Fitness Seller

anavar

Aangepast, zo beter?

Ok zeveraars hier, stop ermee :)

Vraagje, wat DOEN die verhoogde leverwaarden nu juist, waarom zijn die zo ongezond? Als dit tijdelijk is, kan het dan echt zo'n kwaad?

Mvg

Ok zeveraars hier, stop ermee :)

Vraagje, wat DOEN die verhoogde leverwaarden nu juist, waarom zijn die zo ongezond? Als dit tijdelijk is, kan het dan echt zo'n kwaad?

Mvg

Teken van verhoogde lever activiteit. Ook werkt je lever niet meer goed en is je cholesterol ****ed up. Door die vele enzymen krijgt je huid een gele kleur en ontsteekt de lever. Je gal kan ook zijn vocht niet goed meer afvoeren en kan je stenen of ontsteking van de gal krijgen.

Dan na verloop van tijd kunnen de levercellen afsterven en dan krijg je cirrose of je cellen muteren en krijg je kanker. Dit is het eindstadium voordat je leverfalen krijgt.

Karmaknop weet je wel te vinden zeker.

Teken van verhoogde lever activiteit. Ook werkt je lever niet meer goed en is je cholesterol ****ed up. Door die vele enzymen krijgt je huid een gele kleur en ontsteekt de lever. Je gal kan ook zijn vocht niet goed meer afvoeren en kan je stenen of ontsteking van de gal krijgen.

Dan na verloop van tijd kunnen de levercellen afsterven en dan krijg je cirrose of je cellen muteren en krijg je kanker. Dit is het eindstadium voordat je leverfalen krijgt.

Karmaknop weet je wel te vinden zeker.

Dit is echt in extreme gevallen, en dan praat ik over heel erg extreem.
Wanneer je een 6-weekse kuur doet met 40mg/d zullen je leverwaarden slechts minimaal stijgen en zal dit na je kuur binnen een week of 2 weer helemaal normaal zijn. En ik praat nu over het algemeen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dan nog zul je zoiets als hierboven beschreven niet ervaren.

Dit is echt in extreme gevallen, en dan praat ik over heel erg extreem.
Wanneer je een 6-weekse kuur doet met 40mg/d zullen je leverwaarden slechts minimaal stijgen en zal dit na je kuur binnen een week of 2 weer helemaal normaal zijn. En ik praat nu over het algemeen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dan nog zul je zoiets als hierboven beschreven niet ervaren.

Tuurlijk is er niets mis met wat verhoogde waardes, zoals ik zei is dit een teken van verhoogde activiteit en geen schade. Echte schade aan je lever zien ze maar op echo's en dergelijke.

Was gewoon zo kort mogelijk alle stappen aant uitleggen.

Tuurlijk is er niets mis met wat verhoogde waardes, zoals ik zei is dit een teken van verhoogde activiteit en geen schade. Echte schade aan je lever zien ze maar op echo's en dergelijke.

Was gewoon zo kort mogelijk alle stappen aant uitleggen.

Voor echte schade aan je lever heb je geen echo's nodig kerel, dat voel je wel.;)

LEVER voel je NIET

Er lopen geen zenuwen in dit orgaan. 2000+ alat voel je zelfs niet.
Enige is dat je vermoeid raakt en je belabbert voelt, maar lever is gevoelloos. Tumor in de lever voel je omdat de harde buitenschil door uitzetting tegen NAAST liggende organen drukt.

Inderdaad leverschade voel je niet of er moet al iets ergens anders tegen aan duwen.

Enige wanneer je wat begint te merken is als het te laat is en je geelzucht krijgt

Allright, ben ik verkeerd ingelicht.
Weer wat geleerd.
Daar ben ik hier ook voor.:D

Heeft de TS nu al antwoord gehad....?

:D

Lever gevoelloos?
Willen jullie een goed geplaatste leverstoot van mij?:p
Ik heb ze gehad en ben geen b*ch maar dat doet fokking zeer broeders.

dit topic is wat afgedwaald, maar als beginner heb ik een simpel antwoord:

als je echt wil gainen, dan neem je geen anavar. simpel. risico heb je altijd, en als je dat beseft, kan je maar beter ff doordukken zodat je ook daadwerkelijk iets hebt in return voor dat genomen risico.

als je 100mg anavar moet gaan pakken per dag, nou dan kan je toch beter ff n test kuur doen denk ik.

ik neem zelf anavar op 20mg in een stack, omdat het een added value heeft ivm vetverbranding.

verder zie ik geen enkele reden om anavar te nemen om te gainen...

gr

s

en o ja, snuffsan, kriel heeft veel vrienden hier, waaronder ikzelf.. dat komt omdat hij al menigeen met raad en daad heeft bijgestaan. niet omdat hij al veel gepost heeft....

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Lever gevoelloos?
Willen jullie een goed geplaatste leverstoot van mij?:p
Ik heb ze gehad en ben geen b*ch maar dat doet fokking zeer broeders.

dat werkt anders bro. lever krimpt ineen bij een stoot, en zet meteen weer uit en laat een aantal gifitige stoffen los bij het weer uitzetten..die maken dat je ff van de sokken bent...

ik boks ook, en leverstoten zijn echt niet aan te raden tijdens kuur....

en o ja, snuffsan, kriel heeft veel vrienden hier, waaronder ikzelf.. dat komt omdat hij al menigeen met raad en daad heeft bijgestaan. niet omdat hij al veel gepost heeft....

???
Sorry bro, maar volgens mij ben ik niet degeen geweest die het daar over had en daar over begon.:o

Wat d8 je van een scheenbeen tegen je lever?
Hoe hard je ook bent doet zeeer.

Wat was de vraag van de TS:p?

We hebben het hier over lever enzymen en toxiteit.
Niet over leverstoten en trappen, gericht op de lever neem je ook achter, naast liggende organen mee.

Lever is een orgaan wat geen zenuwen heeft. Toxiteit is aan te tonen door de enzymen. Niet meer niet minder.

Weet iemand die een combi gaat nemen, anavar-stromba....
Goed voor de lever zou ik zeggen!

Terug
Naar boven