Borstkas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in 2 jaar? door thuis te trainen? en je wilt enkel borst schouders en rug? geen biceps, triceps, benen, buik..?
nee, vanaf oktober begin ik in die sport school, maar mijn hoofddoelen zijn borsten rug en schouders.
---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 21:16 ----------
Alles spreekt voor zich? alles wat je moet weten vind je wel op het forum, eten, training.. maar loop niet te rap van stapel, resultaten laten op zich wachten![]()
Hoi iedereen,
Ik ben sinds kort thuis begonnen met trainen.
Ik zou graag willen weten wat de beste workouts zijn voor mooie borsten/schouders/rug, zoals Zyzz bijv.
iemand enige tips voor workouts thuis?
Edit: Heb al bij de stickies gelezen maar kan iemand mij ook een tip geven welke trainingscheme ik dan aanmoet houden? Er zijn er zoveel, maar uit eindelijk wil ik graag de resultaat bereiken zoals zyzz, nja in die richting dan over 2 jaar.
foto:
[Link niet meer beschikbaar]
nee, vanaf oktober begin ik in die sport school, maar mijn hoofddoelen zijn borsten rug en schouders.

Ik neem alle tijd, thanks!nee, vanaf oktober begin ik in die sport school, maar mijn hoofddoelen zijn borsten rug en schouders.
---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 21:16 ----------
Alles spreekt voor zich? alles wat je moet weten vind je wel op het forum, eten, training.. maar loop niet te rap van stapel, resultaten laten op zich wachten![]()
haters gonna hatehttp://www.webklik.nl/user_files/2011_03/229963/spuit.gif
2x drukken en dan trekken.
---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 21:51 ----------
![]()
![]()
Op de realiteit wijzen is iets anders dan haten.

Was een 'fout' van de TS om er een foto van zyzz erbij te zetten , hij wil gewoon aantonen wat voor soort lichaam hij wil. En die gast die zyzz's fysiek niet BB vindt
.
Train like A beast, Eat like A horse, Sleep like A baby, Grow like weedHoe ging die ook alweer? Train als een beest, eet als een voedingsdeskundige en slaap als een baby?
Maar serieus, je wilt dat fysiek bereiken door minder dan de helt van de spieren in je lichaam te trainen? Denk dat je toch meer naar het totaalplaatje moet kijken qua training. Als je een topic op deze manier start is het ook vragen om trollen natuurlijk, maar goed.

Zyzz heeft echt een epic fysiek, denk dat weinig lichamen poesjes natter laten worden dan dat van hem. Als het naturel haalbaar was zou ik het als streeffysiek hebben alleen denk ik dat je dan de lat wel heel hoog legt voor jezelf.
Een vergelijkbaar fysiek als dat van zyzz is natuurlijk haalbaar , zeker als je korter bent van lengte. En imo moet je de lat hoog leggen , en dat is bij alles zo in je leven. Niet settelen voor middelmatigheid.

Een vergelijkbaar fysiek als dat van zyzz is natuurlijk haalbaar , zeker als je korter bent van lengte. En imo moet je de lat hoog leggen , en dat is bij alles zo in je leven. Niet settelen voor middelmatigheid.

Thanks, dit motiveert mij
en waarom ik hret de heletijd over borsten/rug en schouders heb is omdat dat mijn zwakste plek is en die als eerst wil verbeteren voordat ik verder ga.
Thanks, dit motiveert mij
en waarom ik hret de heletijd over borsten/rug en schouders heb is omdat dat mijn zwakste plek is en die als eerst wil verbeteren voordat ik verder ga.