cutman
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Post eens een foto ik wil wel eens zien of het idd zo erg is als je zegt! of pm het ff.
zal weekend eentje maken en pmen bro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Post eens een foto ik wil wel eens zien of het idd zo erg is als je zegt! of pm het ff.
+1
+1
Verder ben ik wel benieuwd naar de rest van je schema.
Mijn polsen zijn 19, k*t dus mijn armen worden niet meer groter dan de huidige 47cm

ma:rug kuiten abs
di:borst+kuiten
wo bi+tri+abs
do:rust
vrij:schouders+armen
zaterdag is fullbody 1 oef per musclegroup
. Verder ben ik wel benieuwd naar de rest van je schema.
ma:rug kuiten abs [Rug training = biceps belasten]
di:borst+kuiten [Borst training = triceps belasten]
wo bi+tri+abs [Biceps en triceps belasten zonder dat ze echt rust hebben gehad.]
do:rust
vrij:schouders+armen [Weer biceps en triceps belasten. Nu wordt het echt te veel.]
zaterdag is fullbody 1 oef per musclegroup [Ik ga er vanuit dat je minstens een row, en minstens een press oefening doet. Dus wederom belasting voor de biceps en de triceps.]
Lijkt me dus echt veel te veel.
Niet alleen nadelig voor je armen, ook voor je andere lifts...

17.7cm op het smalste punt bij mij, en me armen zijn 41.0 cm, daar ligt het dus niet aan.
Enne gezien je nooit spierpijn hebt denk ik eigenlijk dat je je armen niet hard genoeg aanpakt (niet genoeg intensiteit). Qua setjes kan het omlaag wat de rest ook zegt, maar dan moet de intensiteit van je work-out wel hoog zijn. Hoe lang neem je rustpauze tussen de setjes en train je explosief?
. Ik train biceps zelf met +- 30kg barbell en dumbbells +- 18 kg. Wel stricte uitvoering!Het zijn relatief kleine spiergroepen die zo vol zijn dus niet overdrijven.
Klopt maar je moet zo opwarmen dat het je geen krachtverlies oplevert anders kan je niet tot het uiterste gaan. Lekker he CocaBusinessDat is echt letterlijk zo bij mij.
Gelijk na het eerste warming-up setje voor m'n biceps zit er een pomp in waar je niet goed van wordt.

Klopt maar je moet zo opwarmen dat het je geen krachtverlies oplevert anders kan je niet tot het uiterste gaan. Lekker he CocaBusiness![]()

Maar beste YinYang, ik warm zelfs op zonder gewichten...
Ik ga gewoon op het preacher bankje zitten.
Vervolgens doe ik mijn ogen dicht, en beeld mezelf in dat ik een barbell vast hou.
Langzaam beweeg ik mijn armen omhoog. Damn, die eerste was makkelijk.
Snel maak ik nog 4 of 5 reps.
Als ik de denkbeeldige barbell weer heb terug gelegd, sta ik op, kijk ik in de spiegel, en jezus... WAT EEN POMP! WAT EEN ADERS!![]()
Alle werksets die ik nog moet doen gaan met de allergrootste moeite.
Ik ben ten einde raad.
![]()