XXL Nutrition

Axisproblemen door 19-nor

ik heb behoorlijk last gehad met deca..

aan alle voorzorgsmaatregelen gedacht.

test hoger/test langer doorgetrokken/ 200mg vit B6 ed
hcg/igf/nolvadex nakuur...nolvadex 7 wkn geslikt..

libido kwam ong 4 weken na laatse nolvadex pas echt weer op gang..niet voor mij weggelegd dus..

jij bent sowieso niet zon geile sjaak als ik:D

Bijvoorbeeld ja.
Prikkeling is voor de meeste toch niet zo probleem. internet ect

weet niet hoe jij leeft, maar ghb nemen en dan maar hopen dat vrouwtje zin heeft no thanks. hoewel.....
met mijn voorkomen heeft elke vrouw zin:D maar goed. ik neem liever 50mg provi en dan elke dag een paar buisjes of blauwe snoepjes

• Topic Starter Topic Starter
ik heb behoorlijk last gehad met deca..

aan alle voorzorgsmaatregelen gedacht.

test hoger/test langer doorgetrokken/ 200mg vit B6 ed
hcg/igf/nolvadex nakuur...nolvadex 7 wkn geslikt..

libido kwam ong 4 weken na laatse nolvadex pas echt weer op gang..niet voor mij weggelegd dus..

Ok kijk dus nu kunnen we dus echt concluderen dat het persoongebonden is. Je hebt alle voorzorgsmaatregelen genomen en toch problemen ondervonden!!!
Alleen bij de deca gehad?

10 weken
- test 250 week
- deca 200 mg week

Beide vials waren na 9 weken op.

4 weekse Nakuur nolvadex, 40-40-20-20 /werd het allemaal NOG erger!!! :mad:, kilo's ook weer verloren.

Zojuist test bold 500-750 achter de rug, ZONDER nakuur

Nergens last van, Gains behouden :cool:

Beiden was voeding optimaal

Conclusies:

- test bij mij minimaal op 500, 250 is een minimale verhoging van je lichaamseigen productie, dus dan knalt de DECA er zeker hard in. Bij 500 had ik maybee geen problemen gehad?

- ik kan simpelweg niet tegen deca, heftige gains, maar ook heftige sides

Omdat je de gains verloren bent na de nakuur, heb je daarom gekozen om geen nakuur meer te doen? Nergens last van gehad qua libido.

Trenbolone heb je b.v. geen last van?

Omdat je de gains verloren bent na de nakuur, heb je daarom gekozen om geen nakuur meer te doen? Nergens last van gehad qua libido.

Nee ik had het idee dat nolvadex meer schade aanbracht dan het goed zou doen. Ging giga trillen, kreeg opvliegers, en dat moet dan een hersteller zijn? Leek wel een verkeerd gelabelde pot clenbuterol ofzo haha

Geen idee, nog niet gehad. Ik hoor en zie dat vee4l mensen er droog en hard van worden, niet voor mij weggelegd dus, ik ben nl. al droog en hard zat :D
Deze ecto moet voor massa blijven knokken!

Volgende kuur ( januari a.s.) wordt 9 weken test 750- 7 weken deca 400 1e 5 weken dianabol 50 mg dag. Zonder nakuur uiteraard :cool:

Mocht ik bijzonder goed herstellen en geen libidoproblemen krijgen TIJDENS EN NA de kuur heb ik bewezen in mijn geval dat een nakuur NIET geschikt is voor deze jongen en test minimaal 350 mg hoger gedoseerd moet zijn dan deca :D

10 weken
- test 250 week
- deca 200 mg week

Beide vials waren na 9 weken op.

4 weekse Nakuur nolvadex, 40-40-20-20 /werd het allemaal NOG erger!!! :mad:, kilo's ook weer verloren.

Zojuist test bold 500-750 achter de rug, ZONDER nakuur

Nergens last van, Gains behouden :cool:

Beiden was voeding optimaal

Conclusies:

- test bij mij minimaal op 500, 250 is een minimale verhoging van je lichaamseigen productie, dus dan knalt de DECA er zeker hard in. Bij 500 had ik maybee geen problemen gehad?

- ik kan simpelweg niet tegen deca, heftige gains, maar ook heftige sides

Maar toch in je volgende kuur weer deca?

Ok in je volgende bericht lees ik het al. Was je al voor.!!!Test 350gram hoger dan deca....

Nee ik had het idee dat nolvadex meer schade aanbracht dan het goed zou doen. Ging giga trillen, kreeg opvliegers, en dat moet dan een hersteller zijn? Leek wel een verkeerd gelabelde pot clenbuterol ofzo haha

Geen idee, nog niet gehad. Ik hoor en zie dat vee4l mensen er droog en hard van worden, niet voor mij weggelegd dus, ik ben nl. al droog en hard zat :D
Deze ecto moet voor massa blijven knokken!

Volgende kuur ( januari a.s.) wordt 9 weken test 750- 7 weken deca 400 1e 5 weken dianabol 50 mg dag. Zonder nakuur uiteraard :cool:

Mocht ik bijzonder goed herstellen en geen libidoproblemen krijgen TIJDENS EN NA de kuur heb ik bewezen in mijn geval dat een nakuur NIET geschikt is voor deze jongen en test minimaal 350 mg hoger gedoseerd moet zijn dan deca :D

Ben benieuwd zonder nakuur bro....

Maar toch in je volgende kuur weer deca?

Ja toch groei ik er in 1e instantie als een debiel op :D

Maar ook vooral heftige krachtstats, een hoop vocht en later de spiermassa..........de terugval is alleen knetterhard, MET nakuur

Ik moet het dus doen tegen alle theorieen hier op DBB in...... /met meer test en zonder nakuur?:D

Hou je op de hoogte.

Gaat het fout heeft deze ezel zich 2 x aan dezelfde steen gestoten en zweer ik de deca af, anders blijft hij bij mij op 1. Heb ook bold gehad maar die haalt het echt niet bij deca.

Bold heb ik weer niet gehad. Ga over een maand ook weer heerlijk kuren met test en deca en een beetje winny aan het einde. Voor de zomer gaan we de Trenbolone er eens in gooien. Maar ik vind deca erg lekkah. Ben er nog steeds niet helemaal uit of ik de deca ga frontloaden. Test zowieso!!!

Wat proviron betreft even mn mening:

1. Proviron is een vorm van AAS
2. AAS kunnen herstel niet bevorderen, enkel belemmeren
3. Proviron slikken = uitstel maar geen afstel
4. Wil je je axis laten herstellen neem dan geen enkele vorm van AAS

Just my 2 cents guys ;)

Terug
Naar boven