Fitness Seller

anavar

Var only is wel degelijk schadelijk voor je lever (waardes)
Doe de proef zelf...bloed test voor en bloed test na.
Kerel die ik ken deed maar 30mg pd voor 6weken + test e.
Waardes waren sterk gestegen waardoor hij in week 4 met de orals stopte
Blijft zoals krieltje zegt: 17aa

Wat ik de hele tijd probeer duidelijk te maken is dat oxandrolone minder schadelijk voor je lever is dan zeg maar d-bol.
Ik zeg niet dat het niets doet, je kunt naar mijn weten alle 17-aa middelen gewoon niet over 1 kam scheren.

Ja dat kan je namelijk wel. Ken plenty gasten wie hun Gamma en Alat/Asat sky high zijn,door oxandrolone.

Dat dit middel mild is op 20mg,zegt totaal niets bij BB gebruik waar wij de dosis minimaal 5x nemen........blijft gewoon 17aa

Yup bij mij stijgen ze ook van var.. niet zo hard als bijvoorbeeld winny maar wel een heel stuk boven de referentie waarden.

Yup bij mij stijgen ze ook van var.. niet zo hard als bijvoorbeeld winny maar wel een heel stuk boven de referentie waarden.

Maar dat komt omdat jij al een donor lever hebt,door overmatig var gebruik......ga je nw nou ook niet verkloten man.

Ik denk.. die nieuwe krijg ik toch niet meer kapot ;)

Fijn,dan had ik mij mijn reserve niet gegeven als ik dat wist.........

@ Kriel:..Verhoogde leverwaarden na aromasin; geldt dat ook voor een produkt als nolvadex?

Groet

ja nolvadexxx staat gerelateerd aan leverkanker.....werkelijk waar.

Vrouwen met levercarcionoom,dachten de artsen dat het een metastase van borstkanker was in het begin,later na biopties bleek dat het carcionoom dus levercellen bevat,en geen borstweefsel.

ff uitleg over uitzaaingen....Als in je lichaam tijdens ziekte zoals kanker uitzaaing in andere organengecontstateerd wordt,betekend dat bijv iemand met borstkanker,met uitzaaing in de lever (bijv) zich daar dus BORSTkanker cellen bevinden,GEEN levercellen.

Hier Krielkip:D, steek deze maar ff in je zak.
Ga maar even lekker op je gemak doorlezen.
Ik zei al dat jij veel te gemakkelijk gealkyleerde middelen over 1 kam scheert, maar er is wel degelijk verschil kerel.
En personen die beweren last van hun lever gekregen te hebben na gebruik van oxandrolone tot 40mg/d hebben of al wat aan hun lever, hebben een zwakke lever, nemen meer dan alleen maar oxandrolone (bijv. drank) of zijn gewoon p*ssy's.
Alle doseringen boven de 40mg is niet echt goed, dus ik snap al helemaal niet dat jij mensen hoeveelheden van 80/100mg per dag kan adviseren.

Compared to other attenuated androgens, oxandrolone has comparatively milder side effects and less potential for hepatotoxicity and virilization even at doses as high as 20-40 mg/day.

http://www.gfmer.ch/International_activities_En/Oxandrolone.htm

Was getekend, Snuff-Sann met 68 posts.

Laatst bewerkt:
Cristus daar hebben we er weer 1.

1 artikel waarin gezegd wordt dat je van anavar geen verhoging krijgt is complete bull.
We zijn er hier voor om mensen te laten zien dat MISBRUIK tot niets zal leiden,niet om te overtroeven dat er artikelen bestaan waarin gezegd wordt dat dit niet zo is.

Vraag shadow ff naar zijn ALLAT en Gamma GT na een kuurtje anavar only.
17aa blijft 17 aa ,zelfde geld dat Jaytjuh zijn enzym waardes na Methyltren goed zijn.....zegt helemaal nix over de andere groep die wel een sterk verhoogde enzym waarde. Je moet eens weten hoeveel lui mij mailen over enzymwaarde na een INJECT ,dan heb ik het niet eens over tabs. Mijn leverwaardes waren wederom sky high na............aromasin....dus niet gelijk alles over 1 kam scheren en zeggen dat het allemaal wel meevalt.

Hier moeten mensen gestimuleerd worden om hun enzymen te laten checken.....niet aangespoort worden om ''pak er nog maar eentje,want hier staat het dat het allemaal wel meevalt'' artikelen door iemand die ''al'' 65 posts heeft.

je moet het idd niet allemaal over 1 kam scheren, alhoewel ik wel sterk betwijfel of sommige niet overdrijven. mijn waarden waren namelijk slechts heeeeeel licht verhoogd tijdens een kuur met middelen als winstrol tabs, tren a, test p, roacutane EN aromasin. daarbij pakte ik toen ook nog clen, 2x per dag multivit cap etc. de dokter zei; ''totaal niks om je druk over te maken, deze verhoogde waarden zien we al bij mensen die de avond ervoor een paar glaasjes alcohol hebben gedronken.''

