MuscleMeat

Ark van Noach

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet heel goed waar jij het over hebt.
Ik weet ook dat het totaal niks met deze topic te maken heeft.
Misschien vindt je het belachelijk omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is.
Je praat gelijk voor een meerderheid om je woorden kracht bij te zetten.
Je gaat aan het woord respect voorbij.
Het is belachelijk om mij overal bij te halen,.. en dan vraag ik mij af wie zich belachelijk maakt.
En ik ben heel kritish.. maar we hebben het hier over persoonlijke meningen en daar kan jij geen oordeel over hebben, omdat het persoonlijk is.
Mijn weten is niet verbonden aan jou wijsheid en kennis.
Je kan mij niks opleggen, dat doe ik jou ook niet.

als iemand niet geloofd in die onnozele filmpjes die TK zouden moeten bewijzen dan is hij kortzichting en kijkt hij niet verder dan zijn neus lang is nietwaar? Dream on, baby.

Jij kritisch?

Ja okay, hoe kon ik dat nu over het hoofd zien.

Ik heb vandeweek de film the ten commandments gezien.
3 uur lange.
De nieuwste versie,.. hele mooie film over Mozes.
Met de 10 plagen,... het is een mooi verhaal,.. en ook bij dit vraag ik me af of het echt is gebeurt.
Maar niemand heeft het over de boodschap van de verhalen,alleen maar of het wel echt is gebeurt of niet.

als iemand niet geloofd in die onnozele filmpjes die TK zouden moeten bewijzen dan is hij kortzichting en kijkt hij niet verder dan zijn neus lang is nietwaar? Dream on, baby.

Jij kritisch?

Ja okay, hoe kon ik dat nu over het hoofd zien.

Nee, iedereen die TK beoefent en in bepaalde filmpjes gelooft die is onozel.
Het is niet een kwestie van dromen maar van wakker worden...baby !!!

Je ziet dat over het hoofd omdat je stigmatiseert.

this thread is getting:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vertel , wat is de theorie erachter ?

Expanding Universe

en ook

Olber's Paradox
That the Universe is not static but expanding helps solve a paradox that has been known at least since the 1500s but that was popularized by Heinrich Olbers in 1826 and has come to be known as Olber's Paradox. Briefly, if the Universe is static and uniformly filled with stars and galaxies, one can show that the night sky should be as bright as the surface of a star. That this is not so constitutes the paradox. The expansion of the Universe solves this problem, as is discussed nicely in this reference

er zijn genoeg theorieen en bewijzen die de expansie van de ruimte bewijzen.

this thread is getting:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is er met deze gebeurt dan:

Yawn.jpg

:D

die is van verveling overleden :D

Alles is wel gezegd lijkt me, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven