XXL Nutrition

Aspireren

Bezoekers in dit topic

Grijpwijk

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2004
Berichten
3.621
Waardering
3
Lengte
1m93
Massa
100kg
Meestal komen er bij het aspireren geleidelijk wat luchtbelletjes in de spuit zodat je weet dat je goed zit.
Soms heb ik echter een probleem. Dan lijkt het net of ik in een soort vacuum zit ofzo. Toch zit er dan vaak ineens een ml lucht in de spuit schijnbaar en zodra je de trekker (hoe heet zoiets officieel?:D) loslaat, schiet die in 1 keer snel naar voren.
Kan t slecht uitleggen en heb er alleen last van als ik het zelf doe. Heb het idee dat ik te diep zit ofzo want vaak als ik de naald iets minder diep erin doe is dit probleem niet aan de orde.

Wie herkent dit of weet wat het precies inhoudt?
 
zie niet in wat je probleem is ???? is toch normaal als je vacuum lucht in je spuit haalt, dat deze bij het loslaten "terugschiet".
 
voor zover ik weer hoeft aspireren maar heel kort en een klein beetje lucht maakt echt niet zo gek veel uit hoor!

de 'trekker' heet overigens een stamper.
 
Het probleem is dat het aspireren heel moeilijk gaat soms en het dus allemaal wat ongecontroleerd gaat. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
 
zolang er geen bloed in de spuit komt: prima toch? :D
 
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het.
Was al bang dat het een beetje een onduidelijk geheel zou worden maar t zal allemaal wel goed zijn dan :D
 
Is juist goed als het moeilijk gaat. Dan trek je 'm inderdaad vacuum, wat natuurlijk niet makkelijk gaat. Belangrijkste is dat je niet in een ader zit. Dan trek je er trouwens ook zo bloed in, dus dat aspireren kan inderdaad gewoon met een kleine beweging. Je hoeft er echt niet als een gek aan te trekken. :D
 
axestream zei:
Is juist goed als het moeilijk gaat. Dan trek je 'm inderdaad vacuum, wat natuurlijk niet makkelijk gaat. Belangrijkste is dat je niet in een ader zit. Dan trek je er trouwens ook zo bloed in, dus dat aspireren kan inderdaad gewoon met een kleine beweging. Je hoeft er echt niet als een gek aan te trekken. :D
wat gebeurt er als je in een ader zit? Wat gebeurt er als er bloed in een spuit komt en je spuit de spuit gewoon leeg?
 
SageFrancis zei:
wat gebeurt er als je in een ader zit? Wat gebeurt er als er bloed in een spuit komt en je spuit de spuit gewoon leeg?

Een ader prik je over het algemeen doorheen. Zodra je de spuit eruit haalt komt er een mooi fontijntje bloed uit je injectieplaats wat tot gevolg heeft dat er een mooie bloedvlek op je lichtkleurige slaapbank kan ontstaan. ;)

Als je bloed omhoog trekt in de spuit kan je iets minder diep proberen of ff iets ernaast opnieuw zetten. Bloed krijg je toch niet makkelijk uit je spuit dus injecteer je gewoon mee.
 
Grijpwijk zei:
Het probleem is dat het aspireren heel moeilijk gaat soms en het dus allemaal wat ongecontroleerd gaat. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Als er heel weinig lucht in de spuit zit kan dit ook heel moeilijk uitzetten. Doordat je met de "stamper" naar achter beweegt creeer je onderduk waardoor de belletjes vergroten.
 
Grijpwijk zei:
Het probleem is dat het aspireren heel moeilijk gaat soms en het dus allemaal wat ongecontroleerd gaat. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Die ervaring heb ik ook. als ik de zuiger terugtrek weet ik niet of er beweging in zit. het is ook zo'n onhandige k*t positie waarin je staat.
 
zet dan ook in je been:D
 
heb trouwens nog een vraag wat als je in je schouders zet en er komt een beetje bloed in maar niet zoveel dat je in een ader geprikt heb kan je het dan gewoon injecteren.
 
Ik zou er toch vanuit gaan dat je wél in een ader zit en bij het minste geringste aan bloed NOOIT inspuiten maar overnieuw zetten,kerel.

En dat je dood zou gaan als je in een ader spuit is ook een fabeltje maar je kan er serieus problemen mee krijgen dus NEEM GEEN RISICO!!
 
ik weet dat je tot 3 ml anabolica in een ader kan spuiten zonder dat je doodgaat ;)
 
Zelf gedaan dus,bro?

Vertel verder?
 
op een forum ?.... yeah right
 
Mis ik iets ofzo?

Wat kan jou het rotten wat anderen vinden?

Ik vertel alles wat me gebeurd...kunnen mensen alleen van leren,kerel.

Maar ieder zn ding dus als je liever niet vertelt ook goed.
 
oke waarom ni...

zat in men 2 de week van de kuur (deca en test)(3 de kuur) persoonlijk ben ik niet zo voor naalden, daarmee dat het vrouwtje de prikskes zette en ze deed dit al een tijdje.

ik lig op mijn buik en ze steekt de naald erin(altijd in de bil) en aspireerd(geen bloed te zien)en ze injecteerd(zoals altijd) na 1.5 ml begin ik het zeer warm te krijgen en benauwd.... ik blijf rustig en laat niets merken aan men madam... na 2 ml begin ik te hoesten, vrouwtje zegt dat ik moet stilzitten maar dat gaat zeer moeilijk en ze duwt de rest van de vloeistof er direct in.. terwijl ik aan het hoesten en aan het stikken ben, ze dacht dat aan ik het "spelen was"...

hoestend en stikkend en mijn ogen die bijna uit men oogkassen willen springen
sta ik recht en ik voel dat ik elk moment ga wegvallen... ik weet niet wat er gebeurt en neem men gsm en duw het noodnummer in en steekt mijn hoofd onder de kraan met koud water ondertussen lig ik te hoesten en te kotsen en krijg ik geen adem, dan ben ik bewusteloos neergegaan...

het moeten een dikke 5 minuten geweest zijn dat ik volledig weg ben geweest , ben terug "wakker" geworden en kon amper ademen en de borst streek deed enorm veel pijn...

ondertussen was de ambulance er al aangekomen maar ik wou niet mee gaan omwille van "problemen" achteraf misschien en de ambulancier zei tegen mij dat ik best men huisdokter kon bellen omdat die weet waar ik mee bezig was en ze in het ziekenhuis toch niets van AS afweten(zijn de woorden van de ambulancier zelf) ???

huisdokter laten komen en hij zei dat ze in een ader had gespoten... hoe kan dit? vrouwtje had de naald tijdens het injecteren een beetje terug getrokken(vertelde ze mij later) en zo zou ze dan in de ader terecht gekomen zijn.

gevolg: 4 dagen plat op de zetel gelegen met een pijnlijke borst en alleen zeer rustig kunnen ademen(in zeer korte stukjes) en hoestend...

een nog grotere schrik van naalden...en zeggen dat ge nooit meer kuurt...

dit is zo een paar maanden geleden en we zijn al terug aan het denken wat het volgende kuurtje zou kunnen zijn, maar ben momenteel droog aan het trainen en dat kan zonder injects ook ( gelukkig)
 
Back
Naar boven