400mman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had drie jaar geleden eens een atletiekdag... Ik rende de 400m in 1 minuut ongeveer en mocht toen meedoen aan het NK....alleen kon ik toen niet...
Ik had drie jaar geleden eens een atletiekdag... Ik rende de 400m in 1 minuut ongeveer en mocht toen meedoen aan het NK....alleen kon ik toen niet...
Yeah right. Drie jaar geleden was je 10 jaar (pupil-A). No freaking way dat je toen de 400m in 60" liep. Bovendien heb ik wat opzoekingswerk gedaan en net als in België bestaat dat nummer niet voor die categorie noch bestaat er een NK voor die leeftijd...
Dat maakt je junior-D in Nederland (miniem in België), nog altijd geen NK noch 400m...nee, het was twee jaar geleden... en toen was ik bijna 12... toen het NK zou worden gehouden was ik all 12 geweest.
Een beetje privacy kan geen kwaad![]()
Nu even serieus: met een beetje opzoekingswerk kan je mij wel vinden op de VAL site maar als tip: een Gentse club
respect your privacy)Een beetje privacy kan geen kwaad![]()
Nu even serieus: met een beetje opzoekingswerk kan je mij wel vinden op de VAL site maar als tip: een Gentse club
Yeah right. Drie jaar geleden was je 10 jaar (pupil-A). No freaking way dat je toen de 400m in 60" liep. Bovendien heb ik wat opzoekingswerk gedaan en net als in België bestaat dat nummer niet voor die categorie noch bestaat er een NK voor die leeftijd...
nee, het was twee jaar geleden... en toen was ik bijna 12... toen het NK zou worden gehouden was ik all 12 geweest.
Een beetje serieus zijn Huntelaar. In je signature staat er: "So, correct me if i'm wrong!" en dat doe ik nu. 400m wordt pas gelopen vanaf junior C (cadet) en dat is op een leeftijd van 14-15 jaar. Dat is tevens ook de jongste categorie waarvoor er Nationale kampioenschappen worder georganiseerd. Dat zuig ik niet uit mijn duim maar kan je perfect lezen op de site van de KNAU - Koninklijke Nederlandse atletiekunie - en op wikipedia. Afstanden die op jouw leeftijd worden gelopen zijn 80m-150m-1000m.
Ik heb lang geduld gehad maar nu ga ik het toch zeggen: Het is duidelijk dat je een voetballer bent! Die mannen denken altijd dat ze heel goed zijn in sporten die maar zijdelings met voetbal te maken hebben en dan vooral in de atletiek. Ik herinner mij nog goed mijn sportdagen op de lagere en middelbare school. De voetballers gingen mij eens tonen hoe er gesprint moet worden! Moet ik nog zeggen wat het resultaat was?
Vorig jaar werden in België topvoetballers (Anderlecht, Brugge, Standard, etc) uitgenodigd om een benefietsprintmatch te lopen tegen de Belgische VROUWEN aflossingsploeg. Die is uiteindelijk niet doorgegaan omdat de voetballers opeens afzegden. Waarschijnlijk hadden ze eens getest en ondervonden dat 100m sprinten en 15m sprint (gemiddelde sprintafstand in een voetbalwedstrijd) niet echt vergelijkbaar zijn.

Een beetje privacy kan geen kwaad![]()