XXL Nutrition

Average

Bezoekers in dit topic

Paused sq beltless:
1x175kg
3x3x145kg

Quad en kuitpomp.
 
Zit overigens steeds meer te denken om volgend jaar een MAP wedstrijdje te doen because why not(alleen nog wat kuiten kweken hueuhe). Hangt wel af van hoe alles verloopt met corona, als alle festivals enzo door gaan heb ik geen zin om te preppen alleen om te peppen.

Vandaag rust, morgen DL.
 
In. Focus op fysiek nu ipv strongman?
 
Zit overigens steeds meer te denken om volgend jaar een MAP wedstrijdje te doen because why not(alleen nog wat kuiten kweken hueuhe). Hangt wel af van hoe alles verloopt met corona, als alle festivals enzo door gaan heb ik geen zin om te preppen alleen om te peppen.

Vandaag rust, morgen DL.
Denk dat je beter voor classic zou kunnen gaan of je moet al wat massa willen inleveren
 
Zit overigens steeds meer te denken om volgend jaar een MAP wedstrijdje te doen because why not(alleen nog wat kuiten kweken hueuhe). Hangt wel af van hoe alles verloopt met corona, als alle festivals enzo door gaan heb ik geen zin om te preppen alleen om te peppen.

Vandaag rust, morgen DL.
nice ik ook
 
Denk dat je beter voor classic zou kunnen gaan of je moet al wat massa willen inleveren
Met classic mag ik 96kg wegen op mijn lengte(1.83). Dat betekent dus sowieso off season gewicht van 105-110kg en daar heb ik geen zin meer in. Beter wat lichter dan inderdaad.
Hey ga jij een fietsen joh..... huehuehuuehueu
Als jij het doet, doe ik het ook. Met z'n 3en op t podium
Deallllllllll
 
Betwijfel of je 96kg bent stage ready. Die laatste procenten gaat er echt goor veel gewicht af. Maar MAP is geen verkeerd keuze imo, daar zijn ze tegenwoordig vrij groot.
 
Betwijfel of je 96kg bent stage ready. Die laatste procenten gaat er echt goor veel gewicht af. Maar MAP is geen verkeerd keuze imo, daar zijn ze tegenwoordig vrij groot.
Ik bedoel dus dat ik 96kg mag wegen op een vet% wat stagewaardig is. Dat betekent dat ik echt wel flink wat spiermassa nog mag aanzetten wil ik mijn lengte vullen en daar heb ik geen zin in.
 
Ik bedoel dus dat ik 96kg mag wegen op een vet% wat stagewaardig is. Dat betekent dat ik echt wel flink wat spiermassa nog mag aanzetten wil ik mijn lengte vullen en daar heb ik geen zin in.
Dat kan je gewoon niet, ecto
 
Met classic mag ik 96kg wegen op mijn lengte(1.83). Dat betekent dus sowieso off season gewicht van 105-110kg en daar heb ik geen zin meer in. Beter wat lichter dan inderdaad.
Gaat niet alleen om het gewicht. Ik zou als het zo ver is eens een foto van je fysiek naar de bond sturen met de vraag welke klasse je het best zou kunnen doen. Heeft Strive4muscle ook gedaan als ik me niet vergis.
Betwijfel of je 96kg bent stage ready. Die laatste procenten gaat er echt goor veel gewicht af. Maar MAP is geen verkeerd keuze imo, daar zijn ze tegenwoordig vrij groot.
Dan heb je nog nooit naar een c wedstrijd in Nederland gekeken. Kan me herinneren dat Sven ooit een topic heeft gemaakt over 'fragiel'. MAP is het perfecte voorbeeld van fragiel. Op een A-wedstrijd heb je er misschien enkele iets bredere bij lopen. Ik heb misschien vaak grappen gemaakt over de kuiten van Sven, maar hij is zeker niet fragiel.
 
Back
Naar boven