AndroidHealthClinic

Average

• Topic Starter Topic Starter
Wellicht een goed idee tegen die tijd ja. Is ook maar een gedachte, eerst maar eens zien hoe deze shit allemaal verloopt.

Deadlift beltless
1x250kg
2x3x220kg

glutes hamstrings rug biceps pomp

Gaat niet alleen om het gewicht. Ik zou als het zo ver is eens een foto van je fysiek naar de bond sturen met de vraag welke klasse je het best zou kunnen doen. Heeft @Strive4muscle ook gedaan als ik me niet vergis.

Dan heb je nog nooit naar een c wedstrijd in Nederland gekeken. Kan me herinneren dat Sven ooit een topic heeft gemaakt over 'fragiel'. MAP is het perfecte voorbeeld van fragiel. Op een A-wedstrijd heb je er misschien enkele iets bredere bij lopen. Ik heb misschien vaak grappen gemaakt over de kuiten van Sven, maar hij is zeker niet fragiel.
Klopt idd, ik heb toen foto’s gestuurd. Bij twijfel welke klasse het meest passend voor je is zou ik dat sws altijd doen. Een ding kan ik garanderen... bij bodybuilding is het laatste waar je je druk om moet maken je gewicht. Ik heb mensen -100 klasse zien winnen met 92-93 kilo met een lengte van 1.80-1.85. Het is allemaal illusie onder dat podiumlicht.

Zou eigenlijk gister push hebben maar tattoo was te erg aan het herstellen(te veel rek er op) dus maar vandaag van gemaakt.

Ook vanaf maandag hulp bij het programmeren voor een wat meer objectieve look. Doel voor nu is 220-160(paused ofc)-300 onder de 100kg bodyweight.

Hoe zit je qua gear nu?

foto van je tattoo?

Even een update. Speel steeds meer met het idee om volgend jaar een comp te gaan doen, shape gaat ook wel lekker. Bungel rond de 100kg op lege maag. Zit nu vast aan tijdsblokken van 55 minuten in de gym wegens corona. Door deze ontwikkeling en het praten met een ex bodybuilder volg ik nu een bro-split, alles kapot rammen in een klein uur. Veel sets tot falen/dropsets etc. Erg wennen maar voelt wel lekker. Split ziet er momenteel als volgt uit, ik train meestal zes dagen.

Dag 1: Borst+ beetje triceps(borst heeft prio).
Dag 2: Rug+ beetje biceps(rug heeft prio).
Dag 3: Schouders+ traps.
Dag 4: Armen
Dag 5: Quads/hams
Dag 6: rust of repeat.

Buik pak ik ongeveer 2x per week thuis en kuiten train ik om de dag.

net als gister mijn reactie onder je instagram je voorhoofd rimpelt net als mijn balzak moest gewoon lachen om mijn eigen grap, vervolgens je meid die hem liked ook nog:roflol::roflol::roflol:

net als gister mijn reactie onder je instagram je voorhoofd rimpelt net als mijn balzak moest gewoon lachen om mijn eigen grap, vervolgens je meid die hem liked ook nog:roflol::roflol::roflol:
Hahahaha ja ik moest ook lachen mensen nemen zich te serieus joh :roflol:

Terug
Naar boven