Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dickpics no ty
Ze mag best een screenshot sturen over wat ik heb gestuurd![]()
Als vrouw zou ik echt alleen var only doen
Zelfs primo liever niet
Wanneer je de hub checkt is dat wel freaky
die bodybuilder chicks met een clit van 8 cm
hallo had een vraagje
Ik sport al regelmatig 2 jaar nu en wil kuurtje beginnen clen - ana - winstrol
Waarmee moet k nu als eerst mee beginnen hoelang en hoeveel?
Ben een vrouw 1.80 lang weeg 76 kilo
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
bam roidrageDoei Annabola....
Er is een hele sectie voor vrouwen en anabolen. Jij bent een troll of je bent gewoon dom dat je uberhaupt de vraag stelt terwijl je niet eens de moeite hebt genomen om wat te lezen. Ga Galen z'n verhaal over vrouwen en anabolen maar eens lezen en mocht je dan nog wat willen weten kun je terugkomen en misschien wat advies krijgen. Je wilt 3 dingen stacken als eerste kuur.. uhuh. Welke debiel heeft je dat nou weer wijsgemaakt?
En wat is er dan zo verkeerd aan?
Zou je voor jezelf lager doseren met Anavar?

Ik schrijf ook over haargroei en vermannelijking. Voor hetzelfde geld zit je met het advies wat werd gegeven aan de 20mg winstrol per dag.. Ik geloof niet dat vrouwen dat zich kunnen permitteren.. Maar iedereen moet lekker doen wat ze willen, het maakt mij niet uit.. Maar als een onwetend iemand om advies vraagt zeg je niet gewoon meer nemen, want het is toch ondergedoseerd..
Je moet er dan wel rekening mee houden dat winstrol een halfwaardetijd heeft van 24u en anavar van 8u..
Wanneer je sides optreden (wat een langzaamproces is, je hebt niet ineens een cm clit groter) is het proces al in werking getreden.. De meeste mensen merken het eerst niet eens.. Pas nadien dat je denkt, damn ik heb wel een hardere kaaklijn gekregen. Je kijkt dagelijks in de spiegel dus die verandering zie je niet heel snel..
Ik zou mezelf iig niet als proefkonijn gebruiken en de risicos voor lief nemen.. Omdat men denkt dat het ondergedoseerd is..
Ik ken bijv iemand die na primogebruik wel een zware stem heeft overgehouden, wat niet weggetrokken is.
De daadwerkelijke sides zijn voor iedereen anders, afhankelijk van het gear en je reactie erop.. Dat snap ik.. Maar om de eventuele mogelijkheid te riskeren? No thanks jeff..
Oeps, vergeten... Zorg wel dat je anavar uit de apotheek hebt en test deze ook op echtheid. Erg belangrijk voor een vrouw
Hg oxa is non excistent.. Alleen in Mexico wordt het nog gemaakt door pharma, voor zover ik heb kunnen vinden.
Je bedoelt zeker Herbalife?Ik zou gewoon shredz supplementen kopen. betere resultaten mee dan met kuren zie ik op instagram.