- Waardering
- 2.065
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je ze chest-supported of gewoon staand voorovergebogen?Goeie sessie. Nog nooit dumbell rows gedaan, zijn wel nice![]()
Staand voorovergebogen, hoe doe je ze chest supported?Doe je ze chest-supported of gewoon staand voorovergebogen?
Ik doe ze zo:Staand voorovergebogen, hoe doe je ze chest supported?
Ik doe ze zo:
Dan kan je iets zwaarder gaan, valt er niet te cheaten en is het wat beter te isoleren. Staand voorover is dan weer beter voor core stability en beetje onderrug belasting.
Voor beide manieren valt wat te zeggen hoor, maar ik vind dat ik met honderdmiljoen squatvarianten, RDL's en block pulls m'n onderrug al genoeg belast.
Tnx
Oja barbell row doe ik ook nogAh ja, helaas heb ik geen adjustable bench. Zat toen ik alles wilde aanschaffen nog te twijfelen of ik een adjustable of flat bench wilde. Voor een flat gekozen omdat die meestal een dikkere padding hebben en hij is meestal een stuk breder.
En eens over de onderrug belasting. Met dit programma is het by default 3x squat/2x dl variaties in de week en dan meestal nog een bb row, best zwaar voor je onderrug.

Dat kan ook ja, leg met incline press ook een kant op de dwarsbalk van m’n rack maar dat is maar een kleine hoek.Je kan één kant van je flat bench evt. ook op een krat, box of kruk plaatsen, dat deed ik ook voordat ik een incline bench had.
Gewoon je belt aandoen voor curlsHaha net zoals je 'strikte' dumbbell curls ook goed in je onderrug moet voelen