Fitness Seller

Atletische lichaam?

heb je al een 2eros gekocht of niet??

zyzz is niet eens natty en jij denkt dat je op hem kan lijken na 2 jaar?

Maar goed: gewoon hard trainen en goed eten, wat zou je anders moeten doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Subtiele poging om een Zyzz topic te starten.
En 2 jaar? Dude.. Wel goed om een mikpunt te hebben natuurlijk ;). Maar dit gaat zelfs met roids (zoals Zyzz) verschrikkelijk moeilijk worden. Verder moet je gewoon goed trainen, eten en rusten. Als je voor dit fysiek gaat: www.dutchfitness.com

En 2 jaar? Dude.. Wel goed om een mikpunt te hebben natuurlijk ;). Maar dit gaat zelfs met roids (zoals Zyzz) verschrikkelijk moeilijk worden. Verder moet je gewoon goed trainen, eten en rusten. Als je voor dit fysiek gaat: www.dutchfitness.com

Gast dat fysiek ga je echt niet via 'fitness' bereiken

Echt een link fail kerel..

Op dit forum heeft misschien 1% van de leden een Zyzz fysiek. Op DutchFitness zal dat niet veel meer zijn.

Zyzz = bodybuildersfysiek, maar dan mooier. Waarom kunnen die vierkante gorilla's dat hier niet hebben?

Hij was fcking esthetisch

ik loop alvast op de zaken vooruit omdat dit een reltopic wordt ;)

ben echt niet aan het stoken ofzo hoor xD

Echt een link fail kerel..

Op dit forum heeft misschien 1% van de leden een Zyzz fysiek. Op DutchFitness zal dat niet veel meer zijn.

Ok ok, get the point, geen zin om er verder op in te gaan ;). Is gwn mijn mening.. TS heeft niet de bedoeling om zo groot mogelijk te worden en dat hebben de meeste hier wel :) Natuurlijk is er ook een groot deel dat hetzelfde doel als TS heeft hier. Maar Zyzz is niet wat ik versta onder een bodybuilding lichaam, maar meningen verschillen. Ik greep idd een beetje te snel naar de dutchfitness link :D. Geef ik gerust toe, maar dat zal deels door de foto in de beginpost komen, force of habit. I'm out ;).

Laatst bewerkt:
Ok ok, get the point, geen zin om er verder op in te gaan ;). Is gwn mijn mening.. TS heeft niet de bedoeling om zo groot mogelijk te worden en dat hebben de meeste hier wel :) Natuurlijk is er ook een groot deel dat hetzelfde doel als TS heeft hier. Maar Zyzz is niet wat ik versta onder een bodybuilding lichaam, maar meningen verschillen. Ik greep idd een beetje te snel naar de dutchfitness link :D. Geef ik gerust toe, maar dat zal deels door de foto in de beginpost komen, force of habit. I'm out ;).

Ik snap je punt, maar dat jij Zyzz geen bodybuilder vindt zegt verder niks. Je gaat niet van een mager scharminkel in 1 keer naar een bodybuilder van 145 kilo. Dat weet jij ook.

Zyzz zou in jouw geval dan een tussenstap zijn, maar dat is nog steeds een tussenstap waar je jaren naartoe moet werken en waar je voor moet eten en trainen als een bodybuilder.

TS wilt niet zo groot mogelijk worden, prima. Maar om Zyzz formaat te worden zul je de komende jaren toch wel echt je best moeten doen om zo groot mogelijk te worden ;)

Volgens mij lijkt het onmogelijk om zo scherp te worden zoals Zyzz. Tenzij je heel veel jaren traint en juist eet. Anders geef ik je geen schijn van kans.

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel jongens! en natuurlijk wil ik neit op hem lijken, ik wil ook niet "groot"worden, maar gewoon een getraind lichaam! Ik vind zelf het mooist aan een getraind lichaam de Borsten rug en schouders, verder vind ik ook een laag vp erg belangrijk! maar mijn punt met dit topic is om wat meer info te winnen en met welke oefeningen in die richting komt.

Dankjewel jongens! en natuurlijk wil ik neit op hem lijken, ik wil ook niet "groot"worden, maar gewoon een getraind lichaam! Ik vind zelf het mooist aan een getraind lichaam de Borsten rug en schouders, verder vind ik ook een laag vp erg belangrijk! maar mijn punt met dit topic is om wat meer info te winnen en met welke oefeningen in die richting komt.

Als je in die richting wil gaan zou ik je gewoon op de basis oefeningen richten voor massa. Je hebt gewoon meer massa nodig klaar. Op de details en verhoudingen moet je pas echt gaan letten als je wat groter bent, nu gaat het echt geen ene fl**ker uitmaken wat voor oefeningen je precies voor je biceps doet.

j58lu9.png

begin maar vast met kuren:D

Terug
Naar boven