MuscleMeat

andy88's log: A Westside Story

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou denken te hard, en daardoor sta ik precies een beetje naar voor te buigen? Als je aan het squatten bent dan is je rug toch ook rechter, of is dit geen goede vergelijking?

****, 8 extra reps :D, sterke rug en benen kerel :thumb:

Moet vandaag ook deadliften: wendler 1x , ga u als motivatie gebruiken om er ook veel extra reps uit te krijgen ;).

Mijn broer doet trouwens al heel lang OH squats en die zijn er qua vorm zowat hetzelfde uit. Qua diepte gaat hij ook niet zo diep, ik denk tot dijbeen parallel. Met vooral als reden dat hij dieper gemakkelijker arch verliest + balans.
Ja vanonder is het echt zwaar werken, flexibiliteit helpt wel wat daar in schouder om het gewicht boven u hoofd te houden heb ik het gevoel. Echt wel een chille oefening.

Deadlift motivatie ik? Laat iig iemand naar u rug kijken zodat ge zorgeloos kunt focussen op trekken. U deads gingen vorige keer ook goed man, zat zeker nog meer in in vgl met u squat. Waar kan ik u log vinden eigenlijk?

Thanks, hopelijk ergens einde dit jaar begin volgend jaar 200. Jij 230 ondertussen al zeker, jezus :cool:

Het gaat erom dat je de boel met name onderin op slot zet, bij de één is dat wat holler dan de ander, vooral afhankelijk van mobiliteit.

Zie PM ;).

En ja, 8 extra reps op repout met deadlift vind ik motiverend, wil ik ook doen vandaag, al ga ik blij zijn dat ik er 3-4 uithaal :p

Andy, schoen met hak. Ik OH squat altijd op mn veiligheidsschoenen, werkt top. Dan kan je wel onder par gaan

Andy, schoen met hak. Ik OH squat altijd op mn veiligheidsschoenen, werkt top. Dan kan je wel onder par gaan

Parallel is niet het probleem, was gewoon zwaar gewicht op die moment. Safetyboy!

di 7/9/10 deload

loco pompen van die schouders, hoewel ik het nog rustig hield. Had een carbs tekort denkik

Laatst bewerkt:
do 9/9/10 more deload

bench
3x5x60

squat
3x5x100 (wat voelt het goed om 100k in deload te squatte!!)

curls 3 sets
wrist curls 2 sets

+ shoulder dislocations

wanneer ga je weer wedstrijden doen andy?

sowieso al ni laatst als ik meedoe :-) w00h00 ^^

Da knn we nog zien, lengte is ook belangrijk voor dingen zoals stones, conans etc.

Jij kan nog sneller gains maken op kracht omdat je beginner bent.

Gaat echt goed man, deload gaat u goed doen! :)

3de Wendler cycle begin!!

za 11/9/10 | UB 1 Wave 1 | Cycle 3

cg bench press
5x67.5
5x72.5
7x76 meh

fat db rows
6x42
6x47
10x52 cheat + straps

dips
3x10xBW

Te weinig food today!! Damn presses :gay:

sowieso al ni laatst als ik meedoe :-) w00h00 ^^
Gewoon hard gaan jom, nog 2 maanden denkik en dan zijn de onderdelen bekend (was zo vorig jaar) en dan gewoon ff zien wa het allemaal zegt.

Gaat echt goed man, deload gaat u goed doen! :)
Actieve Deload voelt idd beter dan gewoon week niets doen. nice.
Kan wel zijn omdat ik het easy op de compounds deed en dan gewoon pompte op de armen.

Laatst bewerkt:
Wat zijn je trainings-1RM's voor deze cycle ?

Wat zijn je trainings-1RM's voor deze cycle ?

Bench, Squat, MP, Deadlift
90, 142,5, 59, 165

Heb DL even +10kg gedaan (wegens 8 reps extra op final set): effectieve 1 RMs zijn:

90, 140, 60, 170. Squat en bench waren doubles denkik.

Ziet er goed uit, wordt stevige cycle voor squat en MP's ;).

di 14/9/10 | LB 1 Wave 1 | Cycle 3

Squat
5x107.5
5x113.5
6x121

bb hold 140kg (31mm) -+ 30 sec

3 sets 60 groove

alright, 10kg onder men pr :) Ik voelde me precies trillen op m'n benen, had wat weinig food binnen vandaag. Maar het zal de laatste dag zijn want vanaf morge kan ik terug genoeg food eten

Het was 10kg onder mijn pr :D dus het suckte. Vandaag ook wat zwakker, ik moet gewoon wat meer eten, ook al ben ik wat aan het cutten. Krachtverlies mag er niet zijn op dit niveau, en ZEKER niet na 1,5 week wat minder eten.

Do 16/9/10 | UB 2 Wave 1 | Cycle 3

oh press strict
5x45
5x47.5
7x50 + f

squat (wat techniek voelen)
2x120
2x2x130
4x100

1-arm press fat db 22kg x 10

triceppompen:

2 sets tricep extension + 1 set skullcrushers