Laatst bewerkt:
Hier Krielkip:D, steek deze maar ff in je zak.
Ga maar even lekker op je gemak doorlezen.
Ik zei al dat jij veel te gemakkelijk gealkyleerde middelen over 1 kam scheert, maar er is wel degelijk verschil kerel.
En personen die beweren last van hun lever gekregen te hebben na gebruik van oxandrolone tot 40mg/d hebben of al wat aan hun lever, hebben een zwakke lever, nemen meer dan alleen maar oxandrolone (bijv. drank) of zijn gewoon p*ssy's.
Alle doseringen boven de 40mg is niet echt goed, dus ik snap al helemaal niet dat jij mensen hoeveelheden van 80/100mg per dag kan adviseren.

Compared to other attenuated androgens, oxandrolone has comparatively milder side effects and less potential for hepatotoxicity and virilization even at doses as high as 20-40 mg/day.

http://www.gfmer.ch/International_activities_En/Oxandrolone.htm

Was getekend, Snuff-Sann met 68 posts.

kerel fl**ker op,ik heb het over de gemene deler,ken plenty gasten die hoge leverwaardes hebben,op turina,annavar,dibol en andere 17 gealkileerde middelen. Bespaar me je ''steek maar in je zak'' argumenten,ben zelf hoofdlaborant kerel,dus die uitspraken mag je bij je wat minder onderrichte maatjes neerleggen.

En ja ik adviseer 80-100mg anavar,betekend niet dat het GOED voor je lever is,maar als je wilt gainen op oxan,zal je wat moet slikken.

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

je moet het idd niet allemaal over 1 kam scheren, alhoewel ik wel sterk betwijfel of sommige niet overdrijven. mijn waarden waren namelijk slechts heeeeeel licht verhoogd tijdens een kuur met middelen als winstrol tabs, tren a, test p, roacutane EN aromasin. daarbij pakte ik toen ook nog clen, 2x per dag multivit cap etc. de dokter zei; ''totaal niks om je druk over te maken, deze verhoogde waarden zien we al bij mensen die de avond ervoor een paar glaasjes alcohol hebben gedronken.''

Jaytjuh heeft nauwelijks verhoogde waardes op MT gehad,goedje is uiters toxisch,zegt echter niets over andere mensen hun leverwaardes. Ik ben voorstander om je waardes te laten testen,nablaten zoals die *** hierboven,die zijn kennis uit een stukje halen maar waarschijnlijk zelf net kuren of geen bloed laten prikken vind ik niet relevant.

Je kan pas meepraten als je idd bloedtests laat doen,.....dan kan je meepraten. Mijne zijn na arofixen behoorlijk verhoogd,zegt niets over een ander,maar zegt wel dat ik weet wat het met MIJ doet,niet met mijn buurman,of trainingsmaatje

True.
Is heel persoons gebonden.
Gelukkig heb ik een iron liver:p
Kriel nu al terug? Ben je nog in Japan geweest? Ik ben jaloers man.

Thailand en China, moet eerdaags weer nadat we keuze gemaakt hebben over productie. Damn dorpje lampang verkochten ze provi 50 tabs nog geen tientje, andriol 100 caps 15 euro..... Paradijs benijd Aceeeee wel ik had het wel geweten....

Nice. En vials dan? Schijtprijsje zeker? Neem wat mee voor onze arme testjunks;)

kerel fl**ker op,ik heb het over de gemene deler,ken plenty gasten die hoge leverwaardes hebben,op turina,annavar,dibol en andere 17 gealkileerde middelen. Bespaar me je ''steek maar in je zak'' argumenten,ben zelf hoofdlaborant kerel,dus die uitspraken mag je bij je wat minder onderrichte maatjes neerleggen.

En ja ik adviseer 80-100mg anavar,betekend niet dat het GOED voor je lever is,maar als je wilt gainen op oxan,zal je wat moet slikken.

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Jaytjuh heeft nauwelijks verhoogde waardes op MT gehad,goedje is uiters toxisch,zegt echter niets over andere mensen hun leverwaardes. Ik ben voorstander om je waardes te laten testen,nablaten zoals die *** hierboven,die zijn kennis uit een stukje halen maar waarschijnlijk zelf net kuren of geen bloed laten prikken vind ik niet relevant.

