Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yes staand
thuis trainen is niks , maar kon vandaag even niet anders ivm tijd
thuis mis je toch echt t gemak van alle dumbbells etc , elke keer weer ding eraf draaien gewicht eraf ander erop weer dichtdraaien....
maargoed , morgen benen![]()

Hehe ken het. Had ook een soort van thuisgym. Nu kan ik voor 6 tientjes / jaar in een aardig geavanceerd trainingscentrum terecht.. Keuze was snel gemaakt, en mijn apparaten gingen op marktplaatshaha ik heb het toch gedaan
bedoel alleen dat het een beetje demotiverend werkt als je lekker de volgende set wil knallen en je moet eerst alles changen.
maar dat ben ik..

ik heb een redelijke gym , maar zit met mn tijd
werk als beveiliger , dus lange nachten draaien af en toe , slapen, ff thuis dan weer werken
dan heb ik soms geen tijd om naar de gym te gaan, wel om thuis te trainen
eten word deze week k*t, eet op t werk avondeten , geen magnetron en die gasten koken vet :S
morgen benen, word ook thuis..
squat kan dan niet zwaar , dan maar hoge reps en wat lunges
of ik moet vroeg wakkerworden maar i doubt that
nu lekker mn bakje kwark eten en slapen
groetjes
ja ik neem een bak kwark mee voor in mn pauze en heb net kip met rijst en groente in een bakje gedaan , daar maar een magnetron vinden of koud knagen.

alleen voor biceps naar de gym? met dit weer? lekker !

Vind je bench wel nice.
Voeding mist gezonde vetten en die eiwitten in de ochtend vind ik wel wat magertjes.
En na trainen alleen 100 gram kip, waarom geen whey, + 1 banaan.
Voor je leeftijd is je geheel zeer netjes, ben benieuwd wat je moet inleveren met de cut, ga die ook over zo'n maandje doen schat ik.
suc7
whey word pas na zo'n 1 tot 1.5 uur opgenomen dus die moet je voor je training nemen, staan wat goede pots over op t forum
banaan na je training vult je suikerpiegel gelijk weer aan , doe je dit niet verbrand je nog een poosje vet met alles wat je doet