AndroidHealthClinic

Artex getting ripped

• Topic Starter Topic Starter
ik neem 1.5 uur voor mn training kip met rijst en 45 mins voor mn training een volle shake
ik neem aan dat die bcaa's dan misschien wel wat helpen, maar niet noodzakelijk voor een goede cut

ik neem 1.5 uur voor mn training kip met rijst en 45 mins voor mn training een volle shake
ik neem aan dat die bcaa's dan misschien wel wat helpen, maar niet noodzakelijk voor een goede cut

Idd, als je zo in je training gaat hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken over je BCAA's.

Geen idee nog niet :p Heb het artikel nog niet uitgelezen :o Maar, ik kan me inbeelden dat
het voor ons 'amateurs' eigenlijk niet echt veel uitmaakt

Glutamine sowieso ook al niet, dat deed geen ruk.

Creatine werkt als een natuurlijk anti oxidant, speelt in op je IGF dus dat zou ik erin houden.
zodra ik aan me cut begin rond april en ik moet wat punten weten ben jij me aanspreek punt als je het niet erg vind:p
(moet eerst zelf nog even inlezen over wat puntjes)

zodra ik aan me cut begin rond april en ik moet wat punten weten ben jij me aanspreek punt als je het niet erg vind:p
(moet eerst zelf nog even inlezen over wat puntjes)

:roflol:

Tja ... ik kan je wel dingen vertellen, maar er zijn er vast andere hier op het forum
die daar lijnrecht tegenover staan :p

Idd, als je zo in je training gaat hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken over je BCAA's.

dacht ik ook zo ja
en bijna aansluitend aan mn training uurtje erna ofzo, meestal al mn avondeten

maar elk lichaam is anders en misschien moet ik gewoon meer eten.. well see , dit is mn eerste cut en dus een experiment

vrijdag 15 januari 2010

Rug /Biceps

Wide-grip chins
8x -40
8x -40
8x -40
Lat machine pulldowns
12 x 7
12 x 9
12 x 9
BOR
12 x 40
12 x 50
9 x 50
Deadlifts
12 x 70
3 x 100
2 x 140 PR
0 x 150 gripfail

EZ preacher curls
12 x 10 + stang
12 x 20 +
12 x 20 +
Dumbbell curls
3 x 12 x 8 each arm strikt

Cardio:
15 minuten fietsen interval
Voeding:
Beetje laat gegeten wel goed
Comments:
Begon met BOR, ging vrij lekker , daarna DL ging perfect tot die 150 gripfail, daarna ging alles minder was doodop daardoor

tijdens mijn eerste cut verloor ik in de eerste 10 dagen 3 kilo. Ben na 12 dagen gestopt :P

nice PR

ik laat het je even zo weten,voor het zelfde geld bekijk je de reactie op je post bij me foto niet meer, 1e pagina in me log staan nog meerdere foto's;)

Laatst bewerkt:
:roflol: ik dacht in eerste instantie al: damn, doet die nu pull ups met 40kg aan zich?
Maar toen zag ik het min teken pas staan :p

Ivm je gripfail: straps kopen kerel. En jaja, blabla dat komt je grip niet ten goede, maar
minder reps maken dan je kan omdat je grip failt is imo toch erger.

Complete training, netjes

:roflol: ik dacht in eerste instantie al: damn, doet die nu pull ups met 40kg aan zich?
Maar toen zag ik het min teken pas staan :p

Ivm je gripfail: straps kopen kerel. En jaja, blabla dat komt je grip niet ten goede, maar
minder reps maken dan je kan omdat je grip failt is imo toch erger.

Complete training, netjes

hehe ja, ik doe die pullups (wide grip) in zon machine
beperkte ROM maar ik kan er anders gewoon maar 2 of 3 so be it

ja zat er aan te denken straps te gaan halen, en dan alleen gebruiken voor laatste setje DL ofzoiets

ben helemaar kapot, brak ,whatever :p
vanochtend gewogen op een kilo meer, 83.4 du dat is niet zo erg en dat zal snel weer wegzijn

zwaar verkouden en ziekjes , vandaag geen training

Beterschap dan maar !

maandag 18 januari 2010

Borst /Triceps

Benchpress
12 x 70
12 x 70
12 x 70
Dumbbell Fly’s
12 x 6
12 x 8
12 x 10
Incline dumbbell press
3 x 12 x 20

Cable pressdowns
12 x 6
12 x 8
12 x10
rope pushdown
12 x 6
12 x 4
12 x 4
insane pomp :P
Cardio:
25 mins crosstrainer
Voeding:
perfect
Comments:
Lekker lichte training, ben erg verkouden en moe door slecht slapen dus iets rustiger getraint dan normaal

Begin je al resultaten te zien van het cutten ?

Begin je al resultaten te zien van het cutten ?

ja zeker, elke dag een nieuw lijntje, dan op mn kuiten , dan begin ik de scheiding te zien in mn bicep kopjes , dan weer meer defenitie op mn schouder

ben er erg blij mee, maar ik heb nog wel ff te gaan, ben iig dat overtollige vocht kwijt , nu het echte vet

ja zeker, elke dag een nieuw lijntje, dan op mn kuiten , dan begin ik de scheiding te zien in mn bicep kopjes , dan weer meer defenitie op mn schouder

ben er erg blij mee, maar ik heb nog wel ff te gaan, ben iig dat overtollige vocht kwijt , nu het echte vet
ben benieuwd, hoe zit je voeding in elkaar op een door de weekse dag:D
lekkere t**ten training!

deloadje dan maar ;)

Leuk dat je al resultaten krijgt van je cut kerel ! Keep it up !

ben benieuwd, hoe zit je voeding in elkaar op een door de weekse dag:D
lekkere t**ten training!

voeding doordeweeks staat in mn eerste post

@rob, thnx, en is dat nou lekker om 6 uur al achter de computer :eek: :rolleyes:

ben weer @ de 83 kilo, merk wel dat het een paar dagen duurde voor mn bodyweight om te stabiliseren na die nacht zuipen.. maarja dan weten we dat voortaan :)

voeding doordeweeks staat in mn eerste post

@rob, thnx, en is dat nou lekker om 6 uur al achter de computer :eek: :rolleyes:

ben weer @ de 83 kilo, merk wel dat het een paar dagen duurde voor mn bodyweight om te stabiliseren na die nacht zuipen.. maarja dan weten we dat voortaan :)

ach ja, vaste morgenpost hé ;)

Terug
Naar boven