Politie zal er echt niet zo moeilijk om een kuurtje doen. Ik hoorde van een bekende van dit forum dat een maat van hem met hele grote hoeveelheden is opgepakt en is niet vervolgd. Dus ze gaan echt niet moeilijk doen om een kuurtje. Als de politie je pakt met een grammetje coke dan is het ook eigen gebruik en pakken ze het hoogstens af.
Maar ff terug komen op je vraag. Moest vorig jaar naar het ziekenhuis toe tijdens de kuur om een tetanisprik te halen. Heb gewoon gemeld dat ik aan het kuren was. Met welke spullen en hoeveelheden. Heb toen een heel interessant gesprek met die arts over aas gehad. Die arts is het toen wezen opzoeken in een boek of het kwaad kon. Kon allemaal prima!!!
Ik zal het altijd melden!!!
Maar ff terug komen op je vraag. Moest vorig jaar naar het ziekenhuis toe tijdens de kuur om een tetanisprik te halen. Heb gewoon gemeld dat ik aan het kuren was. Met welke spullen en hoeveelheden. Heb toen een heel interessant gesprek met die arts over aas gehad. Die arts is het toen wezen opzoeken in een boek of het kwaad kon. Kon allemaal prima!!!
Ik zal het altijd melden!!!

) een beetje beschadigd was. (toedracht weet ik niet meer, maar ging niet goed)