- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee JW
Interessante artikelen staan er van je op de site van XXL, dank daarvoor.
vraagje: speelt de deadlift een belangrijke rol als je traint voor hypertrofie? Met andere woorden: is de deadlift onmisbaar als hypertrofie je doel is? ‘Kosten/baten’
Je snapt zelf toch ook wel dat geen enkele specifieke oefening onmisbaar is voor hypertrofie.

Hangt ervan af hoe je hem uitvoert. Kijk even hoe Markus Ruhl deadlift, dat is beter voor bodybuilding dan een sumo 1cm van de grond powerlift deadliftMisschien is het niet de juiste vraagstelling.
Bij ons in de gym zijn de meningen verdeeld over de toegevoegde waarde van de deadlift binnen bodybuilding.
vandaar mijn vraag aan JW.
Snaps![]()
Hangt ervan af hoe je hem uitvoert. Kijk even hoe Markus Ruhl deadlift, dat is beter voor bodybuilding dan een sumo 1cm van de grond powerlift deadlift
minuut 2:20 ongeveer. Maar zelfde geld voor conventional, je kan beter een andere variatie gebruiken die wat meer rug activatie heeft. Bij normale deadlift squat je soort van het gewicht namelijkIk bedoel de conventional deadlift. En ik zoek Markus Ruhl wel ff op![]()
Bij normale deadlift squat je soort van het gewicht namelijk
minuut 2:20 ongeveer. Maar zelfde geld voor conventional, je kan beter een andere variatie gebruiken die wat meer rug activatie heeft. Bij normale deadlift squat je soort van het gewicht namelijk
Dit zou een sticky moeten wezen in de aas sectie.Ik ben echter wel van mening dat de gebruikte doseringen die hier regelmatig voorbij komen echt VEEL hoger zijn dan noodzakelijk, en ook dan verstandig.

Beter merk zoekenmet die troep die ze je tegenwoordig aansmeren moet je wel grammen rammen wil je wat merken![]()

Leg de stang op je rug en is een lelijke squat.Fijn om te weten dat de normale deadlift eigenlijk een squat is
Is de reden dat mensen bij benchen last van hun schouders krijgen wellicht ook dat ze bij een normale bench press als het ware het gewicht soort van shoulder pressen namelijk?Bij normale deadlift squat je soort van het gewicht namelijk
Ik had nog zo gezegd dat je geen voorbeeld moet nemen aan hoe ik squat.

Waar zit de plooi van zijn heup op het moment dat het gewicht omhoog begint te gaan?