Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien moeten we er ook eens aan denken dat het probleem vooral is dat mensen niet normaal eten en daardoor op leeftijd zo ongezond worden dat ze bij een verkoudheid in levensgevaar komen wat een enorme last op de ziekenhuizen vormt en de hele samenleving in gevaar brengt.
WE had het gisteren ook over gezond eten, vitamine D en sporten, dat zijn van die algemeenheden waar niemand tegen is.

Dat idee past onder de noemer: we hebben geen gezondheidszorg, maar ziekenzorg. Meer aandacht voor preventie zou op termijn bakken met geld schelen.

Blijkbaar gaat dit niet vanzelf. Welke concrete maatregelen stel je voor?

Fascinerend hoe er gezegd wordt dat 80% de avondklok steunt, omdat het zo nodig is.
Ja maar dat is natuurlijk wel via een bepaald kanaal gegaan en dus ook niet een goede weergave is van de bevolking.

mijn gok is dat dit vooral blanke 50+ met een bovengemiddeld inkomen. Die zie ik het meest voor de avondklok zijn.

Misschien moeten we er ook eens aan denken dat het probleem vooral is dat mensen niet normaal eten en daardoor op leeftijd zo ongezond worden dat ze bij een verkoudheid in levensgevaar komen wat een enorme last op de ziekenhuizen vormt en de hele samenleving in gevaar brengt.

Daar mag je toch helemaal niks over zeggen joh.

Ja maar dat is natuurlijk wel via een bepaald kanaal gegaan en dus ook niet een goede weergave is van de bevolking.

mijn gok is dat dit vooral blanke 50+ met een bovengemiddeld inkomen. Die zie ik het meest voor de avondklok zijn.
Huidskleur, geen idee. Maar dat het vooral 50+ mannen zijn die op de IC belanden, is al een tijd bekend.

Dan zit je wel op het juiste forum hier - en niet normaal eten is nog wel de minste overtreding.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.249
Fascinerend hoe er gezegd wordt dat 80% de avondklok steunt, omdat het zo nodig is
In de meeste peilingen die ik zie is een ruime meerderheid tegen de avondklok.

Natuurlijk zeggen ze steeds dat een ruime meerderheid voor is. Zo creeëren ze draagvlak. Ze liegen alles bij elkaar, niet alleen over corona.

Lange weg te gaan nog, met die '80 kennis van het voedingscentrum
WE had het gisteren ook over gezond eten, vitamine D en sporten, dat zijn van die algemeenheden waar niemand tegen is.

Dat idee past onder de noemer: we hebben geen gezondheidszorg, maar ziekenzorg. Meer aandacht voor preventie zou op termijn bakken met geld schelen.

Blijkbaar gaat dit niet vanzelf. Welke concrete maatregelen stel je voor?
Waarom is gezond eten nog altijd duurder dan troep?

Bij mijn autoverzekering kreeg ik geld terug vanwege weinige claim's dit jaar. Er zijn ook verzekeringen waarbij je korting krijgt door je rijstijl (met een app).
Waarom is dat er niet voor je Zorgverzekering? Als we nog even wachten, geeft het vanwege de vergrijzing geen nut meer.

Waarom wordt sport niet meer gestimuleerd bij gezinnen met lagere inkomens? Ik weet zeker dat er veel dikkere kinderen zijn die wel willen sporten, maar waarbij het geld er niet is.

Laatst bewerkt:

Natuurlijk zeggen ze steeds dat een ruime meerderheid voor is. Zo creeëren ze draagvlak. Ze liegen alles bij elkaar, niet alleen over corona.
Kracht van herhaling werkt niet alleen bij kleuters. En achtergrond informatie over peilingen is net zoiets als het recept van Coca Cola

Bij mijn autoverzekering kreeg ik geld terug vanwege weinige claim's dit jaar. Er zijn ook verzekeringen waarbij je korting krijgt door je rijstijl (met een app).
Waarom is dat er niet voor je Zorgverzekering? Als we nog even wachten, geeft het vanwege de vergrijzing geen nut meer.
De raad van bestuur en het dagelijks bestuur, allemaal boven de 55 en te dik of te sociaal, waardoor er asociale beslissingen worden genomen.
Daarnaast maken zorgverzekeringen winst om zelf te groeien, en meer winst te maken.
Heeft niets met gezondheid te maken, maar met bedrijfsvoering.

ASR Vitality is wel een stapje in de goede richting van een verzekeraar om mensen meer te laten bewegen.

De raad van bestuur en het dagelijks bestuur, allemaal boven de 55 en te dik of te sociaal, waardoor er asociale beslissingen worden genomen.
Daarnaast maken zorgverzekeringen winst om zelf te groeien, en meer winst te maken.
Heeft niets met gezondheid te maken, maar met bedrijfsvoering.
Ja precies. En dan is het circeltje weer rond.

Waarom wordt sport niet meer gestimuleerd bij gezinnen met lagere inkomens? Ik weet zeker dat er veel dikkere kinderen zijn die wel willen sporten, maar waarbij het geld er niet is.
Gezond eten is waarschijnlijk ook duurder te produceren. Bovendien bestaat echt gezond eten niet.

Je ziet alleen PVV en FvD peilingen?

• #1.259
  • #1.260
Je ziet alleen PVV en FvD peilingen?
Dat jij na zoveel jaar op dit forum nogsteeds een eenvandaag peiling gebruikt.

Ik kijk geen peilingen van partijen. Een partij zal immers geen objectieve peilingen laten zien die nadelig zijn voor de partij. Zelfs op links nu.nl was een meerderheid tegen de avondklok in een peiling. Op twitter zijn er ook genoeg polls te vinden.

Is 1 peiling alleszeggend? Nee natuurlijk niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven