaat erom dat je iemand met een staat van dienst op een forum met meer respect behandeld

Vanuit onze leespositie is het wel vermakelijk. Als iemand in real life zo tegen me praat ruk ik zijn kop eraf en schijt erin.
Bannen is fokking overdreven.
Nu is het toch klaar?

Vanuit mijn leespositie is het wel vermakelijk als iemand zo iets zegt.
Als jij in real life voor me stond zou je er dan bij kunnen, en zou je er dan de moed en kracht voor hebben?
Nu is het klaar.

komaan snuffel, be the better man and let it go...

Gaat erom dat je iemand met een staat van dienst op een forum met meer respect behandeld

Helemaal mee eens...Kriel is menigeen hier altijd zeer behulpzaam geweest en verdiend wel beter dan door de eerste de beste uitgekafferd te worden.

Iets zegt me dat je het type bent die altijd het laatst woord wilt hebben..

Zag dat je op bodynet in een jaartje 4500 posts hebt neergepleurd, was dat allemaal net zo informatief als wat we nu van je zien?

SnuffSann ik heb niks tegen jouw persoonlijk. Ging ook niet om jouw verhaal, was algemeen.
Discussie is juist goed.

SnuffSann for permban!

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

+ ik lees altijd topic reageer niet veel maar 99% van de tijd geeft kriel de juiste uitleg /advies (Y)

SnuffSann for permban!

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

+ ik lees altijd topic reageer niet veel maar 99% van de tijd geeft kriel de juiste uitleg /advies (Y)

Je doet je naam eer aan.

Terug
Naar boven