- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Zolang er geen goed onderzoek naar groepsimmuniteit onder 30ers is gedaan kun je dit helamaal niet zo stellen.
Er wordt al wel een tijd bijgehouden hoeveel virusdeeltjes er in het rioolwater zit. Of kan je daar in dat opzicht niets mee?
Ja, als die artsen dat al aangeven, dan is het toch gek dat er geen gehoor aan wordt gegeven. Die vier artsen waren volgens mij de eerste... Maar inmiddels zijn er al meer die eenzelfde geluid laten horen, zoals die hoofd ic Amsterdam.Dat van die artsen klinkt al reëeler dan datvan Herstel NL. Iedere zoveel maanden komt Babs Baarsma weer met hetzelfde plan. Hoe ga je die groepen scheiden als oudere kinderen bij hun ouders wonen, of als volwassenen een mantelzorg taak hebben bij hun ouders, of allebei tegelijk.
Het lijkt me een heel goed idee als middelbare scholen op een of andere manier weer open gaan, al is het maar voor een dag in de week per kind met maatregelen. Vandaar kijken we verder, ook ander onderwijs.
Sporten, binnen of buiten in groepen moet ook gewoon kunnen, die avondklok kan mogelijk best een uurtje later.
Of mensen niet zuinig op zichzelf waren of dat niet konden is voor mij lastig te zeggen, liever zorgen dat mensen die er nog wat aan kunnen doen gezonder gaan leven.
Ook eens met dat laatste. En volgens mij zijn er nog veel mogelijkheden om mensen daarbij te helpen