AndroidHealthClinic

Appartement of rijtjeshuis?

das een zware k*tsituatie, maar wel een financiele meevaller, ondanks dat het geen gewenste situatie was voor jou, naar ik aanneem.
dan is het op basis van je statement al geen issue meer, jouw toegangswegen naar de arbeidsmarkt zijn veel soepeler dan menigeen van durft te dromen.

kort gezegd durf ik te stellen, dat jij daardoor ook nooit het gevoel zult ervanren hoe het is, voor je centente moeten werken.
ps maar nogmaals: dat staat natuurlijk buiten het punt, dat hoe het jou is overkomen, een hele nare situatie is geweest.

True, ik geef toe dat ik financieel mijn hele leven mij nooit druk heb hoeven maken en ik kan het me ook niet inbeelden hoe het is om jezelf druk te hoeven maken over geld.

En dingen die ik meegemaakt heb met mensen die in rijtjeshuizen wonen hebben mijn mening t.o.v. mensen die in een rijtjeshuis wonen ook sterk veranderd. Ik zou alles doen om niet weer in zo'n zelfde situatie terecht te komen en daarom zou ik ook rijtjeshuizen vermijden..

Ik heb ontzettend veel respect voor mensen die keihard werken voor hun geld en ik ben ook iemand die vind dat iedereen die keihard werkt ook een goed leven moet kunne leiden. De pa van mijn ex is postbode en die dreigde ontslagen te worden, ik vond dat zielig dus ik gaf mijn ex alles wat ze wilde alleen zij deed het puur voor het geld. Toen we daar achter kwamen wilde we alles terug hebben waardoor zij uit wraak aangifte deed bij de politie dat ik haar bedreigd zou hebben.

Maar goed, voor de normale mensen die keihard werken voor hun rijtjeshuis heb ik alle respect. Helaas wonen er ook figuren zoals mijn ex in zulke huizen dus ik blijf er liever bij uit de buurt. :p

True, ik geef toe dat ik financieel mijn hele leven mij nooit druk heb hoeven maken en ik kan het me ook niet inbeelden hoe het is om jezelf druk te hoeven maken over geld.

En dingen die ik meegemaakt heb met mensen die in rijtjeshuizen wonen hebben mijn mening t.o.v. mensen die in een rijtjeshuis wonen ook sterk veranderd. Ik zou alles doen om niet weer in zo'n zelfde situatie terecht te komen en daarom zou ik ook rijtjeshuizen vermijden..

Ik heb ontzettend veel respect voor mensen die keihard werken voor hun geld en ik ben ook iemand die vind dat iedereen die keihard werkt ook een goed leven moet kunne leiden. De pa van mijn ex is postbode en die dreigde ontslagen te worden, ik vond dat zielig dus ik gaf mijn ex alles wat ze wilde alleen zij deed het puur voor het geld. Toen we daar achter kwamen wilde we alles terug hebben waardoor zij uit wraak aangifte deed bij de politie dat ik haar bedreigd zou hebben.

Maar goed, voor de normale mensen die keihard werken voor hun rijtjeshuis heb ik alle respect. Helaas wonen er ook figuren zoals mijn ex in zulke huizen dus ik blijf er liever bij uit de buurt. :p

dan sluit ik af, met een statement dat ik mijzelf een goede leuke buur acht, die nog wel een normaal gesprek kan voeren en niet helemaal achterlijk is om zelfstandig een probleem op te lossen.:o

1,5 miljoen is niet genoeg om op te teren de rest van je leven. Bovendien kan ik me voorstellen dat het je mentaal zwak maakt. Niet echt bevorderlijk voor je toekomst.

Volgens mij was de rente die ik per jaar kreeg iets van 60.000 euro.. bijna 4% rente p.j. bij 10 jaar vast..

Maar goed, bevorderlijk is het niet nee :roflol:

---------- Post added 22 August 2012 at 11:46 ----------

dan sluit ik af, met een statement dat ik mijzelf een goede leuke buur acht, die nog wel een normaal gesprek kan voeren en niet helemaal achterlijk is om zelfstandig een probleem op te lossen.:o

:) Hopen dat je buren er ook zo over denken en dat je niet ooit in bonje met de buren komt :P

jelly

Volgens mij was de rente die ik per jaar kreeg iets van 60.000 euro.. bijna 4% rente p.j. bij 10 jaar vast..

:) Hopen dat je buren er ook zo over denken en dat je niet ooit in bonje met de buren komt :P

mijn buurman is een huilebalk. maar dan geef ik jou indirect weer gelijk:o hahaha

hij heeft een nietszeggende baan, goejuhsmoreeges Jos, gehalte en een kwijlende vrouw, en een hoog voorhoofd met een bierbuikje zo een lieve bierbuik:o

hij is helemaal overspannen en heeft mij eens gevraagd of wij wellicht eens naar het bed wilden kijken, doeten te hard, en hij heeft dat gehoord.:o hij kan niet slapen en hij wordt huilend wakker. dat vertel je toch niet als vent tegen een vent face to face.

daarom zit ik nu op DBB zodat ik elke irrantante buurtbewoner in mijn pauperwijkje neer kan poffen als hij of zij en grote b**kes heeft. maardat was mijn standpunt helemaal niet.

ohh wacht wat zeg ik nou......

