AndroidHealthClinic

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zolang er geen goed onderzoek naar groepsimmuniteit onder 30ers is gedaan kun je dit helamaal niet zo stellen.

Er wordt al wel een tijd bijgehouden hoeveel virusdeeltjes er in het rioolwater zit. Of kan je daar in dat opzicht niets mee?
Dat van die artsen klinkt al reëeler dan datvan Herstel NL. Iedere zoveel maanden komt Babs Baarsma weer met hetzelfde plan. Hoe ga je die groepen scheiden als oudere kinderen bij hun ouders wonen, of als volwassenen een mantelzorg taak hebben bij hun ouders, of allebei tegelijk.

Het lijkt me een heel goed idee als middelbare scholen op een of andere manier weer open gaan, al is het maar voor een dag in de week per kind met maatregelen. Vandaar kijken we verder, ook ander onderwijs.

Sporten, binnen of buiten in groepen moet ook gewoon kunnen, die avondklok kan mogelijk best een uurtje later.

Of mensen niet zuinig op zichzelf waren of dat niet konden is voor mij lastig te zeggen, liever zorgen dat mensen die er nog wat aan kunnen doen gezonder gaan leven.
Ja, als die artsen dat al aangeven, dan is het toch gek dat er geen gehoor aan wordt gegeven. Die vier artsen waren volgens mij de eerste... Maar inmiddels zijn er al meer die eenzelfde geluid laten horen, zoals die hoofd ic Amsterdam.

Ook eens met dat laatste. En volgens mij zijn er nog veel mogelijkheden om mensen daarbij te helpen

Hij kreeg mij wat teveel aandacht en een aantal argumenten werd door tafelgasten keurig gepareerd.

Mja...ik vind dat er ook wel wat op meneer de debunker valt aan te merken. Wat hij zegt over het Mrna vaccin, dat het je cellen programmeert om het virus aan te kunnen... Mag ik broccoli eten en naar de sportschool zodat mn imuun systeem het zelf aan kan? Vind dat iedereen erg makkelijk over die vaccins heenstapt. Vind het een eng idee dat het zo erg gepushed word.

Vreselijke vent trouwens wat hij ook zegt over Jeroen Pols. Goed bier (Corsendonk )behoeft geen reclame en zo is het met dit virus natuurlijk ook.

Mja...ik vind dat er ook wel wat op meneer de debunker valt aan te merken. Wat hij zegt over het Mrna vaccin, dat het je cellen programmeert om het virus aan te kunnen... Mag ik broccoli eten en naar de sportschool zodat mn imuun systeem het zelf aan kan? Vind dat iedereen erg makkelijk over die vaccins heenstapt. Vind het een eng idee dat het zo erg gepushed word.

Zou je dat nou wel doen?

Broccoli is een vrij recent ontwikkelde groente, door meneer Broccoli, de producer van James Bond films. Het is mogelijk gezond maar verre van natuurlijk. En er wordt ongelofelijk veel gif gebruikt bij de productie van voedingsgewassen, het zijn monoculturen die erg gevoelig zijn voor allerlei schadelijke invloeden.

Nou, ik zie een flinke afname na april.
giphy.gif

Zeer begrijpelijk dat die half-bejaarde experts hier op tegen zijn, dan zouden zij ook iets merken van de hele situatie. Beter is het als de rest van het volk de pijn moet voelen.

(het is laat misschien ben ik dom, maar) Hoe kan het aantal met specifieke IgM-antistoffen tot 70% oplopen terwijl wat ze als (IgG?) 'antistoffen' meten nu na een jaar maar 15% zou zijn?

De steekproef is toch representatief genoeg om iets aan die cijfers te hebben? En je maakt toch beide stoffen aan? Dan betekent 70% donors met IgM-antistoffen toch dat 70% net covid hebben gehad en er dus weken/maanden later 70%+ van donors ook IiG-antistoffen moeten hebben?

Ooof worden IiG vooral bij zwaardere besmettingen aangemaakt en komt het verschil daar uit voort? 70% donoren in de afgelopen 2 weken licht besmet geweest, 15% van de besmettingen 3-4 weken geleden waren wat zwaarder? Maar dan moet toch in zoverre de steekproef representatief is voor de bevolking ook 70% net licht besmet zijn geweest met covid en dus geheugencellen getraind hebben waardoor ze een volgende besmetting makkelijk(er) kunnen weerstaan net alsof ze gevaccineerd zijn? Hoera crisis voorbij. Maar dat was in de 1e golf ook al en er is dus alsnog een 2e golf gekomen aaaaa we worden nooit immuun. Of de steekproef is niet representatief en dus compleet nutteloos om als groepsimmuniteit te vermelden. ???

Laatst bewerkt:
Hij kreeg mij wat teveel aandacht en een aantal argumenten werd door tafelgasten keurig gepareerd.

Vond dat ie helemaal niet zo veel werd gepareerd.
Ik vind t ook maar lastig. Moet je zo'n g met z'n flauwekul laten aanschuiven tussen de experts? Niemand met ook maar een beetje kennis van zaken neemt hem serieus. Voor hemzelf is het ws ook beter om in z'n eigen bubbel te blijven. Aan de andere kant hoop je dat iemand hem eens een aantal flinke onderbouwde vegen uit de pan geeft. Had wel wat meer mogen gebeuren afgelopen dinsdag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.517
Zit een beetje met schuin oog te kijken naar de uitzending van hoger beroep...Ik snap dat de rechtstaat zo moet werken..maar ik voel me niet geheel prettig dat die Engel gast nu zo nodig degene moet zijn die zoveel ruimte krijgt met allemaal vage tabelletjes, modelletjes en vooral verongelijkt gelijk willen hebben..

Zit een beetje met schuin oog te kijken naar de uitzending van hoger beroep...Ik snap dat de rechtstaat zo moet werken..maar ik voel me niet geheel prettig dat die Engel gast nu zo nodig degene moet zijn die zoveel ruimte krijgt met allemaal vage tabelletjes, modelletjes en vooral verongelijkt gelijk willen hebben..
Ja het probleem is dat serieus tegengeluid en zijn “waarheid” snel op één hoop worden gegooid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven