- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel!Op die kleuter moet je niet letten, hij probeert gewoon in elk topic wat te zeiken en verder heb je er niks aan.

je kan zyzz nooit zijn omdat jij een ****ing manlet bent, ga eerst op hakken lopen trollende kloon f**got, je bent zkr '''hittegolf'' ofzo
. Maar dit gaat zelfs met roids (zoals Zyzz) verschrikkelijk moeilijk worden. Verder moet je gewoon goed trainen, eten en rusten. Als je voor dit fysiek gaat: www.dutchfitness.comSubtiele poging om een Zyzz topic te starten.
En 2 jaar? Dude.. Wel goed om een mikpunt te hebben natuurlijk. Maar dit gaat zelfs met roids (zoals Zyzz) verschrikkelijk moeilijk worden. Verder moet je gewoon goed trainen, eten en rusten. Als je voor dit fysiek gaat: www.dutchfitness.com
Subtiele poging om een Zyzz topic te starten.
En 2 jaar? Dude.. Wel goed om een mikpunt te hebben natuurlijk. Maar dit gaat zelfs met roids (zoals Zyzz) verschrikkelijk moeilijk worden. Verder moet je gewoon goed trainen, eten en rusten. Als je voor dit fysiek gaat: www.dutchfitness.com
Echt een link fail kerel..
Op dit forum heeft misschien 1% van de leden een Zyzz fysiek. Op DutchFitness zal dat niet veel meer zijn.
Zyzz = bodybuildersfysiek, maar dan mooier. Waarom kunnen die vierkante gorilla's dat hier niet hebben?
Hij was fcking esthetisch
Echt een link fail kerel..
Op dit forum heeft misschien 1% van de leden een Zyzz fysiek. Op DutchFitness zal dat niet veel meer zijn.
. Is gwn mijn mening.. TS heeft niet de bedoeling om zo groot mogelijk te worden en dat hebben de meeste hier wel
Natuurlijk is er ook een groot deel dat hetzelfde doel als TS heeft hier. Maar Zyzz is niet wat ik versta onder een bodybuilding lichaam, maar meningen verschillen. Ik greep idd een beetje te snel naar de dutchfitness link
. Geef ik gerust toe, maar dat zal deels door de foto in de beginpost komen, force of habit. I'm out
.Ok ok, get the point, geen zin om er verder op in te gaan. Is gwn mijn mening.. TS heeft niet de bedoeling om zo groot mogelijk te worden en dat hebben de meeste hier wel
Natuurlijk is er ook een groot deel dat hetzelfde doel als TS heeft hier. Maar Zyzz is niet wat ik versta onder een bodybuilding lichaam, maar meningen verschillen. Ik greep idd een beetje te snel naar de dutchfitness link
. Geef ik gerust toe, maar dat zal deels door de foto in de beginpost komen, force of habit. I'm out
.

Dankjewel jongens! en natuurlijk wil ik neit op hem lijken, ik wil ook niet "groot"worden, maar gewoon een getraind lichaam! Ik vind zelf het mooist aan een getraind lichaam de Borsten rug en schouders, verder vind ik ook een laag vp erg belangrijk! maar mijn punt met dit topic is om wat meer info te winnen en met welke oefeningen in die richting komt.