AndroidHealthClinic

Atletische lichaam?

uMirin, als informatiebron (Je bent nogal geïnteresseerd in Zyzz) zou ik ''Zyzz's Bodybuilding Bible'' gaan lezen, staat veel bruikbare info in.

Verder echt naar een sportschool gaan. Ik ben zoals jou ook op 13 jaar thuis begonnen. Weggegooide tijd, ik had net zo goed nonstop kunnen gamen en rotzooi vreten. Ik zou er sowieso eerst voor zorgen dat je veel weet en het dan toepassen.

Ik denk dat Zyzz zijn vetpercentage nu helemaal laag is.

uMirin, als informatiebron (Je bent nogal geïnteresseerd in Zyzz) zou ik ''Zyzz's Bodybuilding Bible'' gaan lezen, staat veel bruikbare info in.

Verder echt naar een sportschool gaan. Ik ben zoals jou ook op 13 jaar thuis begonnen. Weggegooide tijd, ik had net zo goed nonstop kunnen gamen en rotzooi vreten. Ik zou er sowieso eerst voor zorgen dat je veel weet en het dan toepassen.

Aannemende dat hij er niet uren per dag in stopt om kennis op te doen gaat het echt wel een poos duren voor je een beetje kennis opgebouwt hebt, en wat is nu kennis zonder ervaring? Snap niet echt waarom je dit zegt...

Je leert toch gewoon door het te doen, door te lezen. Niet alleen sticky's lezen hier, maar ook in de gym, topics op het forum, workout logs etc.

als je veel informatie wilt zou ik Hodgetwins videos gaan kijken, mannen hebben veel ervaring en naturel

• Topic Starter Topic Starter
zal ik doen! thanks!

Knowledge without mileage = bullshit.

Idd.

We kunnen hier wel vanalles zeggen enzo, maar als jij het toepast en het werkt niet voor je, ga je zelf iets moeten vinden wat wel voor je werkt. Een mix van allerlei dingen bijvoorbeeld.

Terug
Naar boven