Je kan pas meepraten als je idd bloedtests laat doen,.....dan kan je meepraten. Mijne zijn na arofixen behoorlijk verhoogd,zegt niets over een ander,maar zegt wel dat ik weet wat het met MIJ doet,niet met mijn buurman,of trainingsmaatje
Vind het een beetje jammer van je dat je het iedere keer maar moet gooien op zwakke uitspraken zoals ik met mijn 65 posts, dat ik onderrichte maatjes heb, dat ik net kuur, dat ik geen bloedtests doe. Jij weet helemaal niets over mij op dat vlak maar als je dat graag wil weten moet je maar eens een keertje op Bodynet kijken, daar staat genoeg informatie over mijn persoontje, heb daar ook meerdere topics en kun je precies lezen wat ik wel allemaal niet doe. Dan pas kun je eventueel met belachelijke nietsdoende opmerkingen aankomen die geen zak met het onderwerp anavar te maken hebben.
Dan laat je ook blijken dat de mate van schadelijkheid van anavar persoonsgebonden is maar toch adviseer je personen om 80/100mg te nemen, want ja als je wilt gainen moet je slikken. Jij weet helemaal niet hoe dat persoon gaat reageren op die dosering, misschien is hij wel zo gevoelig dat ze hem meteen naar het ziekenhuis kunnen gaan afvoeren. Is het dan niet verstandig om hem ook meteen even erbij te vertellen dat iedereen anders reageert en dat hij met die hoeveelheden beter eerst even een bloedtest kan laten uitvoeren alvorens te starten? Nee, jij kunt alleen maar zeggen dat het ok is en dat een nakuur gewenst is.
Je kunt lullen als brugman bro maar het blijft als een paal boven water dat anavar milder is dan welk andere gealkyleerde middel dan ook, en dat moet jij toch weten als laborant. Misschien maak je de reageerbuisjes wel schoon, is dat je taak daar en staat de titel laborant wel stoer.
En tot 40mg/d kan zonder al te veel problemen genomen worden voor een lengte van 6 weken, ook al is het persoongebonden. Het is een richtlijn en natuurlijk zijn er uitzondringen op de regel, maarja denk je niet dat dat bij elke AS het geval is?

Het valt mij ook op dat jij personen **** vind die het niet met jou eens zijn.
Vind dat wel een beetje triest, je moet namelijk niet denken dat je opperguru AS bent. Je zult ongetwijfelt veel know how hebben maar ook jij kan er naast zitten, zo ook in dit geval.
Dus blijf maar lekker met jou mening over ana zitten en dat 17aa 17aa is, allemaal 1 pot nat maar ik weet beter en mij maak je niet gek met je praatjes kerel.:knipoog:

Elke AAS is persoon s gebonden.

@snuffdinges..... Gaap teveel text bro val in slaap niet echt boeiend. Maar ongetijfeld zal je het wel goed bedoelen.... Mijn advies lees goed mee, en misschien leer je nog wat.

Zo zal je ook waarschijnlijk wel weten dat zeer waarscijnlijk ug labs goedkopere toxische middelen bijmengen bij de peperdure oxandrolone.... 10 USD per gram. Maar slaap maar lekker verder hoor kerel. Neem de volgende ug cycle maar een levertestje op mijn kosten, no problemo. Anna is in Thailand te koop hg voor 40 euro.... Voor 50 tabs 10 mg, enige hg wat ik ken.

Laatst bewerkt:
@snuffdinges..... Gaap teveel text bro val in slaap niet echt boeiend. Maar ongetijfeld zal je het wel goed bedoelen.... Mijn advies lees goed mee, en misschien leer je nog wat.

Ben inderdaad ook nu bij DBB actief. Na een tijd Bodynet te hebben aangedaan wil ik meer input en hoop dat hier te vinden.
Betwijfel echter of dat van jou afkomstig is.;)

Ben je bezig met persoonlijk beargumenteren kerel? Krielkip en steek maar in je zak, vind ik geen aardige benoemingen, vandaar mijn houding. Maar ik we houden het gezellie. Ben man van bewijzen, niet van een stukje waarin allemaal staat dat het wel meevalt, persoonlijke ervaringen en uitslagen van mensen zeggen otherwise. Vroeger werd vat op 2-10 mg pd genomen door vrouwen en kinderen. Op 100 mg is die meuk echt wel schadelijk, zeker als daar 20-30% winny doorzit. Maar goed we gaan veder, zal je verder niet meer aanvullen of beargumenteren.

Ben je bezig met persoonlijk beargumenteren kerel? Krielkip en steek maar in je zak, vind ik geen aardige benoemingen, vandaar mijn houding. Maar ik we houden het gezellie. Ben man van bewijzen, niet van een stukje waarin allemaal staat dat het wel meevalt, persoonlijke ervaringen en uitslagen van mensen zeggen otherwise. Vroeger werd vat op 2-10 mg pd genomen door vrouwen en kinderen. Op 100 mg is die meuk echt wel schadelijk, zeker als daar 20-30% winny doorzit. Maar goed we gaan veder, zal je verder niet meer aanvullen of beargumenteren.

Dacht dat jij met het kleineren begon, ik met mijn 65 posts.
Denk ook dat de laatste link bewijs genoeg is dat anavar milder is dan elke andere 17AA, tis namelijk niet zomaar een stukje tekst.
Ja man, ben hier om te leren, niet om met hobbits te strijden voor gelijk.;)
Geintje, kun je toch wel tegen he.

Terug
Naar boven