Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij gaat goed Artex! Brinta moet je gewoon eten met whey erdoor (met smaak) in een ongeveer 50/50 verhouding of 60/40 en evt. wat rozijnen toevoegen en voilla...eetbaar (ik vond het ook altijd vies, maar met whey en rozijnen is het goed te doen!... en ik heb ondervonden dat brinta smerig is
ik train atm UB/LB en ik maak lekkere progressie , 2/3 kilo deze maand ( nu 83kg) en 20kg op mn squat erbij.
ik merk dat de ub/lb wel een redelijke aanslag op mn lichaam is met mijn overgevoelige kapsels en banden. dus er is af en toe een hoge rep training tussendoor als ik denk dat ik mn normale training niet aankan zonder blessures.
zo lekker trainen

Waarom niet WSB4SB of iets dergelijks, dat zorgt ervoor dat je niet steeds zwaar gaat! Maar 4 daags splitten is natuurlijk ook chill...of als andere optie een 3 daagse split over 4 dagen..oke lekker druk weekend gehad.
beetje gefeest , maatje helpen verhuizen , gefeest en gewerkt.
nu lekker bami eten en vanavond trainen.
zit te twijfelen om weer terug te gaan naar een 4daagse split.
UB/LB is een behoorlijke aanslag om mn schouder en knieen.
En Nog een mooie training om mee af te sluiten! Beste PR kerel!quads-glutes
squat
15 x 20kg
12 x 60kg
12 x 70kg
12 x 80kg
6 x 90kg
1 x 110kg
1 x 120kg PR
niet hoger gegaan, last binnenkant linkerknie
seated leggpress
hoog en diep gegaan hier , maar het is een oud precor apparaat waar het gewicht niet opstaat. dus of hij gaat tot 150kg of 300kg
iig aardig wat herhalingen gedraaid op hoog(st)e standen
legg extension
15 x 30kg
12 x 40kg
12 x 40kg
12 x 50kg
lekker getraind , squat pr en vooral op die leggpress gebuffeld.

Lekker hoor! Chili en spierpijnvandaag overal pijnlekker rustdagje , zit aan de chili die over was van gister