- Waardering
- 2.325
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou je video's uploaden naaqr youtube. Is een stuk overzichterlijker en leuk voor jezelf. Kan je alles altijd heel makkelijk terugkijken.
Desondanks kon ik alle reps eruit persen op pure kracht. Ik ben duidelijk een stuk sterker geworden in 3 weken tijd dus ik ben zeer tevreden.Owja, beetje gaar dat het youtube filmpje 360p is. Snap niet waarom, want de originele kwaliteit van 1080p. Iemand die weet waarom?
net na het uploaden is het altijd alleen maar beschikbaar in 360p
nu kan je het gewoon in 1080p bekijken
gaat lekker zie ik, veel PR's
Begint een beetje dik te worden brah, let op die kaaklijn he!

Hallo , ik vind het een beetje vreemd dat je als raw lifter zonder speciale bars begint aan wsb . Je trainingen zijn op zich niet verkeerd ofzo maar de hele bedoeling van wsb is eigenlijk dat je je de hele tijd in topvorm voelt . Daarmee wil ik zeggen dat je constant pr's zet en daardoor veel zelfvertrouwen hebt . Dit komt vooral door de vele pr's en ook omdat je tijdens wsb eigenlijk geen flauw benul zou mogen hebben wat je nu squat , deadlift of bencht met een rechte stang zonder chains of bands . Rotatie van oefeningen is zeer beperkt met enkel rechte stang plus dat het na een tijdje verschrikkelijk wordt voor je aanhechtingen en dan vooral aan schouders . Heb je geen bands of chains ter beschikking ? Als je dat niet hebt , zou ik toch opteren om een andere method te volgen na een korte tijd .
Hoe houd je je progressie op de lifts bij? excel?
weinig tijd om zelf een mooie worksheet in elkaar te zetten![]()