MuscleMeat

Artex getting ripped

Het wordt zeker een hype op DBB om zuivel te dumpen uit het dieet..;):D

• Topic Starter Topic Starter
mja misschien :P maar aangezien mn hele familie lactose intolerant is.. it makes sense.

anyway even de laatste post voor een tijdje, ik vlieg naar spanje toe!
tot over 2 weekjes

Spanje, lekker man.

Laat de cerveza's je goed smaken!

Nais!:D prettige vakantie kerel!

moge jij veel slipjes vochtig maken

zo! lekker terug , mooie vakantie gehad en een beetje een kleurtje opgedaan.
ben best blij om te zien dat al het eten en drinken en drinken en drinken niet al te veel heeft invloed op mn fysiek heeft gehad , hoogstens een hoop vocht.

vandaag even bijkomen van alles en vanaf morgen weer trainen en goed eten.
dan halverwege augustus introkamp van mn nieuwe studie fysiotherapie dus dat word ook nog wel even zuipen.

net mn boeken besteld. eentje heet ''spieren'' en is echt goed dik dus kan niet wachten om ze binnen te krijgen en te kijken of ik er wat van op kan steken.

morgen dus weer de eerste training , zie morgen wel welke dat wordt

Welkom terug Artex!:D Goed vakantie gehad zie ik!:D

Vandaag weer terug aan het ijzer:fire:

alles had nog een beetje spierpijn vd vakantie (elke dag 50 baantjes gezwommen minimaal to keep in shape) dus een extra dagje rust.

hey jongens
mn log weer opengegooid, maar de trainingen komen weer in september. ik heb nu in de vakantie te weinig regelmaat om naast het eten koken en eten en trainen ook nog regelmatig te loggen.

wel af en toe een updateje ofcourse , en dan vanaf september weer regelmatige training updates.

ben nu wel begonnen met mn eerste echte bulk!
mn voeding is van 50-75g rijst per dag naar 150 gegaan en heb net een ontbijtje rijst met kip achter de rug.

't is ff wennen maar gaat best en kan er denk ik zo lekker op trainen.
borst is aan de beurt en ik ga me deze week focussen op perfecte uitvoering en lagere gewichten. daarna 1 weekje introkamp , dan weer een weekje superstrikt en lage gewichten, en dan vanaf 1 september , begin schooljaar, superstrikt schema draaien van een weekje of 8-12
ik heb nog nooit een fullbody schema of een ub/lb schema gedraaid dus wil kijken hoe mijn lichaam er op reageerd.

Suc6 met bulken kerel! En geniet nog even van de vakantie!

ja jij ook man,
lijkt alsof ik nu al een pak aankom van die bulk..
dit is mn eerste bulk dus ik dacht , ik ga rond de 2900/3000 zitten
maar volgensmij heb ik dit helemaal niet nodig en heb ik een lichaam zoals rob.
als ik terugdenk aan mn cut van januarie/februarie heb ik ook gewoon spieren gegaind op 2200 per dag.
dus wss schroef ik het eten wat terug naar 2500/2600. mocht dat niet genoeg zijn kunnen we altijd nog omhoog.

gisteren borst + 4 uur cardio (sportief dagje gevoetbald!) ging wel lekker.
vandaag rug op 12 reppers en wat minder gewicht.

ja jij ook man,
lijkt alsof ik nu al een pak aankom van die bulk..
dit is mn eerste bulk dus ik dacht , ik ga rond de 2900/3000 zitten
maar volgensmij heb ik dit helemaal niet nodig en heb ik een lichaam zoals rob.
als ik terugdenk aan mn cut van januarie/februarie heb ik ook gewoon spieren gegaind op 2200 per dag.
dus wss schroef ik het eten wat terug naar 2500/2600. mocht dat niet genoeg zijn kunnen we altijd nog omhoog.

gisteren borst + 4 uur cardio (sportief dagje gevoetbald!) ging wel lekker.
vandaag rug op 12 reppers en wat minder gewicht.
Niet iedereen heeft een zelfde metabolisme! de mijne is ook niet al te snel...maar zie het maar zo...het is een stuk goedkoper om 2200 cleane kcals naar binnen te krijgen...4000 clean wordt een heel ander verhaal! Echter is het natuurlijk wel zo dat als je dan een keer uit de band springt dat je wel heel snel een behoorlijk overschot creeert als je bulk op slecht 2500 zit...

Ikzelf eet momenteel 2600-2700kcals waarvan ik denk dat het mijn onderhoud is...vind het wel even best zo..;)

same here , en ik denk ook dat het vocht van al die extra koolhydraten ineens ook wel wat extra vocht vasthoud.

misschien zo even biceps doen, zodat ik me morgen meer kan focussen op alleen schouders en triceps... aan de andere kant rust nodig..

dilemmas :P

yups ... carefull met wat je ziet als aankomen ;) Extra carbs = extra vocht. (dacht zelfs 7gr per gr carb)
Dus nog niet per direct in paniek slaan.

Ivm je onderhoud kcal. Dat moet je gewoon een beetje uitzoeken :p Als je zo consequent
mogelijk blijft en kleine aanpassingen maakt vind je wel wat je moet eten om bij te komen
of om te cutten. Het heeft geen nut om 3000kcal te gaan eten en 1kg VVM aan te komen
als je er ook 2kg BF bijkrijgt.

Laatst bewerkt:
yups ... carefull met wat je ziet als aankomen ;) Extra carbs = extra vocht. (dacht zelfs 7gr per gr carb)
Dus nog niet per direct in paniek slaan.

Ivm je onderhoud kcal. Dat moet je gewoon een beetje uitzoeken :p Als je zo consequent
mogelijk blijft en kleine aanpassingen maakt vind je wel wat je moet eten om bij te komen
of om te cutten. Het heeft geen nut om 3000kcal te gaan eten en 1kg VVM aan te komen
als je er ook 2kg BF bijkrijgt.

precies wat ik dacht ja. ik ben gewoon nog een beginner en ben pas met voeding bezig sinds 1 januari. dus ik moet nog een hoop over mezelf uitvinden. en het ''onderhoudsniveau'' is ook iets dat blijft veranderen natuurlijk.
denk dat ik zo toch even biceps ga doen, verveel me :)

net even biceps getraind , ging weer matig.
ik heb eigenlijk nog nooit een echt lekkere bicepstraining gehad!
zat daar is over na te denken en ik denk omdat (zoals iedereen) ik fout ben begonnen deze spier te trainen. veel gewicht slechte vorm.
te vaak is het geval dat ik nog niet voel alsof ik een goede biceptraining heb gehad , maar het begin en het einde van de beweging het al opgeeft , terwijl het midden nog zat power heeft.
ik denk dat ik het beste het gewicht van mn bicep trainingen kan halveren, en met prefecte vorm langzaam opbouwen en zien wat voor resultaat dit geeft.

hmm ik weet niet of je geintresseert bent in de methodes van anderen (mij bijv.) maar je moet gewoon varieren met oefening/form/reps/gewicht en de bepaalde movement die je maakt zo doe ik afentoe naar buiten draaien met sitting db-curls of concentration curls, kan ook met pose curls.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

21'en is ook erg geliefd bij velen

ja ik heb alles wel zo'nbeetje geprobeerd, maar het begin en eind vd beweging is gewoon te zwak.
vandaag lekker schouders ^^

zo , net een hele goede low weights epic squeeze schouder/tricep/onderarm training gehad!

Terug
Naar boven