- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Ik zou denken te hard, en daardoor sta ik precies een beetje naar voor te buigen? Als je aan het squatten bent dan is je rug toch ook rechter, of is dit geen goede vergelijking?
Ja vanonder is het echt zwaar werken, flexibiliteit helpt wel wat daar in schouder om het gewicht boven u hoofd te houden heb ik het gevoel. Echt wel een chille oefening.****, 8 extra reps, sterke rug en benen kerel
Moet vandaag ook deadliften: wendler 1x , ga u als motivatie gebruiken om er ook veel extra reps uit te krijgen.
Mijn broer doet trouwens al heel lang OH squats en die zijn er qua vorm zowat hetzelfde uit. Qua diepte gaat hij ook niet zo diep, ik denk tot dijbeen parallel. Met vooral als reden dat hij dieper gemakkelijker arch verliest + balans.
Deadlift motivatie ik? Laat iig iemand naar u rug kijken zodat ge zorgeloos kunt focussen op trekken. U deads gingen vorige keer ook goed man, zat zeker nog meer in in vgl met u squat. Waar kan ik u log vinden eigenlijk?
Thanks, hopelijk ergens einde dit jaar begin volgend jaar 200. Jij 230 ondertussen al zeker, jezus

, sterke rug en benen kerel
.