Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik neem 1.5 uur voor mn training kip met rijst en 45 mins voor mn training een volle shake
ik neem aan dat die bcaa's dan misschien wel wat helpen, maar niet noodzakelijk voor een goede cut
zodra ik aan me cut begin rond april en ik moet wat punten weten ben jij me aanspreek punt als je het niet erg vindGeen idee nog nietHeb het artikel nog niet uitgelezen
Maar, ik kan me inbeelden dat
het voor ons 'amateurs' eigenlijk niet echt veel uitmaakt
Glutamine sowieso ook al niet, dat deed geen ruk.
Creatine werkt als een natuurlijk anti oxidant, speelt in op je IGF dus dat zou ik erin houden.

zodra ik aan me cut begin rond april en ik moet wat punten weten ben jij me aanspreek punt als je het niet erg vind
(moet eerst zelf nog even inlezen over wat puntjes)

Idd, als je zo in je training gaat hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken over je BCAA's.
ik dacht in eerste instantie al: damn, doet die nu pull ups met 40kg aan zich?
ik dacht in eerste instantie al: damn, doet die nu pull ups met 40kg aan zich?
Maar toen zag ik het min teken pas staan![]()
Ivm je gripfail: straps kopen kerel. En jaja, blabla dat komt je grip niet ten goede, maar
minder reps maken dan je kan omdat je grip failt is imo toch erger.
Complete training, netjes

ben benieuwd, hoe zit je voeding in elkaar op een door de weekse dagja zeker, elke dag een nieuw lijntje, dan op mn kuiten , dan begin ik de scheiding te zien in mn bicep kopjes , dan weer meer defenitie op mn schouder
ben er erg blij mee, maar ik heb nog wel ff te gaan, ben iig dat overtollige vocht kwijt , nu het echte vet

ben benieuwd, hoe zit je voeding in elkaar op een door de weekse dag
lekkere t**ten training!

voeding doordeweeks staat in mn eerste post
@rob, thnx, en is dat nou lekker om 6 uur al achter de computer![]()
ben weer @ de 83 kilo, merk wel dat het een paar dagen duurde voor mn bodyweight om te stabiliseren na die nacht zuipen.. maarja dan weten we dat voortaan![]()