Hertog_Jan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 506
@Cruisecontrol88 zijn hormonen nemen het over.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Cruisecontrol88 zijn hormonen nemen het over.
Jeujj
Ik vind dat er veel te vroeg naar AAS gegrepen wordt, menig bikinideelneemster heeft er al meerdere cycles op zitten, terwijl er nog veel meer te behalen valt op meerdere jaren trainen, voeding enz.
Tegenwoordig is het helemaal in, bikiniwedstrijden worden als een malle gedraaid en velen zijn een maandje fitnessen en denken, eind dit jaar ga ik het podium op!! En dan vaak niet zo zeer om het beste fysiek ever te presenteren, maar "voor mijzelf.."
Ik kan me daar gewoon slecht in vinden.. maarja.. zo heeft iedereen natuurlijk een andere mening.
Ja? sinds wanneer

Zit jij nou de pb'tjes te lezen!? Inbreuk op de privacy!!1!!!!!!!!1!!!1!
Try me, dan kom je er vanzelf achter
It's a dirty job but someone's got to do it

Jeujj
Ik vind dat er veel te vroeg naar AAS gegrepen wordt, menig bikinideelneemster heeft er al meerdere cycles op zitten, terwijl er nog veel meer te behalen valt op meerdere jaren trainen, voeding enz.
Tegenwoordig is het helemaal in, bikiniwedstrijden worden als een malle gedraaid en velen zijn een maandje fitnessen en denken, eind dit jaar ga ik het podium op!! En dan vaak niet zo zeer om het beste fysiek ever te presenteren, maar "voor mijzelf.."
Ik kan me daar gewoon slecht in vinden.. maarja.. zo heeft iedereen natuurlijk een andere mening.
Ik sport al regelmatig 2 jaar nu en wil kuurtje beginnen clen
Ja mijn training en voeding is heel goed op orde wel,en ben afgelopen 2 jaar fanatiek aan sporten ook en zou graag nu een wat drogere look willen hebben met kleine beetje spiermassa dan vind ik zelf mooi,bedoeling is om dit te houden dus niet omdat de zomer aankomtWilde graag jullie mening horen hoe ik dit beste aan kan pakken om dit te behalen,natuurlijk weet ik dat deze kuren niet goed voor me zijn voor niemand is het goed uiteindlijk!ik wil meer power hebben met sporten want wil kleine spiermassa daarom dacht ik aan winstrol?en anavar beide en natuurlijk laag gedoseerd,ik heb ergens gelezen ook dat je het 2 mnd moet gebruiken en dan ff stoppen en met lage dosering moet dat toch goedkomen dacht ik zo?het is alleen de volgorde wat k niet weet waar k mee moet beginnen en hoeveelheid want ben best wel lang voor een vrouw 1.80..
Is dat niet een best wel behoorlijke dosis voor een eerste var kuurtje voor een vrouw? Ik meen vaak te hebben gehoord van doseringen van 5-10 gram per dag...?Geen Winstrol nemen als je een vrouw wilt blijven!!
Een vriendin van mij heeft ooit Anavar gebruikt. Ze nam er in de ochtend 1 en in de avond 1. Haar tabs waren ongeveer 7mg per stuk.
De kans is heel groot dat je anavar tabs ongedoseerd zijn. Daarom kan je er wel 2 van 10 mg nemen.
Dit hierboven is een goede doseren voor vrouwen.
Met clen kan je hetzelfde nemen als een man. (Beginnen met 20mcg en elke 3 dagen opbouwen, dit voor ongeveer 2weken lang)
Geen Winstrol nemen als je een vrouw wilt blijven!!
Een vriendin van mij heeft ooit Anavar gebruikt. Ze nam er in de ochtend 1 en in de avond 1. Haar tabs waren ongeveer 7mg per stuk.
De kans is heel groot dat je anavar tabs ongedoseerd zijn. Daarom kan je er wel 2 van 10 mg nemen.
Met clen kan je hetzelfde nemen als een man. (Beginnen met 20mcg en elke 3 dagen opbouwen, dit voor ongeveer 2weken lang)

Geen Winstrol nemen als je een vrouw wilt blijven!!
-