XXL Nutrition

AS en ziekenhuis.

Politie zal er echt niet zo moeilijk om een kuurtje doen. Ik hoorde van een bekende van dit forum dat een maat van hem met hele grote hoeveelheden is opgepakt en is niet vervolgd. Dus ze gaan echt niet moeilijk doen om een kuurtje. Als de politie je pakt met een grammetje coke dan is het ook eigen gebruik en pakken ze het hoogstens af.

Maar ff terug komen op je vraag. Moest vorig jaar naar het ziekenhuis toe tijdens de kuur om een tetanisprik te halen. Heb gewoon gemeld dat ik aan het kuren was. Met welke spullen en hoeveelheden. Heb toen een heel interessant gesprek met die arts over aas gehad. Die arts is het toen wezen opzoeken in een boek of het kwaad kon. Kon allemaal prima!!!
Ik zal het altijd melden!!!

Ik heb voor dit soort dingen altijd een briefje bij mijn papieren wat ik gebruik.. en er zijn altijd mensen in mijn omgeving op de hoogte..

:thumbs: zo hoort het.

Ik zou mocht ik ooit in het ziekenhuis alles keurig vertellen, is ook voor jouw eigen gezondheid.

toen ik 8 maanden HRT gevogd heb, heeft mijn dokter gezegd dat als ik ooit geopereerd moest worden dat ik aan de anesthesist moest zeggen dat ik ook cortisone nam omdat dit de anesthesie kon beinvloeden.

AAS gebruik is niet strafbaar in NL.. en bezit ook niet.. alleen verhandelen mag niet.. dus tenzij een dikke AAS deal is misgelopen je kofferbak tjokvol zit en je daardoor bent neergeknald hoef je je nergens druk om te maken ;)

ik herinner me een post van DBC01 waarin het wel duidelijk was hoe belangrijk het is om artsen te laten weten wat je gebruikt. Met een beetje geluk tref je een arts die er ook nog iets vanaf weet en het kan gebruiken in z'n behandeling.

Ik geloof dat DBC destijds die dokter het een en ander heeft moeten uitleggen, omdat z'n kurende kameraad (lekkere alliteratie :D) een beetje beschadigd was. (toedracht weet ik niet meer, maar ging niet goed)

Interacties testosteron:

Interacties
Androgenen kunnen de gevoeligheid voor orale anticoagulantia verhogen, zodat het nodig kan zijn de dosering van het anticoagulans te verminderen. Het hypoglykemisch effect van bloedglucoseverlagende middelen kan worden versterkt. Gelijktijdig gebruik met ACTH of corticosteroïden kan oedeemvorming versterken.

Met andere woorden, het kan invloed hebben op: bloedglucoseverlagende middelen, anti stollingsmiddelen, corticosteroiden(alleen meer oedeem).
Op zich erg weinig interacties met andere middelen en dus erg weinig gevaar.
Toch zou ik het melden als ik midden in een kuur zit, je bloeddruk is hoger (bij trauma dus meer kans op bloedingen vooral gevaarlijk bij trauma aan hoofd ivm hersenbloedingen). Verder denk ik dat politie er weinig aan heeft/doet als ze het weten. Komt nog bij dat politie het waarschijnlijk niet te weten komt omdat je OF aan ambulancepersoneel verteld over gebruik OF pas op eerste hulp. Zou me er niet zo druk om makne, moment dat het nodig is zul je zelf wel in kunnne schatten of je het wel of niet verteld. Vertel je het niet heeft het niet heel veel gevaar mbt andere medicatie die ze toedienen aangezien ze antistolling en diabetesmedicatie niet vaak toedienen bij trauma's

Interessant topic. Ga ik zeker in de gaten houden. Ik zou alles opbiechten. En heel mijn familie weet dat ik gebruik.
Ga deze keer ook maar een papiertje op de koelkast plakken met wat ik gebruik denk.

Ik weet dat de meeste insuline gebruikers vroeger altijd een papiertje in hun portemonnee hadden. Weet niet of dit nog zo is nu er meer over bekend en het veiliger gebruikt kan worden

Yep dat van dat papiertje doe ik ook, niet alleen wat betreft insuline, maar gewoon de hele mikmak staat er in. Vrouwtje weet iig overal van en is van alles op de hoogte. Heb papiertjes in zowel m'n portemonnee als in m'n auto.

