Wel makker, dan zit je ook wel in het totaal verkeerde gedeelte van dit forum, je log staat namelijk in de powerliftsectie.
Dat was me eerste log, die stond bij PL, strongman logs. deze staat gewoon bij traininglogs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel makker, dan zit je ook wel in het totaal verkeerde gedeelte van dit forum, je log staat namelijk in de powerliftsectie.

Dat was me eerste log, die stond bij PL, strongman logs. deze staat gewoon bij traininglogs![]()
. Veel succes met trainen in ieder geval!Ah, nu zie ik het ook idd, mijn fout, sorri. Veel succes met trainen in ieder geval!

Zodat ik hem in me fotogalerie kan zetten.welja bij niemand lukt het nu(virus ofzoiets) gewoon tinypic als je hier fotos wil plaatsen dus

Vrij veel definitie weggevallen.
Rijst is gehalveerd. Groente verdubbeld. en kip/tilapia van 100g naar 150g
50g ipv 150. Maar die 50 word nu 66.66666667 omdat ik dan gelijk een heel pak erin kan gooien ipv alles afmeten.

Mijn dag is weer goed.
helemaal opgezwollen
ff met me cardio en voeding puzzelen en kijken wat het volgende week wordt. Je moet eens beginnen met dropset.. En dan derna nog 3 x 8 uw MAX

Ik log al lang niet meer.