- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Nee shredz is beste. Met kortingscode shreddedbybricks krijg je nu 10% korting en gratis cursus Adobe Photoshop
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je een reden geven waarom primo dan vrij mainstream is? Want je zou denken dat er dan een keer een omslagpunt komt in die wedstrijd-scene amirite?Ff correctie, winstrol heeft een halfwaardetijd van 9uur.
Verder heb je helemaal gelijk, en snap niet wat dames met zulke sterke androgenen moeten. Net zoals primo. En toch vaak aangeraden.. Dan toch liever iets dan minder androgeen is.
Nee hoor, we vinden dit ook vrij belachelijk gezien de stats en doelstelling.Wel grappig dat jullie haar alleen helpen omdat ze een vrouw is. Als het een man was had elk van jullie hem al afgezeikt.
Toen ik advies over een test/tren/mast/hgh kuur nodig had deed ik ook net alsof ik een vrouw was. Prima advies!Wel grappig dat jullie haar alleen helpen omdat ze een vrouw is. Als het een man was had elk van jullie hem al afgezeikt.
Toen ik advies over een test/tren/mast/hgh kuur nodig had deed ik ook net alsof ik een vrouw was. Prima advies!

kan je er tenminste wel lekker op sabbelen

Kan je een reden geven waarom primo dan vrij mainstream is? Want je zou denken dat er dan een keer een omslagpunt komt in die wedstrijd-scene amirite?
Nee hoor, we vinden dit ook vrij belachelijk gezien de stats en doelstelling.
Nee nee, ik snap wel dat niet enkel in wedstrijd scene gebruikt wordt, maar je zou denken dat daar dan toch wat kritischer wordt nagedacht over alle 'protocollen'. Dat er bij recreatieve gebruikers zelden iets van klopt nam ik eigenlijk voor gegeven...Papegaaien praat? Net alsof aas alleen in de wedstrijd-scene gebruikt worden..
Paar weken primo zou ik dan nog snappen, voor de droge harde look.
Heeft denk ik met generatiekloof te maken en dat die coaches nog voortborduren op de verouderde onwetende protocollen van toen? Heb ook recent hier wel eens kuurvoorstelletjes voorbij zien komen van lui die werden gecoached door oud profs.
Ik denk dat Primo bekend staat als vrij milde compound met een redelijk kwalitatief en beetje droog resultaat en dat er daarom voor wordt gekozen?
mmmmmmmmm

Dan kan je de primo ook gewoon lager zetten. Want primo en var zetten allebei niet om, dus dan zit je toch weer een beetje in dezelfde hoek met die twee. Dan lijkt me iets van test wat je oppert een beter alternatief, anders blijf je een beetje in dezelfde hoek. Ik weet overigens niet wat normale doseringen zijn van oestrogenen vanuit anticonceptie, dus hoe het dan met die verhoudingen zit kan ik niet over mee praten.Ik vind primo een nutteloze aas ook voor vrouwen, de reden waarom het 'goed' werkt is omdat het gewoon vaak ondergedosseerd is. Daarnaast is primo echt niet goed voor je botdichtheid. Kan je nog beter test p 25 zetten twee maal weeks. Al zie ik meer in anavar 5 tot 10 Mg per dag voor een eerste kuurtje voor een vrouw icm met anticonceptiepil microgynon 30 voor voldoende oestrogenen.
Dan kan je de primo ook gewoon lager zetten. Want primo en var zetten allebei niet om, dus dan zit je toch weer een beetje in dezelfde hoek met die twee. Dan lijkt me iets van test wat je oppert een beter alternatief, anders blijf je een beetje in dezelfde hoek. Ik weet overigens niet wat normale doseringen zijn van oestrogenen vanuit anticonceptie, dus hoe het dan met die verhoudingen zit kan ik niet over mee praten.