Maar oke nu heb je nog steeds niet verteld welke studie je volgt/gaat volgen waar je de hoofdprijs mee verdiend als startsalaris. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Argument invalid. Hoe heb jij op jonge leeftijd 70.000 euro bij elkaar gekregen?

Beste vriend had pa met eigen bedrijf -> ma kreeg kanker -> pa kon niet verwerken en pleegde zelfmoord -> bij vriend werd zeer zeldzame ontsteking in ruggengraad gevonden -> op 18 jarige leeftijd euthanasie gepleegd omdat hij nog maar 2 jaar te leven zou hebben en na de operatie die zijn leven zou verlengen zou hij alleen maar plat op bed kunnen liggen.

Zijn familie had hem half in de steek gelaten en kwam nooit langs toen hij bijna jaar in ziekenhuis lag.. Pas toen ze hoorde dat hij euthanasie wilde plegen kwamen ze opeens allemaal langs.

Hij heeft toen besloten zijn familie de vinger te geven omdat ze er nooit waren en heeft het geld nagelaten aan zij die er wel voor hem waren al die tijd.. Een vriend van mij en ik dus..

Dus toen had ik op 19 jarige leeftijd, na aftrek van belastingen enz, 1.7 miljoen euro.

Daarnaast verdiende ik ook geld met gamen.. Vriend van mij had genoeg geluk/succes om op 16 jarige leeftijd een mercedes e coupe te kopen dus als je geluk hebt kun je er zat mee verdienen.. Ik verdien er genoeg mee om mezelf te voorzien in alles wat ik wil kopen aangezien ik al mijn geld 2 jaar geleden uit frustratie voor 10 jaar vastgezet heb.

Haha pronken met geld dat je in feite niet zelf verdiend hebt, sterk.

Ik ga nooit in mijn hele leven in een rijtjeshuis wonen, op een of andere manier ben ik er allergisch voor. Als single (of zelfs met een partner zonder kinderen) vind ik een appartement ideaal aangezien je niet zo'n vieze t*ring tuin hebt om te onderhouden. Of je moet zoals bij m'n ouders een tuinman en zo'n robomow hebben, maar dat is dan weer te duur voor een starter.

Maar oke nu heb je nog steeds niet verteld welke studie je volgt/gaat volgen waar je de hoofdprijs mee verdiend als startsalaris. Daar ben ik wel benieuwd naar.

(Commerciële) Economie in 3.. 2.. 1..

Ik doe Toerisme op ROC mij is verteld dat ik minstens 75k netto per jaar ga verdienen, heb al wat vrienden die bij hun eerste baan 50k bruto kregen dus is echt wel goede opleiding, moet nog 2 jaar maar dan heb ik ook wel wat. Het is keihard werken, maar het is niet voor niets.

mijn buurman is een huilebalk. maar dan geef ik jou indirect weer gelijk:o hahaha

hij heeft een nietszeggende baan, goejuhsmoreeges Jos, gehalte en een kwijlende vrouw, en een hoog voorhoofd met een bierbuikje zo een lieve bierbuik:o

hij is helemaal overspannen en heeft mij eens gevraagd of wij wellicht eens naar het bed wilden kijken, doeten te hard, en hij heeft dat gehoord.:o hij kan niet slapen en hij wordt huilend wakker. dat vertel je toch niet als vent tegen een vent face to face.

daarom zit ik nu op DBB zodat ik elke irrantante buurtbewoner in mijn pauperwijkje neer kan poffen als hij of zij en grote b**kes heeft. maardat was mijn standpunt helemaal niet.

ohh wacht wat zeg ik nou......

:roflol:

Ach zolang je maar niet elkaar bewust het leven zuur gaat maken.

---------- Post added 22 August 2012 at 12:04 ----------

Nu vwo en daarna tandartsen opleiding.

Heb al stageplek en waarschijnlijk toekomstige werkplek bij een vriendin van mijn ma die tandartspraktijk aan huis heeft.

Als ik uitgeloot wordt ga ik waarschijnlijk in belgie studie doen omdat het daar geen lotingsstudie was.. Maar goed, is even afwachten. Eerst laatste jaar vwo maar afmaken en dan hopen dat ik ingeloot wordt of dat ik iets anders leuks vind.

Alleen erg naieve mensen geloven het als iemand op een forum zegt miljonair te zijn. Met name de manier waarop zorgt dat niemand het ook maar in zijn hoofd haalt eraan te twijfelen,maar zeggen dat je de loterij hebt gewonnen zou zelfs dbb niet geloven.

Vooral deze zin zeg je niet als je om die reden 1.7 miljoen hebt gekregen en een argument moet verzinnen waarom je nog geen huurhuisje hebt kunnen huren. Huurhuisje? je hebt 1.7 miljoen?!

"Ik heb een auto die 3.5 jaar geleden 70.000 euro was dus ja ik had makkelijk een huurhuisje kunnen huren als ik alleen wilde wonen."

vwo op je 22e, jij gaat het vast ver schoppen in je leven.

--

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hhet is een gebouw van 22appartementen, waarvan er acht te koop staan. De meestezijn55 m2, ik wil een van de twee 75m2 appartementen.Het is trouwens in ee dorp.

Ga iets goedkoops huren en wacht tot de prijzen op een historisch laag pijl komen. Ook een optie is een goedkoop krot kopen en zelf renoveren.

Terug
Naar boven