Associate
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me af waarom je bij zoveel oefeningen een dropset doet. Gaat wel ten koste van andere oefeningen als je benen al zo vermoeid zijn.
Ik vraag me af waarom je bij zoveel oefeningen een dropset doet. Gaat wel ten koste van andere oefeningen als je benen al zo vermoeid zijn.

Met 5 x trainen per week vind ik dat ook niet ideaal.
Oh dus het gaat om je ego en niet om sterker worden. Elke training tot failure trainen is gewoon niet goed voor je zenuwstelsel. Maar daar ga je nog wel achterkomen.

Niet alleen je spieren, maar ook je zenuwstelsel heeft tijd nodig om te herstellen. Als je elke training volledig tot failure traint is dat niet goed voor je zenuwstelsel. Dan stort je vanzelf in elkaar en kan je weer opnieuw beginnen. Ik zou dit hooguit bij je laatste oefening doen en verder niet. Maar als jij andere verhalen hoort waarom het wel goed zou zijn ben ik benieuwd.
Ja 2 x in de week je spiergroep tot failure trainen levert geen resultaat. Dan zal je het bij 1 x in de week moeten houden, zodat je lichaam voldoende kan herstellen.
Staat bij 1e post toch ?

. Hoe dan ook zou ik net als anderen je aanraden van een andere gym te zoeken. Squat en deadlift in smithrack is een hel, zeker deadlift
. In ieder geval wel sterke trainingen voor je leeftijd
. maar als ik jou was zou ik me gaan toeleggen op de grote 3 en daarnaast was assitance. Succes!Hallo kerel,
Was effe even vlug je log aan het doorlezen. Ik vind je trainingen er nogal vol uitzien man en toch wel heel sterk bodybuidlinggericht. Keuzes moeten er gemaakt worden, ofwel leg je jou toe op kracht (op de grote drie) ofwel ga je voor bodybuilding. Hoe dan ook zou ik net als anderen je aanraden van een andere gym te zoeken. Squat en deadlift in smithrack is een hel, zeker deadlift
. In ieder geval wel sterke trainingen voor je leeftijd
. maar als ik jou was zou ik me gaan toeleggen op de grote 3 en daarnaast was assitance. Succes!

Bedank voor de reactie, Ik wil toch echt meer de bodybuilding kant op. Daarbij hou ik wel gewoon de grote 3 goed bij zodat je kracht en balans van je lichaam goed bij kan houden.
Gymeigenaar vertelde mij dat er binnenkort nog meer spul binnenkomt. heb gezegt dat een powerrack/squatrack het mooiste zou zijn, maar daar wil hij nog niks over zeggen.![]()
Ga dan voor powerbuilding als je voor kracht en grote volumetrainingen bent (vind je daar wel nogal jong voor om daar reeds mee te beginnen). geef je lichaam gewoon genoeg rust.
Trouwens je zegt dat je 5x per week traint hé, waarom dan niet het systeem van 3 trainingen in de week waar je de grote 3 onder handen neemt en dan nog 2 assistancetrainingen per week? Nuja in de gym waar je momenteel traint is bodybuilding idd wel de enige mogelijkheid momenteel. Is deadlift echt niet mogelijk zonder de smith? Barbell en schijfjes gewichten moeten ze daar toch liggen hebben?
Ik ga de bodybuilding kant op ipv powerlifting. Dat vind ik het mooist en de trainingen van een pl'er spreekt mij totaal niet aan.