das een zware k*tsituatie, maar wel een financiele meevaller, ondanks dat het geen gewenste situatie was voor jou, naar ik aanneem.
dan is het op basis van je statement al geen issue meer, jouw toegangswegen naar de arbeidsmarkt zijn veel soepeler dan menigeen van durft te dromen.
kort gezegd durf ik te stellen, dat jij daardoor ook nooit het gevoel zult ervanren hoe het is, voor je centente moeten werken.
ps maar nogmaals: dat staat natuurlijk buiten het punt, dat hoe het jou is overkomen, een hele nare situatie is geweest.
True, ik geef toe dat ik financieel mijn hele leven mij nooit druk heb hoeven maken en ik kan het me ook niet inbeelden hoe het is om jezelf druk te hoeven maken over geld.
En dingen die ik meegemaakt heb met mensen die in rijtjeshuizen wonen hebben mijn mening t.o.v. mensen die in een rijtjeshuis wonen ook sterk veranderd. Ik zou alles doen om niet weer in zo'n zelfde situatie terecht te komen en daarom zou ik ook rijtjeshuizen vermijden..
Ik heb ontzettend veel respect voor mensen die keihard werken voor hun geld en ik ben ook iemand die vind dat iedereen die keihard werkt ook een goed leven moet kunne leiden. De pa van mijn ex is postbode en die dreigde ontslagen te worden, ik vond dat zielig dus ik gaf mijn ex alles wat ze wilde alleen zij deed het puur voor het geld. Toen we daar achter kwamen wilde we alles terug hebben waardoor zij uit wraak aangifte deed bij de politie dat ik haar bedreigd zou hebben.
Maar goed, voor de normale mensen die keihard werken voor hun rijtjeshuis heb ik alle respect. Helaas wonen er ook figuren zoals mijn ex in zulke huizen dus ik blijf er liever bij uit de buurt.

Hopen dat je buren er ook zo over denken en dat je niet ooit in bonje met de buren komt