Ja ik ga dit ook doen vanaf nu aangezien IGF insuline achtige werkingen heeft doe we het toch maar. Better safe then sorry.
Doseringen / wetenschappelijke naam / generieke naam verder nog meer op het velletje???

ik herinner me een post van DBC01 waarin het wel duidelijk was hoe belangrijk het is om artsen te laten weten wat je gebruikt. Met een beetje geluk tref je een arts die er ook nog iets vanaf weet en het kan gebruiken in z'n behandeling.)

Dat briefje was ik net naar op zoek, Heel handig als je ooit op de operatie tafel beland.
Kan iemand het vinden? :)

justitele problemen? Je gaat echt de bak in draaien ofsow om dat je anabolen hebt gebruikt. Dat kan niet en kunnen ze niet maken, geldboete ook niet duss

Als ik jou was, zou ik eerlijk zijn. Door aas wordt meestal de verdovingshoeveelheid in mg'en verhoogd. aas zijn medicijnen. Je lichaam is belangrijker dan andere zaken.

Als ik jou was, zou ik eerlijk zijn. Door aas wordt meestal de verdovingshoeveelheid in mg'en verhoogd. aas zijn medicijnen. Je lichaam is belangrijker dan andere zaken.

Hey suat,
ik zou graag weten waar je dit op baseerd? Er zijn namelijk geen stukken geschreven waarin staat dat AAS invloed heeft op narcotica (verdovingsmiddelen)

Ik vraag me af of iemand weet wat te doen wanneer je aan het kuren bent en je krijgt een auto ongeluk of zoiets dergelijks en een ziekenhuis opname is vereist. Ze vragen dan al vaak of je medicijnen gebruikt en voor zover ik weet zijn As eigenlijk van oorsprong medicijnen. Ga je nu vertellen wat je gebruikt?
Ook als de oorzaak van zo'n ongeluk moet worden bepaald en justitie bemoeit zich ermee. Ik geloof graag dat ze denken dat AS agressief rijgedrag veroorzaakt plus het feit dat je illegaal bezig bent. Kan ook zijn dat ze Je AS vinden terwijl ze je spullen doorzoeken.
Dus wat doe je ?
Of heb ik een verkeerd beeld van de eventuele toedracht.

Het gebruik van AAS is zowiezo niet illegaal, alleen de handel ervan wel (je moet dan natuurlijk niet een hele partij in je auto hebben ;) ). Beter ben je eerlijk tegen de hulpverleners/artsen.

Hey suat,
ik zou graag weten waar je dit op baseerd? Er zijn namelijk geen stukken geschreven waarin staat dat AAS invloed heeft op narcotica (verdovingsmiddelen)

Heb het op TV gevolgd in een documantaire. Plus het is hier een keer langs geweest. Ik dacht dat DBC daarover had gepost.

Zijn jullie wel zo zeker over 'het gebruik van aas is niet illegaal' ?

Voor zover ik weet mag je in je eigen huis ook snuiven en high zijn maar vh moment dat je je eigendom verlaat ...

Dus met aas in je lijf rondrijden is legaal? Ik betwijfel het

Gebruik van drugs is niet strafbaar, dus zou het erg vreemd zijn dat gebruik van aas wel strafbaar zou zijn.

Gebruik van drugs is niet strafbaar, dus zou het erg vreemd zijn dat gebruik van aas wel strafbaar zou zijn.

is niet strafbaar net als cooke hero weed en al die shit maar goed ze kunnen het wel in beslag nemen dus niet zeggen dat je het thuis hebt liggen:D

Ja maar je moet wel de interpretatie daarvan juist hebben, gebruik van drugs in je eigen huis is niet strafbaar, op openbare plaatsen wel voor zover ik weet of mag je in holland gewoon op straat snuiven?

In ieder geval mag je zeker niet onder invloed van drugs rijden dus in principe ook niet onder invloed van as tenzij je die op voorschrift hebt

Heb het op TV gevolgd in een documantaire. Plus het is hier een keer langs geweest. Ik dacht dat DBC daarover had gepost.

Ok ik heb er niks over kunnen vinden en heb toegang tot zeer veel medische bronnen en zelf ook veel kennis van zaken. En weet zeker dat er niet meer narcotica hoeft te worden toegediend bij AAS gebruik. Natuurlijk wordt er wel rekening gehouden met gewicht en mannne die AAS gebruiken zijn meestal zwaarder dan gemiddelde man. Mssn dat je dat bedoeld? AAS heeft in ieder geval geen gevolgen voor werking van verdovingsmiddelen. Gevaren die ik kan bedenken heb ik reeds gepost.

Mssn dat DBC kan aanvullen?

Terug
Naar boven