- Waardering
- 4.424
ik ben redelijk nieuw hier maar is het nu gebruikelijk op dbb dat je nuerbij pakt of ben ik al te laat
![]()
Ja is normaal gebeurd vaker hier

Damn irritante vent
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben redelijk nieuw hier maar is het nu gebruikelijk op dbb dat je nuerbij pakt of ben ik al te laat
![]()

Ok zeveraars hier, stop ermee
Vraagje, wat DOEN die verhoogde leverwaarden nu juist, waarom zijn die zo ongezond? Als dit tijdelijk is, kan het dan echt zo'n kwaad?
Mvg
Teken van verhoogde lever activiteit. Ook werkt je lever niet meer goed en is je cholesterol ****ed up. Door die vele enzymen krijgt je huid een gele kleur en ontsteekt de lever. Je gal kan ook zijn vocht niet goed meer afvoeren en kan je stenen of ontsteking van de gal krijgen.
Dan na verloop van tijd kunnen de levercellen afsterven en dan krijg je cirrose of je cellen muteren en krijg je kanker. Dit is het eindstadium voordat je leverfalen krijgt.
Karmaknop weet je wel te vinden zeker.
Dit is echt in extreme gevallen, en dan praat ik over heel erg extreem.
Wanneer je een 6-weekse kuur doet met 40mg/d zullen je leverwaarden slechts minimaal stijgen en zal dit na je kuur binnen een week of 2 weer helemaal normaal zijn. En ik praat nu over het algemeen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dan nog zul je zoiets als hierboven beschreven niet ervaren.
Tuurlijk is er niets mis met wat verhoogde waardes, zoals ik zei is dit een teken van verhoogde activiteit en geen schade. Echte schade aan je lever zien ze maar op echo's en dergelijke.
Was gewoon zo kort mogelijk alle stappen aant uitleggen.

Voor echte schade aan je lever heb je geen echo's nodig kerel, dat voel je wel.![]()
Lever gevoelloos?
Willen jullie een goed geplaatste leverstoot van mij?
Ik heb ze gehad en ben geen b*ch maar dat doet fokking zeer broeders.
en o ja, snuffsan, kriel heeft veel vrienden hier, waaronder ikzelf.. dat komt omdat hij al menigeen met raad en daad heeft bijgestaan. niet omdat hij al veel gepost heeft....

Weet iemand die een combi gaat nemen, anavar-stromba....
Goed voor de lever zou ik zeggen!