mack10
Massive Warrior
- Waardering
- 1.819
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Leuk dat de theoretische en praktische ervaringen met elkaar conflicteren.
Alleen dat gescheld van SnuffSan slaat werkelijk op niets. Onnodige provocatie.

Ik heb nooit gezegd dat je een nitwit bent, heb je zelfs becomplimenteerd over de know how die jij bezit, dus moet je jezelf niet in een zielig hoekje gaan drukken.
Heb je zelfs enige tijd geleden om hulp gevraagd ivm bacterieel water als je dat nog kan heugen.
Je gaf me het verkeerde advies en ik belandde de volgende dag in een hospitaal...
Geintje.
BTW: Ik doe wel degelijk bloedtests, heb er net voor ik met mijn huidige kuur een laten uitvoeren en alles was oke, dat was voor mij groen licht om met de kuur te starten.
zelfs helemaal niet grappig dit soort uitspraken over adviezen waardoor iemand in een ziekenhuis beland. Eerst probeer je me met werkelijk alles te beledigen,daarna draai je bij.....en ga je de kennis en input roemen
Heb nog niemand op mijn negeerlijst staan,............je bent de eerste

Ik vind je nu toch wel heel erg zielig.
Niet dat ik er mee zit hoor dat ik op je negeerlijst sta.![]()
Beter krijg je een permban, volgens mij zit niemand hier op dat zielige gedoe van jou te wachten. Denk dat iedereen Kriel wat hoger heeft zitten dan jou
Bij wijze van maat. Gaat erom dat je iemand met een staat van dienst op een forum met meer respect behandeldNou nou, das nogal wat.
Heb volgens mij niet echt veel verkeerd gedaan dacht ik zo.
Ik ben voor mijn standpunt opgekomen en daar was iemand niet van gedient.
Maar is dat de reden om mij maar meteen te bannen?
Dacht het niet bro.
Vanuit onze leespositie is het wel vermakelijk. Als iemand in real life zo tegen me praat ruk ik zijn kop eraf en schijt erin.
Bannen is fokking overdreven.
Nu is het toch klaar?
Gaat erom dat je iemand met een staat van dienst op een forum met meer respect behandeld
SnuffSann for permban!
---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------
+ ik lees altijd topic reageer niet veel maar 99% van de tijd geeft kriel de juiste uitleg /advies (Y)