zo 3/10/10: Sterkste man van Liedekerke:
Laatste tijd slecht aan het presteren in de gym door cut, maar strongman ging nog wel goed. Heb mij voor de zekerheid sinds donderdag liggen volproppen met eten!
Log lift
60
70
80 pr!
85 f, eerste poging was nog wel ok, daarna had ik even rust moeten nemen.
voorlaatste hiermee
Farmers walk (2x100kg 40m met 1 turn)
Moest als 2de, en ging echt ongelooflijk slecht. Ik kon niet deftig wandelen, conditioneel zag het er ook slecht uit. Voorbij de 1ste turn geraakt en nog enkele meters.
laatstes!
Truck pull (bestelwagen, 20-25m, vrij stijl bergop)
1ste keer dat ik zoiets deed, ik denk dat als k dit nog eens doet het veel beter zou gaan. Ik had ook slechte schoenen aan en kon geen kleine pasjes nemen want ik schoof weg.
Sorry Stefan ik hoorde u wel roepen maar ik kon er niets aan doen
Laadrace (3 voorwerpen van 90-100kg over 20m op een tafeltje leggen)
Gasfles was zot licht, en zag er impressive uit. Ik rende als een malle terug. Ovum ging best ok, erop gegooid. Dan was het al wat trager teruglopen. Kruis van 100kg voelde zwaar om uit te squatten, wandelen ging goed, dan beetje gesukkeld met het erop te leggen, ik wou het absoluut niet droppen.
4de laatste
Hercules hold (100kg in elk hand)
Hiervoor was ik best wel gepsyched, ik moest echt zwaar gaan. Ik stond te roepen met die kettingen vast. 1min05, denk terug 4de laatste.
Conan's wheel (200kg)
Uitpakken voelde vrij licht (voor een conan natuurlijk en kdacht direct aan 1.5 toer minstens) maar dat ging anders, ik begon te snel en daardoor begon volgens mij dat ding te wiebelen. Had al een paar keer de grond getikt maar ik liep gewoon verder, ik had even trager moeten gaan denk ik en op een bepaalde moment bleef hij steken door te grote hoek.
laatste!
Eindresultaat: 11de van de 12.
Vrij goed naar mijn doen gepresteerd vond ik, zeker na de truckpull voelde ik me terug in orde (vreemd) en heb ik echt mezelf goed kunnen geven.
Ook cool dat de NSMB crew afkwam!